Limitált kiadású kávékülönlegességek a népszerű kávémárkánál

Limitált kiadású kávékülönlegességek a népszerű kávémárkánál 

Visszatérnek az ősz kedvenc ízei: a Pumpkin Spice Cake és a Maple Pecan.
Ezek az idei nyár legnagyobb kávéslágerei

Ezek az idei nyár legnagyobb kávéslágerei 

Íme a nyár legnagyobb kávéslágerei: a görög ihletésű Freddo és az olasz Shakerato.
Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból

Luxusóra, kerékpár és szemüveg - kávézaccból 

Topdesigner termékek készülnek újrahasznosított kávézaccból.
George Clooney és a kávézás játékos oldala

George Clooney és a kávézás játékos oldala 

A Nespresso új reklámfilmjében George Clooney mellett két új szereplő is feltűnik: Julia Garner és Simone Ashley. A trió bemutatja a számtalan lehetőséget, amely a Vertuo kávékollekcióban rejlik, hogy végül mindenki megtalálja a stílusához illő kávét.
Minden második kávékapszulát újrahasznosítanak a magyarok

Minden második kávékapszulát újrahasznosítanak a magyarok 

Az alumíniumból használati tárgyak készülnek, a kávézacc egy részét a Pannonhalmi Főapátság levendulamezőin hasznosítják újra: most megcsodálható az eredmény.
Jegeskávé-variációk: a nyár ízei a Nespresso-tól

Jegeskávé-variációk: a nyár ízei a Nespresso-tól 

Az új kollekció a Kaliforniai Álom fantázianevet kapta: hideg csepegtetéssel készült cold-márkák, letisztult ízek, hosszabb változatok jellemzik a nyári kínálatot.
Pörkölt törökmogyoró íz is bekerült a Nespresso világába

Pörkölt törökmogyoró íz is bekerült a Nespresso világába 

A Nespresso kínálatában évek óta kínálnak ízesített kávékapszulákat. Elsőként a vanília, a karamell és az étcsokoládé ízű kapszula került  forgalomba, mostantól pedig új pörkölt mogyoró ízzel bővült Original és a Vertuo ízesítettkapszula-család.  
Kávé friss gyümölccsel, étcsokival, ehető rózsaszirmokkal

Kávé friss gyümölccsel, étcsokival, ehető rózsaszirmokkal 

A reggeli megszokott eszpesszó kávét akár fel lehet dobni a következő módon: mindössze néhány merész, bevállalós íz kell hozzá, egy kis csokoládé meg némi kreativitás. Két tökéletes világú és villámgyorsan elkészíthető kávékülönlegesség a Nespresso-tól.
Gyűjtőzacskóból ismét a kávégépbe: a kapszula útja a Nespresso-nál

Gyűjtőzacskóból ismét a kávégépbe: a kapszula útja a Nespresso-nál 

Különleges meghívás a fenntarthatóság jegyében a Hajdúság fővárosába: előadás egy kávés multicég körforgásos szemléleléről, tökéletes ebéd a helyi csúcsgasztronómia fellegvárában, az IKON-ban, majd üzemlátogatás a visszagyűjtött kapszulák birodalmában. Október 18-án, a mai helyzetben a bolygó túlélése miatt fontos, egy valóban zöld megvalósítás részleteit ismerhettük meg  Debrecenben, a Nespresso meghívására.
A hideg és a forró találkozása a Nespresso-val

A hideg és a forró találkozása a Nespresso-val 

Ha nyári kánikula, akkor egy tökéletesen elkészített jegeskávé hozhat igazi felfrissülést.

Levendulára kávézaccot? Mi mást? 

Egy új együttműködés keretében a Pannonhalmi Főapátság levendulamezőin hasznosítják újra a használt Nespresso kapszulákból kinyert kávézaccot. És már látható is a különleges együttműködés eredménye: most virágzik a levendula.

5 dolog a fenntartható kávétermelésért 

A környezettudatos és etikus kávétermelés sokkal több puszta zöld trendnél. Ráadásul a fokozódó klímaváltozás miatt veszélybe kerülnek a hagyományos termőterületek is, ezért óriási jelentősége van, hogy milyen módszerekkel termelik, dolgozzák fel és csomagolják a kávét, amit megvásárolunk.

