Jótékony Starbucks

2011 májusában a Starbucks 40 órás jótékonykodással hálálja meg fogyasztóik negyven éven át tartó hűségét. Kiváló minőségű, a fair trade elveknek megfelelő kávéjuk, az üzletek barátságos, hívogató hangulata már ismert, a semmihez nem hasonlítható Starbucks élménynek azonban a környezettudatosság és a közösség önzetlen támogatása is elengedhetetlen része.

Az 1971-ben alapított vállalat budapesti kávézóinak Partnerei számára a társadalomtudatos magatartás a mindennapok része, hiszen az év során is folyamatosan együttműködnek iskolákkal és szerveznek társadalmi célú aktivitásokat. Idén ezen tevékenységek köre egy rendhagyó CSR eseménnyel bővül: fennállásuk negyvenedik évfordulójának alkalmából stílusosan egy 40 órán át tartó jótékonysági akciót szerveznek.

 A Starbucks csapata, illetve az akcióhoz csatlakozók május 18-tól 22-ig 40 órán át dolgoznak majd azért, hogy környezetünket élhetőbbé, még kellemesebbé varázsolják. A kezdeményezés helyszíne a Reformáció Emlékpark, a Bajza utca és a Városligeti fasor sarkán található zöldterület, ahol kerítés-, illetve padfestéssel, sövénynyírással, a játszótér rendezésével és egy virágágyás kialakításával teszik majd szebbé Budapest képét. Az akció sikerét május 22-én este közös ünnepléssel és bográcsozással zárják.

A 40 órás program részletei:

  • Helyszín: Reformáció Emlékpark (Bajza utca – Városligeti fasor sarkán)
  • Időpont: 2011. május 18-22.
  • Szerda – csütörtök – péntek: 14:00-20:00
  • Szombat-vasárnap: 09:00-20:00

A programváltozás jogát a Starbucks fenntartja, melyről a Facebook felületén tájékoztatja az esemény résztvevőit.

 „Noha valamennyi partnerünk részt vett már kisebb nagyobb jótékonysági akcióban, ilyen nagyszabású eseményt még nem szerveztünk közösen. Olyan kerületet szerettünk volna választani, ahol jelen vagyunk, ráadásul a park közel van a Derkovits Gyula Általános Iskolához, akiket egész évben igyekszünk támogatni. Bízunk benne, hogy minél többen csatlakoznak majd 40 órás jótékonysági akciónkhoz, és eredményéről egy kellemes bográcsozás mellett beszélgethetünk majd!” – foglalta össze az akció lényegét Szász Edit, a Starbucks területi vezetője.

 


Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról

Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról 

A kutatás rámutatott, hogy a rendszeresség hatással van az elfogyasztott adagokra.
Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson

Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson 

A legjobb európai borturisztikai könyv díját nyerte el a TokajGuide ötödik kiadása a gasztronómiai kiadványok világversenyén, a Gourmand International Awardson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.