A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spirits EUROPE támogatásával edukációs kampányt indított azért, hogy a fiatal felnőtteket ösztönözze a tudatos alkoholfogyasztásra.
A 2021 őszéig tartó Másnap máshogy kampány során fesztiválbelépők és más értékes ajándékokért folytatott kvízekkel és nyereményjátékokkal, szakértők és influenszerek bevonásával a korosztály számára érdekes tartalmakat juttat el a fiatal felnőtteknek az italmertek.hu weboldalon és közösségi média csatornáin keresztül.
„Kampányunk célja, hogy az alkoholfogyasztásban is a felelősséget hangsúlyozzuk, ezért a kampány keretében valóban hasznos tartalmakkal segítjük a nagykorú fiatalokat, hogy biztonságosan fesztiválozhassanak úgy, hogy elkerülve a másnaposságot emlékeznek az élményre, és másnap is ott legyenek fejben, készen állva a nyár kiapadhatatlan élményeire. De nemcsak tanácsokkal, hanem a Szeszipari Szövetség partnereinek felajánlásaként megnyerhető fesztiváljegyekkel is támogatjuk a tudatos bulizást”, mondta Nagy András, a Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács igazgatója.
A másnaposság nem menő
A kampány aktuális nyereményjátékában a fesztiváljegyekért versenybe szállóknak az aktív másnapról kell fotókat beküldeniük. Szakértők a tudatos alkoholfogyasztásért
„A táplálkozás fontos része a különböző folyadékok fogyasztása, melybe természetesen az alkoholt kisebb-nagyobb mértékben tartalmazó italok is beletartoznak. Dietetikusként úgy gondolom, hogy felnőttek esetén a felelősségteljes, nem mindennapos, mértékletes alkoholfogyasztás a kiegyensúlyozott étrend része lehet, ehhez viszont a lehető legtöbb információt, segítséget meg kell adnunk, hogy az emberek a jó döntést hozhassák meg, mind az ital kiválasztásánál, mind pedig a mérték betartásánál”, emeli ki Antal Emese, dietetikus, szociológus, a kampány egyik szakértő tanácsadója.
Forrás: Grayling Hungary