George Clooney most az Aréna Plázába költözött

A Nestlé Nespresso S.A. május 2-án hivatalosan is megnyitotta harmadik Nespresso Boutique-ját az Arena Plazában. A cég üzleti modelljének legfontosabb eleme a saját értékesítési csatornák használata, melynek legmagasabb fokát jelentik ezek az üzletek. Ugyan a 23 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetők, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben. Így az Andrássy úti és az Allee-beli üzletek után immár az Aréna Pláza vásárlóinak is elérhetővé válik ez az élmény.

A márka hazai bevezetésével egy időben, a Nespresso 2006-ban nyitotta meg első flagship boutique-ját egy rendkívül impozáns környezetben, az Andrássy úton, az Operával szemben. Az egyre növekedő kereslet kielégítésére 2011-ben átépítés, bővítés következett. Az újranyíló Andrássy úti Nespresso Boutique egyszerre képviseli a luxust, kényelmet és funkcionalitást. Az újjászülető mintabolt megállná a helyét a legszebb párizsi vagy new yorki Boutique-ok közt is.

Az Andrássy Boutique véges kapacitása miatt szükségessé vált a további bővülés. Ezután a külföldi példákat követve bevásárlóközpontokban folytatódott a terjeszkedés: 2014 áprilisában az első „boutique in mall” típusú üzlet megnyitása a budai oldalon, az Allee-ban történt, majd 2015 novemberében megnyílt az első – a divat világából is ismert – pop-up koncepció alapján működő üzlet az Arénában. Ezt az üzletet váltja most a pláza földszintjén, a panorámalift szomszédságában található Nespresso Boutique.

Az üzlet design koncepcióját és kialakítását a pörkölt kávé színével harmonizáló fafelületek jellemzik, melyek megfelelő nyugodt hátteret biztosítanak az izgalmas formákkal és színekkel játszó kávégépek és kiegészítők számára, ez által megteremtve az izgalmas és sokszínű Nespresso formavilágot. Az Arena Boutique hat kasszával és 169 m2-es területével eddigi legnagyobb „boutique in mall” típusú üzlet. Különlegessége, hogy mivel egy saroküzletről van szó, két oldalról is gyönyörű üveg felületek ölelik körül, így a vizuális anyagoknak és sokat láttató kirakatoknak köszönhetően megjelenése kívülről is nagyon impozáns.

A Nespresso Boutique-okra jellemző módon egy hatalmas kapszulafal gondoskodik arról, hogy a 23 féle Grand Cru kávé és a Limited Edition kávék is megfelelően bemutatásra kerüljenek. Ezek a falak teljes feltöltés mellett 120.000 kapszulát tárolnak.

A kávégépek bemutatását szolgáló falon a magas nyomáson működő gépek teljes kínálata megtalálható, a vásárlást követően pedig a kávékóstolásra kialakított barban van lehetőségük a vásárlóknak elfogyasztani egy csésze Nespressot. A gördülékenyebb és kényelmesebb kiszolgálást biztosítja a Boutique Pick-up pont, ahol lehetőség van az egyre népszerűbb online leadott megrendelések átvételére, illetve emellett kialakításra került egy, a kávégépek működésének bemutatására szolgáló terület is.

Az üzletben egy használtkapszula-gyűjtőpontot is létesítettek, ahol a vásárlók leadhatják használt alumínium kapszuláikat, a Nespresso pedig gondoskodik azok újrahasznosításáról. A Nespresso számára nagyon fontos a fenntarthatóság, ami a teljes vállalati működést áthatja, ezen belül pedig kiemelt figyelmet kap a kapszulák újrahasznosítása.

„Az Arena Boutique nyitással a Nespresso üzletek bővülése nem áll meg – mondta el Gyovai Györgyi, a Nespresso magyarországi vezetője – Jövőbeni terveink között szerepel, hogy a vidéki kávékedvelők számára is elérhetővé váljék az otthoni kávézás felülmúlhatatlan élménye, melyet a Nespresso jelent. Ezzel kapcsolatban már a következő hetekben is teszünk bejelentést majd.”

Forrás: Vendég & Hotel Online


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.