A menedzsereit is a helyi viszonyokhoz alkalmazkodva megválasztó KFC ma már a McDonald's-ot messze megelőzve a legnagyobb külföldi gyorsétteremlánc Kínában, ahol 3700 helyen van jelen. A csípős csirkefalatairól ismert franchise hálózat jó kapcsolatokat alakít ki a helyi beszállítóival. Nemrégiben a legnagyobb pekingi baromfi-feldolgozóval hozott létre vegyesvállalatot.
Mindemellett a Yum Brands további félezer Pizza Hut éttermet működtet partnereivel az országban és a kínaihoz hasonló terjeszkedési utat akarja követni Afrikában, ahol 2014-ig a duplájára, 1200-ra szeretné emelni KFC-egységek számát.
Összehasonlítva hogy olyan nyugati márkáknak mint a Dunkin' Donuts, vagy az Ebay nehézségekkel jár a kínai megjelenés, a Yumm Brands naponta nyit új éttermet. A gyorséttermek kínai piacának 40%-t teszik ki a KFC-k, a McDonald's 1000 fölötti egységszámmal 16%-os piaci részesedést tudhat magáénak. Szembetűnő még a Subway utóbbi években folytatott dinamikus terjeszkedése, melynek eredményeképpen hamarosan megszoríthatja a McDonald's-ot is.
A KFC célja Kínában, hogy 2020-ig 20,000-re növelje éttermeinek számát. A KFC óriási sikere szép pédája annak, hogy a kínában való megjelenés mennyire eredményes lehet ha egy brand jó időben érkezik, mind a termékével mind az üzletvitelével képes a helyi igényekhez igazodni, illetve kellően agresszív. (forrás: Franchiseportál)