Új ízvilágok bevezetésében a Coca-Cola meglehetősen jártas vállalatnak számít. Ikonikus üdítőjében a cseresznyétől a vaníliáig már számos aromával meglepte a fogyasztókat.
Nem csoda hát, hogy a cég végre világra hozta az almás kólát is, amelyhez azonban egyelőre csak a hongkongi és a híresen bevállalós japán piacon lehet hozzáférni.
Ugyan megjelenése óta rendkívül nagy hype övezi a terméket, állítólag igencsak nehéz hozzájutni a boltokban. Valószínűleg a termék iránt akkora volt a kezdeti kereslet, hogy pillanatok alatt kiürültek a készletek. Egy Instagram-felhasználó például azt állította, hogy a bevezetés napján hat üzletet is végig jártak, és az utolsóban is csak kettő példányra leltek az italból. A posztoló végül is meg tudta ízlelni a terméket, és aztán gyakorlatilag áradozott róla. Elmondása szerint az íze lenyűgöző, mesterséges beütés nélkül. Olyan, mintha némi almalevet a klasszikus Coca-Cola formulával elegyítettek volna.
Az eddigi értékelések általában egyébként is pozitív képet festenek az üdítőről, amely így globálisan is ígéretes karrier elé nézhet. Az esetleges világszintű bevezetésről mindazonáltal még egyetlen egy szót sem ejtett el a gyártó.
Forrás: Store Insider