A Coca-Cola is kivonul egyelőre az orosz piacról

A Coca-Cola is kivonul egyelőre az orosz piacról 

A Coca-Cola is csatlakozott azokhoz a vállalatokhoz, amelyek a háború és az azt kirobbantó orosz agresszió elleni tiltakozásul felhagynak az oroszországi működésükkel.
Dizájnos poharak a Coca-Cola automatáiban

Dizájnos poharak a Coca-Cola automatáiban 

Lezárult „Az én kávém, a mi bolygónk” pályázat, amit a Coca-Cola HBC Magyarország a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemmel hirdetett meg. 

Új vezetők a Coca-Cola média csapatában 

Október 15-től Kaszonyi Alexandra a Coca-Cola (Coca-Cola Szolgáltató Kft.) új Media Operations managere a magyar, cseh és szlovák piacon, Eipl Vilmos kelet-európai feladatot kapott.

Szesztartalmú italt dob piacra a Coca-Cola 

Topo Chico Hard Seltzernek hívják az italt.
Csökkentette az alumínium dobozok súlyát a Coca-Cola

Csökkentette az alumínium dobozok súlyát a Coca-Cola 

Tizenhárom százalékkal csökkentette az alumínium italdobozok súlyát a Coca-Cola Magyarország, az országban gyártott és 19 országban forgalmazott dobozos üdítőitalok csomagolásához a cég 2020-tól éves szinten mintegy 170 tonnával kevesebb alumíniumot használ fel, csökkentve a gyártás és a szállítás során fellépő környezeti terhelést.

Kapkodnak az alma ízű Coca-Cola után 

Egyelőre csak Ázsiában kapható az ital.

Az élen az üdítőitalgyártók ranglistáján 

A  vállalatok fenntarthatósági teljesítményét mérő legfontosabb, globális mutató alapján Európában a Coca-Cola HBC áll az élen az üdítőitalgyártók ranglistáján. 

25 új piacra vezetik be a kávés kólát 

A felkelő Nap országában már kelendő az ital.
Így lehet híres és még híresebb a márkád

Így lehet híres és még híresebb a márkád 

Algoritmus-változások, belépési küszöbök, rajongó behozás, platformok közötti átjárás, autenticitás, újramuse-olás, be- és kikövetés, és megannyi kifejezés, amik mind az influenceri pályát érintő kulcsfogalmak. Mindezekre, és még sok más témára kitértek az előadók az Influencer Festival programjain, ahol olyan kérdések is felmerültek, mint hogy ki menjen, ki maradjon? Hová tart az influencer világ? Ki fog pukkanni az a bizonyos lufi? 

Jön a Coca-Cola, hozzáadott rostokkal 

A diétás és a zéró változat után megjött a Coca-Cola Plus verziója is, ami a 40 fölöttieket célozza meg: azokat, akik szeretik a kóla ízét, de az egészségükre is figyelnek.

A Coca-Colához kerül a Rézangyal minden márkajoga 

A Coca-Cola palackozócége (a CCHBC Magyarország) lesz februártól a pálinkacég kizárólagos forgalmazója. Nincs szó darabokban való eladásról, és a pálinkát a jövőben is a Rézangyal készíti majd, de több emberhez juttatnák el a terméket.

Az íz hatalma 

Van, aki édesszájú, van, aki inkább a sós ízeket szereti. Az arányok teljesen megegyeznek Európában – derül ki a Coca-Cola megbízásából készült friss felmérésből*, amelyben tíz ország vett részt. Sokan kezdik a reggelt édességgel, de este kétszer annyian kívánják. Szívesen próbálunk ki újdonságokat, de ebben döntő szerepe van annak, hogy gasztroélményeinket megosszuk másokkal a közösségi oldalakon. Az európaiak 66%-a nem tudja, hogy hány alap íz van.

Sokkal kevesebbe kerül, mint gondolnák, sokkal többe, mint szerettük volna 

Nagyszabású sajtótájékoztatón, Párizsban jelentette be kedden a Coca-Cola, hogy hét év után lecseréli a márkastratégiát, és megváltoztatják az Open Happiness (magyarul Nyiss a boldogságra) szlogent is. Erről már aznap beszámol a Kreatív, ahol bemutatták a felhasznált kreatívok egy részét is. A reklámfilmeket egy külön anyagban szemlézte testvérlapunk.

