Népszerűek a magyar borok Tajvanon

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és immár a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően a legkiválóbb magyar borászatokkal dolgozik együtt, és a legkiemelkedőbb minőségű magyar borokat kínálják a tajvani fogyasztóknak.

A március elején Mádról indított több mint 10 ezer palackos konténer pedig tovább erősíti a Chifu Wine pozícióját, és bizonyítja, a vállalat hosszú távú elkötelezettségét a magyar borok promóciója felé. A legnevesebb Tokaji borászatok portfóliójából nagy gonddal válogatott szelekció több díjnyertes tételt is tartalmaz - ovlasható a társaság portálunkhoz eljuttatott közleményében.

A válogatás nagy részét a Tokaji édes borkülönlegességek teszik ki, többségében aszú és késői szüretelésű borok, de Szamorodni és Eszencia is helyet kapott a konténerben. A Holdvölgy több díjat nyert Eloquence 2011 édes szamorodniján kívül az Árvay, Füleky és Sauska Pincék Aszúit választották ki. Szarka Dénestől idén a késői szüret került a konténerbe.

Száraz borok közül kiemelendő az idei Furmint Februáron közönségdíjat nyert 2016-os Padihegy Furmint az Árvay Családi Pincétől.

Első alkalommal indul Tajvanra jelentősebb mennyiség Tokaji pezsgőből is. Sauskáék díjnyertes pezsgőiből 0,75 literes palackok mellett 1,5 literes Magnum palackok is érkeznek a szigetre.

A borok várhatóan április közepére érnek a tajvani kikötőbe, ahol idén három jelentős borkiállításon is bemutatásra kerülnek. A Chifu Wine az évek során megszerzett szakértelmével és tapasztalatával garantálja a magas minőséget és az elégedett vevőket. A megrendelés nagysága és a borok minősége tovább erősíti a magyar borok pozícióját és a Chifu Wine vezető szerepét a tajvani piacon.

A Chifu Wine 2014-ben alakult azzal a céllal, hogy népszerűsítse a magyar borokat Tajvanon. Az alapítástól kezdve fontos szempont, hogy olyan borászatokkal dolgozzanak együtt, ahol a márkaépítés a hozzáértéssel és megbízhatósággal társul. Az eltelt 9 évben a Chifu Wine a piac meghatározó szereplőjévé vált, folyamatosan magas minőségben képviseli Magyarországot a sziget jelentősebb borkiállításain és vásárain, mindemellett rendszeresen tart bemutatókat és kurzusokat a borok szerelmeseinek, szakértőknek és sommelier-nek. A tajvani gasztronómia izgalmas lehetőséget kínál arra, hogy a Tokaji édes borok kiléphessenek a "desszert bor" kategóriából, és méltó helyet kapjanak az előételek és főételek mellett is.

Tajvan, a 24 millió lakosú ázsiai ország, az egyik legjelentősebb borfogyasztó központ a régióban, ahol a borpiac több mint 210 millió USD-ot mozgat. Az elmúlt években a magyar borok rendkívül dinamikusan fejlődtek a piacon, 2014 óta szinte négyszeresére növelve az export volumenét (évente több mint 40 ezer palack), és emellett az árak is jelentősen megnőttek literenkénti szinten (2021-ben már €14).

A Chi Fu Csoport több mint 30 év befektetési és alapkezelői tapasztalattal rendelkezik az Egyesült Államokban, Hong-Kongban, Kínában és Tajvanon, Magyarországon 2015 óta vannak jelen. Több mint 25 milliárd dollárnyi kezelt vagyon mellett számos magántőke befektetést valósítottak meg a megújuló energia, újrahasznosítás, egészségügyi szolgáltatások és technológiák, gyógyszer- és biotechnológia, élelmiszeripar területén valamint az ingatlan szektorokban. A Csoport tulajdonosa a magyar állampolgársággal is rendelkező Mr. Frank Liu.


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.