Meglepő: nem a kávé miatt népszerű a Starbucks

Twitter-bejegyzéseken keresztül megvizsgálták a Starbucks kávézólánc követőinek érdeklődési körét, amiből kiderült, hogy a kávé foglalkoztatja őket legkevésbé – adta hírül a socialtimes.hu nyomán a Marketing&Media Online.

A Starbucks manapság a Twitter egyik legaktívabb használója, az adatlapját több mint 1,2 millióan követik. A kávézólánc követői elsősorban Kaliforniából, New Yorkból, Texasból, Floridából és Washingtonból twittereznek, de London is előkelő helyen áll.

A Twitter felhasználóinak 57 százaléka nő, így nem meglepő módon ez az arány a Starbucks követőire is jellemző, sőt, itt a hölgyek 63:37 százalékban megelőzik a férfiakat.

Az első 50 ezer követő adatlapja nagyon sokat elárul azok valós életéről, személyiségéről, véleményéről és érdeklődési köréről.

A kutatásra alapozva létrehoztak egy felhőt, amely megmutatja, hogy mely szavakat használják legtöbbször bejegyzéseikben a csoport követői. Az érzéseket, hangulatokat kifejező szavak állnak az első helyen: szerelem, élet, barátok, zene, világ – írta a socialtimes.hu.

A Starbucks rajongóinak halmazát még mélyebben vizsgálva a társas kapcsolataikra vonatkozóan kiderült, hogy nagyon családcentrikusak, hiszen ezek a szavak találhatók meg leginkább twitteres bejegyzéseikben: család, emberek, anya, feleség, férj.

A kutatást végző ReSearch.ly szerint a márkához kapcsolódó szavak megmutatják a véleményformálók Starbuckshoz fűződő érzelmi és kapcsolati kötődését, ám meglepő módon a kávé a legkevésbé használt szavak közt szerepel. (forrás: socoaltimes.hu, mmonline.hu)


Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka

Újra megrendezésre kerül az Avasi Kvaterka  

A Kvaterka idén lett hétéves, ezért úgy gondolták a szervezők, ideje felfrissülni.
 lsmét szent a béke az Aldi-testérek között?

lsmét szent a béke az Aldi-testérek között? 

Több mint hatvan év után egyesülhet az Aldi Nord és az Aldi Süd.
Új piacra törnek be a hazai food truck-osok

Új piacra törnek be a hazai food truck-osok 

Szlovákia felé indulnak a hazai food truck-ok.
Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep

Jön a nyárindító bor és pezsgő ünnep  

A rendezvény 2025. június 4-9. között várja a látogatókat.
Pannonhalmára költözik a Costes Downtown

Pannonhalmára költözik a Costes Downtown 

Június közepén egy szokatlan helyszínen tűnik fel a Michelin-ajánlott Costes Downtown: a Pannonhalmi Főapátság tövében.
Új világnap született: a magyar pezsgő ünnepe

Új világnap született: a magyar pezsgő ünnepe 

Június 1-jét a magyar pezsgő világnapjának választották.
Összehangolt NAV-ellenőrzés a Nagybani Piacon

Összehangolt NAV-ellenőrzés a Nagybani Piacon 

A híradások szerint 70 embert elvittek – akik közül többeket le is tartóztattak.
CSR-akció a fenntartható Bátor Táborért

CSR-akció a fenntartható Bátor Táborért 

Ezzel az adománnyal a Master Good a Bátor Tábor nyári táborainak megvalósításához járult hozzá.
Visszahívja édességeit Hollandiában a Haribo

Visszahívja édességeit Hollandiában a Haribo 

Kannabiszt találtak bennük.
Új vizeken Rácz Jenő: házias ízeket kínáló éttermet nyitott a Balaton északi partján

Új vizeken Rácz Jenő: házias ízeket kínáló éttermet nyitott a Balaton északi partján 

Alaposan felkavarva a tó állóvizét: május 29-én megnyílt az Ypsilon by Rácz Jenő étterem az alsóörsi Ypsilon Yacht Club területén.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.