Magyar Bormarketing Ügynökség: év végi összegzés

A Magyar Bormarketing Ügynökség (MBÜ) közel 70 magyar borászattal, 5 ezer mintapalack borral volt jelen a legfontosabb eseményeken, elvitték a borkultúra üzeneteit magyar fesztiválokra és az egyetemi edukáció részesei is lettek, áll legfrissebb, az idei évet összegző közleményükben. 

Többek közt a hazai rendezésű Hungarian Wine Summiton és az őszi Master of Wine túrán túl, idén három nagy, boros és egy gazdasági szakkiállításon való részvétellel a magyar bor jó hírét vitték Düsseldorfon és Veronán át egészen Szöulig. Koreában digitális influenszer kampánnyal is erősítették Magyarország pozícióját, miközben a hazai borokat promotálták a koreai mellett a kínai piacon is.


Fotó: MBÜ

Az Egyesült Királyságban feltárták a furmint titkát és a magyar vulkanikus borokról is tartottak előadásokat miközben az egyik legfelkapottabb szakmai influenszerként számontartott, német Konstantin Baum MW Tokajt és az ottani borokat népszerűsítette a nemzetközi szakma által kiemelt figyelemmel kísért oldalain.

Számos hazai kampányuk szólt a fiatalabb borfogyasztó rétegnek is, részt vettek a Buborékok nyarán és a Libabőr Fesztiválon is. Szeptembertől pedig három hazai egyetemen is elindították profi oktatók által tartott borkurzusaikat, összefoglaló nevén a Borkatedrát.

 

 


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.