Az erdők színei a kávékon 

Az idei karácsonyi szezonra a Nespresso Johanna Ortiz kolumbiai divattervezővel fogott össze, és olyan ünnepi kollekciót alkotott a kávérajongók számára, amelyet az erdő ihletett.

Kávézacctól virul a pannonhalmi levendula 

A lokális kezdeményezés célja, hogy rávilágítson a kávékapszulák újrahasznosíthatóságának sokoldalúságára, és ösztönözze a még nagyobb arányú lakossági visszagyűjtést.

Fenntartható gazdálkodás nélkül eltűnik több kávéfajta 

A Nespresso szeptember 29-én, a kávé világnapján tette közzé a „The Positive Cup” hétéves fenntarthatósági stratégiájának végeredményét. A Nestlé márkája ebben a jelentésben teszi közzé, hogy mi mindent sikerült elérnie a kávétermesztéssel, a klímaváltozással és az alumínium kapszulákkal kapcsolatos célkitűzései terén.

Közösségi élmény lehet az otthoni kávézás 

Több személyre szóló kávétípussal bővítette ki a Nespresso a Vertuo rendszeréhez tartozó kínálatát: a Carafe Pour-Over Style kapszulákkal egyetlen gombnyomással 535 ml kávé készíthető, amellyel egyszerre egy egész társaság osztozhat kávéházi minőségű élményben. A csepegtetett kávék ízvilágát idéző keverék mellett a Nespresso egy sor új kávékülönlegességet hozott a Vertuo kávégépek tulajdonosainak, melyekkel egyetlen gombnyomással igazi „otthoni baristává” válhatnak.

Fontos a kávé a munkavállalóknak 

Magyarország felnőtt lakosságának 93 százaléka fogyaszt kávét, és évi közel 5 milliárd csésze elfogyasztott kávéból 700 ezer csészét a munkahelyünkön iszunk meg - derül ki a Nespresso megbízásából készített kutatásból.

A boldog farmer termeszti a legjobb kávét 

A Nespresso új kampányában személyes közelségbe hozza a kávéfarmerek világát.

Kávé és csoki? Ráadásul együtt? 

A Nespresso kávénagykövete, Nagy Zsolt hazánk legnagyobb és legszínvonalasabb édességfesztiválján, az Édes Napokon tartott szakmai előadást. A fesztivál hivatalos kávépartnereként a kávé és a csokoládé jellegzetességeit, harmonizációját, aromajegyeinek párhuzamait ismertette meg az érdeklődőkkel.

George Clooney Győrben bukkant fel 

A Nespresso hazai népszerűségének növekedése és az egyre nagyobb kereslet indokolta, hogy a minőségi kávét nyújtó világmárka Budapesten kívül is terjeszkedjen.

George Clooney most az Aréna Plázába költözött 

A Nestlé Nespresso S.A. május 2-án hivatalosan is megnyitotta harmadik Nespresso Boutique-ját az Arena Plazában. A cég üzleti modelljének legfontosabb eleme a saját értékesítési csatornák használata, melynek legmagasabb fokát jelentik ezek az üzletek. Ugyan a 23 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetők, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetik át a fogyasztók a legtökéletesebben. Így az Andrássy úti és az Allee-beli üzletek után immár az Aréna Pláza vásárlóinak is elérhetővé válik ez az élmény.

A Nespresso is beszáll a HORECA piacra 

A Nespresso forradalmian új, kifejezetten a HORECA szektor számára fejlesztett profi kávékészülékét mutatta be hétfőn a Callas étteremben. Az Aguil barista kávégép speciális kávépárnákkal működik, rendkívül gyors és könnyű a használata, többféle barista minőségű kávé elkészítésére alkalmas és még tisztítani sem kell.

De mi lehet az az Atelier? 

Tökéletes minőség, harmónia és innováció: alapvető követelmények a nemzetközi csúcsgasztronómia legnagyobb presztízsű rendezvényén, a Bocuse d’Or-on. A Nespresso ugyanezen értékeket tartja szem előtt kiváló minőségű kávéinak megalkotása és a legkifinomultabb kávéélmény biztosítása érdekében, ezért vált a lyoni séfverseny hivatalos kávépartnerévé 2008-ban.

És az okos kávégépről hallottál már? 

