Többek közt a hazai rendezésű Hungarian Wine Summiton és az őszi Master of Wine túrán túl, idén három nagy, boros és egy gazdasági szakkiállításon való részvétellel a magyar bor jó hírét vitték Düsseldorfon és Veronán át egészen Szöulig. Koreában digitális influenszer kampánnyal is erősítették Magyarország pozícióját, miközben a hazai borokat promotálták a koreai mellett a kínai piacon is.
Az Egyesült Királyságban feltárták a furmint titkát és a magyar vulkanikus borokról is tartottak előadásokat miközben az egyik legfelkapottabb szakmai influenszerként számontartott, német Konstantin Baum MW Tokajt és az ottani borokat népszerűsítette a nemzetközi szakma által kiemelt figyelemmel kísért oldalain.
Számos hazai kampányuk szólt a fiatalabb borfogyasztó rétegnek is, részt vettek a Buborékok nyarán és a Libabőr Fesztiválon is. Szeptembertől pedig három hazai egyetemen is elindították profi oktatók által tartott borkurzusaikat, összefoglaló nevén a Borkatedrát.