Látták a Coca-Cola márkázott buszmegállóját? 

A 15-ös és a 115-ös busz megállójában van szobabicikli és pedálosszék is. 

Óriási siker volt a „neves” Coca-Cola 

Több mint 47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban a „Neked is egy Coca-Cola” kampány alatt. A leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak. Emellett pedig több mint százezren készíttettek egyedi felirattal dobozos üdítőt. 

Hordható film a Coca-Colától 

Az Ogilvy & Mather New York készítette a Coca-Cola nyári "Put on a smile" című kampányát, amely során egy rövid rajzfilm minden egyes képkockáját egy külön pólóra nyomtatták, majd elküldték azokat a rajongóknak az egész világon.

Neked is 800 millió Coca-Cola 

800 millió személyre szóló címke készült a Coca-Cola kampányában. A HP digitális nyomdagépei három hónapig napi 24 órában üzemelve értek el a teljesítményt.

Új vezető a Coca-Cola HBC Magyarország élén 

Új ügyvezető irányítja a Coca-Cola HBC Magyarország Kft-t. Nikos Kalaitzidakis Tarsoly Józsefet váltja a dunaharaszti központú cég élén, aki a jövőben az ausztriai és szlovéniai leányvállalatot vezeti. Nikos Kalaitzidakis korábban a Coca-Cola Hellenic csoport számos országában töltött be vezető pozíciót.

4,3 grammot fogyott a Coca-Cola PET palack 

Évente 730 tonnával kevesebb műanyagból állít elő ugyanannyi üdítőital-csomagolást a Coca-Cola Magyarország most lezárult palacksúly-csökkentő programjának köszönhetően. A hozzávetőleg 8 százalékos súlycsökkenést a palackok karcsúsításával és a kupakok zsugorításával sikerült elérni. A nyersanyag megtakarítás évente 20 millió palack súlyával ér fel.

Meghökkentő Coca-Cola-kampány Latin-Amerikában 

Az üdítőital-gyártó cég a barátság napja alkalmából óriási automatákat helyezett el, amelyből csak segítséggel lehetett hozzájutni az üdítőhöz - írja a SocialTimes.

Autós mozit csinált a dugóból a Coca-Cola 

Kolumbiában sajátos közterületi megoldáshoz folyamodott az üdítőmárka: a Bogota utcáin rendszeres közlekedési dugókat egy hatalmas kivetítővel tette elviselhetőbbé - írja a Marketinginfo.

Környezetvédelem Coca-Cola módra 

Az italgyártó Nagy Britanniában újrahasznosító üzemet hoz létre, ami megduplázza az ország teljesítményét a műanyag palackok feldolgozásában - írja a Marketinginfo.

A Coca-Cola célkeresztjében a tinédzserek 

A zeneipar kulisszatitkaiba avat be a Coca-Cola legújabb, tiniket célzó nemzetközi kampánya. A Coca Cola Music első reklámfilmjéhez a One Night Only együttes írt egy új számot Can You Feel It címmel, a dal és a hozzá tartozó klip elkészülésének hátterét pedig a kampány weboldalán mutatják be a közönségnek - írja a Marketinginfo.

Bulvár: Felfedezték a kóla receptjét! 

A Coca-Cola eredeti receptúráját egy bizonyos John Pemberton nevű gyógyszerész állította össze 1886-ban.

Hamisítás és ködösítés Lengyelországban 

Lengyelországban a rendőrség leleplezett egy nagystílű italhamisító gyárat, ahol mintegy 40 ezer liter üdítőjét foglalták le egy ismert világcégnek – áll a rendőrségi közleményben az Azta.hu információja szerint.
Feliratkozás a Turizmus Online hírlevelére

Álláshirdetések

Munkatársat vagy munkát keres?

Adja fel hirdetését a Turizmus Online portálon, a turisztikai szakma honlapján! Leendő kollégái is minket olvasnak - válasszon csomagjaink közül!