Az okoskütyük korában - okostelefon, okosóra - gondolhattuk, hogy nem kell sokáig várnunk az okos kávégépre sem. Itt a Nespresso legújabb dobása: megalkották az intelligens kávégépet.

A kávérajongók két új egyedülálló kávénak örülhetnek 

A Nespresso legújabb Limited Edition kávéörleményeivel Ruanda és Mexikó közösségeit mutatja be a kávérajongóknak.  Két különleges közösség, két egyedülálló kávé, melyeket a szakértelem egyesít: íme az Umutima wa Lake Kivu és a Tanim de Chiapas.

Pereli a Nespresso a Clooney hasonmásával reklámozó izraeli kávét 

A kávéval és kávéfőzőgéppel kereskedő Nespresso beperelte az izraeli Espresso Bar nevű, hasonló profilú céget, mert az reklámjában George Clooney hasonmását szerepelteti, miközben a multinacionális cég az igazi Clooneyval hirdeti termékeit.

2016-ban Budapestre figyelnek Európa legjobb konyhafőnökei 

A Bocuse d’Or a világ legrangosabb szakácsversenye, melynek világversenyét minden második évben Lyonban rendezik, európai selejtezőit pedig Európa különböző nagyvárosaiban. 2016 májusában Budapest ad otthont ennek a „séfek olimpiájaként” is számon tartott rendezvénynek. 

Receptversenyt indít a Nespresso 

A Bocuse d’Or a világ legrangosabb szakácsversenye, melynek világversenyét minden második évben Lyonban rendezik, európai selejtezőit pedig Európa különböző nagyvárosaiban. 2016 májusában Budapest ad otthont ennek a „séfek olimpiájaként” is számon tartott rendezvénynek, ezért a Nespresso a Magyar Bocuse d’Or Akadémia arany fokozatú támogatójaként segíti a magyar csapat felkészülését. A budapesti versenyhez kapcsolódóan a Nespresso a NoSaltyval közösen receptversenyt indított, ahol mindenkinek megadatik a lehetőség, hogy a magyar Bocuse d’Or zsűrije elé álljon. A december 6-ig tartó versenyben a 10 legjobb kávé felhasználásával készült receptet keresik a www.nosalty.hu/nespresso oldalon.

A Nespresso a fűszerek világa felé fordul 

Új Limited Edition Variations kínálatával a Nespresso kényeztető élményt kínál az ínyencségek kedvelőinek. Az édes, fűszeres és kekszes ízek között tökéletes összhangot teremtő Variations kávék aromáit az ünnepek hangulata ihlette. Ezek a kávéőrlemények arra születtek, hogy az étcsokoládé gazdagságával, a vanília selymességével, a mandula édességével, a kardamom aromájával és a gyömbér fűszeres ízeivel varázsolják el az érzékeket.

A Nespresso új színt visz a kampányba 

Nespresso legújabb kommunikációs kampányában új főszereplőt választott a márka nagykövete, George Clooney mellé. A reklámsorozat tizedik epizódjában az önmagát alakító Jack Black új csavarral gazdagítja a várva várt folytatást.

Új vezető a magyarországi Nespresso élén 

2015. októbertől Gyovai Györgyi a magyarországi Nespresso új vezetője. Elődjét, Flesch Gábort az európai régióért felelős regionális kereskedelmi vezetővé léptették elő, így ő Svájcban, a Nespresso regionális kereskedelmi osztályán folytatja munkáját.

Ruha kávéból? Miért is ne? 

A Nespressonak készített hazsnált kávékapszulákból ruhát az Elysian, hogy így hívják fel a figyelmet a kapszula újrahasznosításának fontosságára.

Észak- és dél-olasz ízekkel erősíti kínálatát a topkávéscég 

A Nespresso minden évben megalkotja limitált kiadású termékeit, újra meg újra kellemes meglepetést szerezve ezzel az érzéki örömök és a különleges kávék rajongóinak. A márka idén két Limited Edition ristrettót alkotott – a Tribute to Milano és a Tribute to Palermo keverékeket –, amelyek a sokszínű és gazdag olasz kávékultúra előtt tisztelegnek, felidézve két nagyon eltérő hangulatú város, Milánó és Palermo atmoszféráját.

Itt a Nespresso párbaj nyertes receptje! 

