A Starbucks kávézólánc januárban 6800 üzletében vezette be a mobilfizetést, ami a már meglévő kártyaszolgáltatásra és mobilalkalmazásra épül. Egyelőre csak az iPhone- és a Blackberry-tulajdonosok élhettek a lehetőséggel, amely hamarosan az Android-tulajdonosok számára is elérhető lesz.
A vállalat bejelentése szerint a debütálástól eltelt két hónap alatt több mint hárommillióan fizettek a Starbucks Card Mobile segítségével - írja a Marketing&Media.
A mobilfizetés folyamata nagyon egyszerű, hiszen az alkalmazással a vásárlók egy vonalkódot kapnak a készülékre, és ezt leolvasva fizetnek. A fejlesztés működőképesnek bizonyult, sőt mára a leggyorsabb fizetési szolgáltatássá nőtte ki magát. Ennek köszönhetően az előző negyedév volt a Starbucks legsikeresebb időszaka, az alkalmazással való fizetések a kávézólánc forgalmának 22 százalékát teszik ki. (forrás: Marketing&Média)