Nem kamu az új McDonald's reklámspot

A McDonald's mindig is széles körű marketing tevékenységet folytatott, de jó ideje már a rajongói oldalakra, blogokra hagyja a saját-, illetve más forgalmazók termékeinek összehasonlítását. Ezért is meglepő a McCafé kávékóstoltatáson alapuló, Ausztráliában elindított televíziós reklámkampánya.

A reklámspotban, amely Sydney utcáin készült egy fiatal hölgy járókelőket kóstoltat kétféle kávéval. A legtöbben a McCafé kávéját részesítik előnyben, egy másik meg nem nevezett piacvezető vállalat termékével szemben. Klasszikus "vak ízteszt" marketing, amelyben két ugyanolyan papírpohárban felszolgált kávé közül, a McCafé kerül ki győztesen.

A reklámspot tartalmát a tények is alátámasztják, mivel a McDonald's hálózatának egészén belül, egyre nagyobb teret nyer a McCafé koncepció. A McDonald's elnök-vezérigazgatója, Don Thompson nyilatkozata szerint, az utóbbi hat év lefolyása alatt a Mcdonald's USA-beli forgalmának egészén belül 2%-ról több mint 6%-ra növekedett a McCafé részesedése.

2009-ben a világ legnagyobb gyorsétteremláncának teljes forgalma 72,4 milliárd amerikai dollár(72.400.000.000$) volt, amelyből egyedül az USA-beli eladások 30,9 milliárd dollárt tettek ki - a chicagói Technomic piackutató cég becslése szerint.

Ez azt jelenti, hogy kizárólag az USA-ban 1,85 milliárd dollárt tett ki a McCafé kávézók forgalma, amely megegyezik az USA hatodik legnagyobb gyorsétteremláncának, a Hardee's-nek az éves forgalmával. Ausztráliában (ahol McCafé 1993-ban jelent meg), a kávézólánc piaci részesedése már meghaladja a 6%-ot.

Az első McCafé hazánkban 2003 júniusában nyitott meg, és az egész világon népszerű, különleges finomságok (sütemények, muffin, sós rágcsálnivalók, rétes, torták, stb.) ma már 34 McCafé kávézóban kaphatók szerte az országban. A 34 étterem fele vidéki városokban és Budapest környéki településeken található, s ezzel a McCafé hálózata hazánk első és egyben legnagyobb kávézólánca is. (forrás: Franchiseportál)


Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás

Autentikus magyar gasztronómia és ünnepi kreativitás 

A Zazie Bistro & Bar császármorzsa standdal hangolódik a karácsonyra.
Újdonság: pizza és bor egy palackban

Újdonság: pizza és bor egy palackban 

Az ital az ismert amerikai pizzás gyorsétteremlánc és egy borászat együttműködésében született meg.
Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak

Ételmentés: rendezvények maradékából segítenek a rászorulóknak 

Az élelmiszerpazarlás napjaink egyik legnagyobb kihívása, de szerencsére vannak olyan példamutató kezdeményezések, amelyek változást hozhatnak.
Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely

Búcsúzik a szegedi ikonikus vendéglátóhely 

A Jazz Kocsma közösségi oldalán jelentette be, hogy három évvel ezelőtti újranyitásukat követően végleg bezárnak.
Már kapható laboratóriumban előállított libamáj

Már kapható laboratóriumban előállított libamáj 

A hízott kacsamáj laboratóriumban termesztett alternatívája ellentmondásos jövőt kínál a termesztett húsipar számára.
Itt az elviteles dobozok legújabb generációja

Itt az elviteles dobozok legújabb generációja 

Több mint 40 ezer alkalommal tették próbára idén a felhasználók a Cup Revolution innovatív, újrafelhasználható dobozrendszerét, amely a Legjobb innováció a körkörös gazdaságért kategóriában érdemelte ki a közelmúltban a CSR Hungary Magyar Üzleti Felelősség Díját.
Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán

Jelentős drágulás jöhet az alapvető italok piacán 

A drágulás fő mozgatórugói a kakaó, a kávé és a tea árainak emelkedése, valamint a gyümölcsök és zöldségek magasabb importköltségei.
Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között?

Mi a kapcsolat egy olasz étterem és a német topgin között? 

A gin szerelmeseinek és a különleges ízek kedvelőinek álmodták meg az ultraprémium gint.
Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz?

Mit rejt száz éve egy Gerbeaud süteményes doboz? 

Nem, nem süteményt, valami egészen mást. Ráadásul épp száz éve került a doboz mélyére.
Újbor kóstoló Badacsonyban

Újbor kóstoló Badacsonyban 

Összegyűlik a badacsonyi borvidék színe-java a tradicionális Újbor kóstolóra.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.