Megújultak a Gere borok

Új külsőt vettek fel a Gere Pincészet borai. A név is módosult.

Új fejezetet nyitott három évtizedes történetében a Gere Pincészet: megújította arculatát. Ez a borászat megjelenésének minden elemét érinti, így például a címkéket, a csomagolóanyagokat, és rendhagyó módon magát a nevet is. A borok ugyanis az “A. Gere” nevet viselik a jövőben. Ahogyan Gere Attila borász elmondta: “A borászat hagyománya már a hetedik generációt öleli fel családunkban, és ez a folytonosság különösen markánsan jelenik meg azáltal, hogy a lányom, Andrea és a fiam, Attila is aktívan bekapcsolódott a pincészet munkájába. Az új név ennek szellemében egyidejűleg jelöl engem és őket is.”

Az alapítókban már régebben megfogalmazódott, hogy az eddig organikusan, az éppen adott lehetőségeknek és elképzeléseknek megfelelően fejlődő márka tudatosan épüljön tovább. Ennek megalapozására Unger Zsolt márkaépítőt és csapatát kérték fel, akik nem csupán az arculat tervezésében, hanem a termékstratégia és -struktúra átalakításában is szerepet játszottak. A 17 tételből álló borsor a javaslatuknak megfelelően átrendeződött: koherensebb lett és a Weninger & Gere márka beolvadásával egyszerűsödött. (Ez a változás természetesen nem érinti a Franz Weningerrel és családjával való üzleti kapcsolatot és barátságot.)

A borok kategóriái is (alap-, közép-, és csúcsborok) egyértelműen nyomon követhetők a külső megjelenésben, a korábbinál jobban elkülönülnek egymástól. “Családi pincészet vagyunk, a szívünket is beleadjuk munkánkba, viszont emellett boraink állandó, megbízható minőséget képviselnek és elérhetőek a legszélesebb rétegek számára is. Ez professzionalizmust és előrelátást feltételez, melynek köszönhetően nemzetközi színvonalú borokat tudunk készíteni. Fontos volt számunkra, hogy boraink és borászatunk külseje is tükrözze azt a szemléletmódot, amit képviselünk.” - mondta Gere Attila. A megújulás nem azonnal válik láthatóvá, mert mindig csak az új évjáratok kapnak új címkéket. A teljes paletta így előreláthatólag fél év múlva cserélődik le és válik elérhetővé országszerte.

A Gere Pincészetről

Az 1986-os volt az első évjárat, amelyből a ma ismert pincészetet létrehozó Gere Attila bort palackozott Villányban. A kínálat ezt követően folyamatosan bővült, egyaránt gondolva a fogyasztók széles körére és a top borok kedvelőire is. Ma már tizenhét féle Gere bor található meg a kereskedések polcain, melyek közül a Villányi Franc és a Kopar Cuvée csak a kiemelkedő évjáratokban készül el. Gere Attila mellett aktív szerepet vállalt a pincészet működésében a borász lánya, Gere Andrea és fia, ifj. Gere Attila is.

Forrás: Vendég & Hotel


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.