Népszerű Kínában a KFC

A KFC 24 éve van jelen Kínában, a sikerének fontos eleme hogy mindig igyekszik (nem is sikertelenül) a helyiek ízlésvilágának mefelelő ízeket és konkrét ételeket is felvenni étlapjára. Helyi menüjében szerepelnek tradicionális kínai zabkását "másoló" ételek, amikben lehet sertés, uborka, gomba vagy akár záptojás - írja a Franchiseportál.

A menedzsereit is a helyi viszonyokhoz alkalmazkodva megválasztó KFC ma már a McDonald's-ot messze megelőzve a legnagyobb külföldi gyorsétteremlánc Kínában, ahol 3700 helyen van jelen. A csípős csirkefalatairól ismert franchise hálózat jó kapcsolatokat alakít ki a helyi beszállítóival. Nemrégiben a legnagyobb pekingi baromfi-feldolgozóval hozott létre vegyesvállalatot.

Mindemellett a Yum Brands további félezer Pizza Hut éttermet működtet partnereivel az országban és a kínaihoz hasonló terjeszkedési utat akarja követni Afrikában, ahol 2014-ig a duplájára, 1200-ra szeretné emelni KFC-egységek számát.

Összehasonlítva hogy olyan nyugati márkáknak mint a Dunkin' Donuts, vagy az Ebay nehézségekkel jár a kínai megjelenés, a Yumm Brands naponta nyit új éttermet. A gyorséttermek kínai piacának 40%-t teszik ki a KFC-k, a McDonald's 1000 fölötti egységszámmal 16%-os piaci részesedést tudhat magáénak. Szembetűnő még a Subway utóbbi években folytatott dinamikus terjeszkedése, melynek eredményeképpen hamarosan megszoríthatja a McDonald's-ot is.

A KFC célja Kínában, hogy 2020-ig 20,000-re növelje éttermeinek számát. A KFC óriási sikere szép pédája annak, hogy a kínában való megjelenés mennyire eredményes lehet ha egy brand jó időben érkezik, mind a termékével mind az üzletvitelével képes a helyi igényekhez igazodni, illetve kellően agresszív. (forrás: Franchiseportál)


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.