A Nespresso Kávépárbaj során nyolc magyar gasztroblogger csapott össze, a rajongók pedig a Facebookon választották ki a győztest. A rántotthús wokban bloggere, Szilágyi Balázs nyerte a Nespresso facebook oldalán indított kávépárbajt.

Segal Viktor kávéhoz párosítja az ételeket 

Mindennapjainkba erősen beágyazódott a kávé fogyasztási kultúra. A Nespresso által végzett kutatások szerint a népesség 82 százaléka kávézik. Magyarországon a legtöbben egy jó eszpresszóra esküsznek, ugyanis a válaszadók 45 százaléka ezt jelölte meg kedvencként, a kávéfogyasztók közel fele meg is cukrozza, 36% pedig tejet is ad hozzá, 7% tejszínnel fehéríti, 18 százalék édesítőszert használ és csupán a megkérdezettek 20 százaléka issza tisztán, feketén. A második legkedveltebb kávé típus a lungo, vagyis hosszú kávé, amit a megkérdezettek 18 százaléka fogyaszt, majd a népszerűségi listán a 20 milliliteres ristretto, szerepel. Az esti és a késő délután kivételével tulajdonképpen bármely napszakban szívesen iszunk egy-egy csésze feketét: reggel, délelőtt, ebéd után és délután is. Sokan ragaszkodnak a jól bevált eszpresszóhoz, vannak azonban, akik napszaknak, vagy évszaknak megfelelően másfajta kávé alapú italt készítenek – derült ki a Nespresso megbízásából a Nielsen által 2012-ben készített, fogyasztói szokásokat vizsgáló Usage & Attitude kutatásból.

Az eszpresszót imádják a magyarok... 

A Nespresso felkérésére, a Nielsen által végzett magyarországi kutatások szerint a hazai népesség 82 százaléka kávézik. Felmérésük adataiból más is kiderül. A válaszadók 45 százaléka az eszpresszót jelölte meg kedvenceként, a kávéfogyasztók közel fele meg is cukrozza, 36 százalékuk tejet is ad hozzá, 7 százalék tejszínnel fehéríti, 18 százalék édesítőszert használ és csupán a megkérdezettek 20 százaléka issza tisztán, feketén.

George Clooney, Nespresso és a magyar kapcsolat 

A Nespresso, mint a Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál hivatalos támogatója reklámfilm készítésére írt ki pályázatot Magyarországon.

Új Nespresso Boutique Újbudán 

Látványos megnyitó keretében avatta fel a Nespresso második budapesti üzletét az Allee bevásárlóközpontban. Az új Boutique nyitása jelzi, hogy a Nespresso egy sikeres időszakot tudhat maga mögött, és az igény a kényelmesen, gyorsan elkészíthető, kiváló minőségű kávé fogyasztására folyamatosan növekszik itthon.

Kíváncsi rá mit falatoztak az Oscar party sztárjai? 

Nos akkor tekintse át a Vanity Fair részletes beszámolóját. Hollywood legmenőbb partyján volt minden mi szem-szájnak ingere. 

Luxus és funkcionalitás az Andrássy úton 

A globálisan értelmezhető luxus mintapéldája az augusztus 4-én újranyíló, kibővült Andrássy úti Nespresso Boutique. A „magyar Champs-Élysées-n” található, megújult mintabolt éppúgy a márkára jellemző életérzést közvetíti, mint a párizsi, londoni, vagy éppen Sao Paolo-i Boutique-ok. Az anyagok eklektikus elegye, valamint a tágas eladótérben kialakított funkcionális területek a kávézás élményét nyújtó Nespresso világba kalauzolják az ide betérőket.

Pixie, a legkisebb Nespresso 

A Pixie, a Nespresso legújabb modellje praktikus, gyors és intuitív készülék, amely abszolút illik a tökéletes megoldást kereső kávéimádók modern életstílusához. Forradalmian új technológiai megoldásainak köszönhetően minimális helyigénnyel rendelkezik és rendkívül rövid idő alatt, a lehető legkisebb energiafogyasztás mellett is tökéletes kávét készít.

Pezsgő kávéval? Igen! 

Bor csokoládéval, vagy bor-étel párosítás – igen, ilyenekről már hallani, azonban, hogy a kávéhoz kitalálnak különféle másik italt kísérőként vagy fordítva – nos,ez ma még különlegesség.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!