Nem kamu az új McDonald's reklámspot

A McDonald's mindig is széles körű marketing tevékenységet folytatott, de jó ideje már a rajongói oldalakra, blogokra hagyja a saját-, illetve más forgalmazók termékeinek összehasonlítását. Ezért is meglepő a McCafé kávékóstoltatáson alapuló, Ausztráliában elindított televíziós reklámkampánya.

A reklámspotban, amely Sydney utcáin készült egy fiatal hölgy járókelőket kóstoltat kétféle kávéval. A legtöbben a McCafé kávéját részesítik előnyben, egy másik meg nem nevezett piacvezető vállalat termékével szemben. Klasszikus "vak ízteszt" marketing, amelyben két ugyanolyan papírpohárban felszolgált kávé közül, a McCafé kerül ki győztesen.

A reklámspot tartalmát a tények is alátámasztják, mivel a McDonald's hálózatának egészén belül, egyre nagyobb teret nyer a McCafé koncepció. A McDonald's elnök-vezérigazgatója, Don Thompson nyilatkozata szerint, az utóbbi hat év lefolyása alatt a Mcdonald's USA-beli forgalmának egészén belül 2%-ról több mint 6%-ra növekedett a McCafé részesedése.

2009-ben a világ legnagyobb gyorsétteremláncának teljes forgalma 72,4 milliárd amerikai dollár(72.400.000.000$) volt, amelyből egyedül az USA-beli eladások 30,9 milliárd dollárt tettek ki - a chicagói Technomic piackutató cég becslése szerint.

Ez azt jelenti, hogy kizárólag az USA-ban 1,85 milliárd dollárt tett ki a McCafé kávézók forgalma, amely megegyezik az USA hatodik legnagyobb gyorsétteremláncának, a Hardee's-nek az éves forgalmával. Ausztráliában (ahol McCafé 1993-ban jelent meg), a kávézólánc piaci részesedése már meghaladja a 6%-ot.

Az első McCafé hazánkban 2003 júniusában nyitott meg, és az egész világon népszerű, különleges finomságok (sütemények, muffin, sós rágcsálnivalók, rétes, torták, stb.) ma már 34 McCafé kávézóban kaphatók szerte az országban. A 34 étterem fele vidéki városokban és Budapest környéki településeken található, s ezzel a McCafé hálózata hazánk első és egyben legnagyobb kávézólánca is. (forrás: Franchiseportál)


Sztárséffel nyit éttermet Gerendai az alsóörsi vitorláskikötőben

Sztárséffel nyit éttermet Gerendai az alsóörsi vitorláskikötőben 

Megkezdte első szezonját az Ypsilon Yacht Club Alsóörsön.
Bezár a Michelin Guide által ajánlott budapesti étterem

Bezár a Michelin Guide által ajánlott budapesti étterem 

A közkedvelt Kertész utcai étterem öt év után búcsúzik.
 Rangos ceremónián mutatták be a Michelin Guide Dubai új kiadását

Rangos ceremónián mutatták be a Michelin Guide Dubai új kiadását 

A MICHELIN 2024. július 4-én este egy rangos ceremónián mutatta be az idei MICHELIN Guide Dubai harmadik kiadását a nemrég megnyílt One&Only One Za'abeel hotelben.
Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Ez a McDonald's burger lekerül az étlapról – íme, miért

Ez a McDonald's burger lekerül az étlapról – íme, miért 

Rossz hír azok számára, akik több vegetáriánus lehetőséget keresnének a McDonald's-ban.
Kik kapják idén a Gundel Károly-díjat?

Kik kapják idén a Gundel Károly-díjat? 

A Magyar Vendéglátók Ipartestülete (MVI) már várja a jelöléseket.
Vidéken van cukrászdája? Akkor ez érdekelheti

Vidéken van cukrászdája? Akkor ez érdekelheti 

Július 2-től, keddtől indul az összesen 13 milliárd forint értékű turisztikai támogatási konstrukció második üteme vidéki cukrászdák részére.
 Kaliforniai életérzés Budapesten

Kaliforniai életérzés Budapesten 

Magyarországon szinte egyedülálló módon Kalifornia által inspirált ételekkel várja vendégeit az étterem.
Nincs itthon ehhez hasonló!

Nincs itthon ehhez hasonló! 

Bemutatjuk Maul Zsolt többszörös díjnyertes villányi borászt - alapításának negyedszázados évfordulóját tavaly ünneplő pincészetén keresztül.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is. 

Interjú

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető

Dubicz Borászat: Abban hiszünk, hogy az ikonikus múlt és a modern jövő jól összeegyeztethető 

Az idei újdonságokról és megújulásról a borászat tulajdonosával, Dunai Ágnessel beszélgettünk.
Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél”

Csernus Imre: „Szeretnék már jönni-menni, mint egy falevél” 

Csernus Imrével szőlőről, borokról és a vidéki életről beszélgettünk, és nemrég megjelent könyve kapcsán egy kicsit rólunk, magyarokról is. 
Gottwald Szilárd: „Azért dolgozunk, hogy a vendég jól érezze magát”

Gottwald Szilárd: „Azért dolgozunk, hogy a vendég jól érezze magát” 

Legújabb fejlesztéseikről és a hotel bővítéséről Gottwald Szilárddal beszélgettünk.