Most legyen pizzafutár Japánban

Két és félmillió jenes, azaz több mint hatmillió forintos órabérrel keres pizzafutárt a Domino Pizza Japánban. Szakmai tapasztalat nem szükséges, munkaruhát biztosít a munkáltató - adta hírül a Reuters.

Mielőtt a kedves Olvasó beadná pályázatát és megrendelné repülőjegyét, elmondjuk, hogy bár hír nem kacsa, mindössze egy szerencsés kiválasztott kapja majd meg ezt a fantasztikus lehetőséget. A hirdetés ugyanis nem más, mint a Domino Pizza 25 éves születésnapi promóciója, mellyel a hálózat a szigetországba történő megjelenésének negyedszázadát ünnepli.

A munkára bárki jelentkezhet, aki elmúlt 18 éves, de a jelentkezőknek komoly felvételi beszélgetésen is bizonyítani kell majd, hogy ők a legalkalmasabbak a feladatra.

A Reuters megjegyzi, hogy az átlagos japán pizzafutár "alig" 1000 jenes - azaz 2400 forintos - órabérért dolgozik. Mielőtt azonban bárki a számológéphez nyúlna, hogy kiszámolja, mennyit keres egy hónap alatt a szerencsés kiválasztott, mondjuk el, hogy a híradás alapján valószínű, hogy a munkaszerződés egy órás határozott időtartamra szól majd.

A promóció így is nagyvonalú, ráadásul a Domino Pizza a szeptember 30-án (a hálózat ezen a napon nyitotta meg első üzletét Japánban) született kis japánoknak 25 éves korukig ingyen szülinapi pizzával kedveskedik.

Mint minden, a csúcsfizetéses promóció is megosztotta a közvéleményt. Míg egyesek úgy vélik, az így kapott reklám jóval többe kerülne hagyományos média igénybevételével, mások pofátlanságnak tartják a dolgot, mondván manapság rengeteg hasznosabb és előremutatóbb módon is el lehetne költeni egy ekkora rakat pénzt... Akár úgy, hogy a többi alulfizetett pizzafutár fizetését emelnék... Szegények alig visznek haza havi félmillió forintnyi jent. Kíváncsian várjuk a magyarországi pizzafutárok hozzászólásait a kérdéshez... (forrás: Reuters / foto: oliviamunn.com)


Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben

Új imázsfilm a magyar borról – Videó a cikkben 

Új nemzetközi imázsfilmmel pozicionálja újra Magyarországot a borvilág térképén a Magyar Bormarketing Ügynökség.
Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség

Hazai borászoknak üzent Nagy Márton: jön a kormányzati segítség 

Növelni kell a palackos borok exportját, amihez a magyar kormány minden segítséget megad, mondta a miniszter egy csütörtöki balatoni nyitóeseményen.
Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től

Bartenderek új generációja – 22 milliós segítség a Coca-Cola HBC-től 

A Bar Me Tender ingyenes bartenderképzés immár negyedik éve segíti a vendéglátós szakma új generációját.
Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk

Hamis élelmiszerek, többmilliárdos károk 

Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok.
Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja

Piacbővítésre készül a multi üzletlánc hazai tagja 

Az Auchan Magyarország stratégiai partnerségre lép a Winelovers Wine Awards borversennyel.
Legjobbak közt a magyar speciality kávé

Legjobbak közt a magyar speciality kávé  

A döntőbe a világ több százezer kávéja közül, kategóriánkként a legjobb tízet választják ki.
Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben

Miskolc innovatív gasztronómiai kínálata Katowice-ben  

A Zadole parkban zajló kétnapos rendezvényen a látogatók Katowice testvérvárosainak kulináris és kulturális kínálatával ismerkedhettek meg.
Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében

Fagylaltozók, strandbüfék a nyári ellenőrzések célkeresztjében 

Országos ellenőrzés lesz a főszezonban bizonyos vendéglátóhelyeken.
Átadták a Gyulai Pálinkafesztivál versenydíjait

Átadták a Gyulai Pálinkafesztivál versenydíjait 

Az idei pálinkafesztiválon az év gyümölcse a cseresznye, így külön kategóriaként bírálta a szakmai zsűri a cseresznyepálinkával töltött 27 bonbont.
Nyári ízek újrahangolva  – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján

Nyári ízek újrahangolva – a Kozmo Hotel új szezonális étlapján 

Feith Attila executive séf vezetésével a szálloda nyári étlapja idén is ízutazásra hívja a vendégeket.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.