Meglepő: nem a kávé miatt népszerű a Starbucks

Twitter-bejegyzéseken keresztül megvizsgálták a Starbucks kávézólánc követőinek érdeklődési körét, amiből kiderült, hogy a kávé foglalkoztatja őket legkevésbé – adta hírül a socialtimes.hu nyomán a Marketing&Media Online.

A Starbucks manapság a Twitter egyik legaktívabb használója, az adatlapját több mint 1,2 millióan követik. A kávézólánc követői elsősorban Kaliforniából, New Yorkból, Texasból, Floridából és Washingtonból twittereznek, de London is előkelő helyen áll.

A Twitter felhasználóinak 57 százaléka nő, így nem meglepő módon ez az arány a Starbucks követőire is jellemző, sőt, itt a hölgyek 63:37 százalékban megelőzik a férfiakat.

Az első 50 ezer követő adatlapja nagyon sokat elárul azok valós életéről, személyiségéről, véleményéről és érdeklődési köréről.

A kutatásra alapozva létrehoztak egy felhőt, amely megmutatja, hogy mely szavakat használják legtöbbször bejegyzéseikben a csoport követői. Az érzéseket, hangulatokat kifejező szavak állnak az első helyen: szerelem, élet, barátok, zene, világ – írta a socialtimes.hu.

A Starbucks rajongóinak halmazát még mélyebben vizsgálva a társas kapcsolataikra vonatkozóan kiderült, hogy nagyon családcentrikusak, hiszen ezek a szavak találhatók meg leginkább twitteres bejegyzéseikben: család, emberek, anya, feleség, férj.

A kutatást végző ReSearch.ly szerint a márkához kapcsolódó szavak megmutatják a véleményformálók Starbuckshoz fűződő érzelmi és kapcsolati kötődését, ám meglepő módon a kávé a legkevésbé használt szavak közt szerepel. (forrás: socoaltimes.hu, mmonline.hu)


Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek

Hajnali 1-ig nyitva minden brit pub – győzelmet ünnepelnek 

Hajnali 1-ig nyitva tarthatnak a pubok a brit győzelem 80. évfordulóján.
Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon

Tízéves a budapesti topétterem, legendás túrógombócuk maradt az étlapon 

Tízéves az egerszalóki St. Andrea Szőlőbirtok értékeit továbbgondoló, 2015-ben az Eiffel Palace épületében megnyitott St. Andrea Restaurant.
A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.