A McDonald's még idén, az USA határain kívül eső városokban el kezdi tesztelni legújabb ételrendelő alkalmazását. A társaság a kiválasztott településeken a Starbucks-hoz, Dunkin 'Donuts-hoz és a Taco Bellhez hasonló márkákkal összefogva vezeti be kísérleti jelleggel a mobil rendelési lehetőséget, amelyeket persze siker esetén további piacok követhetnek majd. A fenti információkat Atif Rafik, a cég digitális vezetője erősítette meg a The Street nevű újságnak adott interjújában. Siker esetén persze az Egyesült Államokban szintén felbukkanhat a lehetőség.
A McDonald’s most arra koncentrál, hogy megoldást találjon a mobil rendelési rendszer elindításával járó problémákra. Ilyen például, hogy a vásárlók melyik éttermekben vehetik majd át mobil eszközökről leadott megrendeléseiket, illetve, hogy ezek leadását követően milyen gyorsan lehet majd elkészíteni a különböző menüelemeket.
„Nagy kontrollt adunk a vásárlók kezébe, és nekünk ilyen körülmények között is működőképesnek kell maradnunk.” – mondta Rafiq.
A cég egyébként már rendelkezik egy mobil applikációval, ám ez jelenleg csupán az italvásárlásokhoz kötődő hűségprogramként működik.
Az étteremlánc nem rég a „Minél egyszerűbb, annál jobb” (The simpler, the better) szlogent is levédette, ám az alkalmazásra irányuló terveket már nem osztotta meg a nagyérdeművel.
Forrás: Élelmiszer online