Egyre elfogadottabb, hogy a közösségi oldalak mindennapos eszközei egy-egy vendéglátóhely, vagy hotel marketingtevékenységének. Ezt a lehetőséget használja ki a Boutique Hotel Zara új étterme, az ARAZ Bistro, amikor két főre szóló vacsora utalványt sorsol ki azok között, akik 2011. március 31-ig meglátogatják az ARAZ Bistro facebook oldalát és az étterem ,,batátaivá,, válnak.
Ezen túlmenően a nyereményjátékon túl 20%-át kedvezményt kapnak az ital- és ételfogyasztásból mindazok, akik az étterem facebook és iwiw oldalain regisztrált felhasználók.
A vendégeknek két étlappal kedveskednek. Egy á la carte választékkal melyről az ételek a nyitvatartás (12:00-22:00 minden nap) alatt bármely időpontban rendelhetők, illetve egy napi menüs ajánlattal melyek egy két fogásos ebédet és egy alkoholmentes üdítőt tartalmaznak, melyeket 12:00 – 15:00 óra között lehet fogyasztani. Az éjjel-nappal működő bárban pedig egyedülálló módon a hazai szállodák között, Fair Trade kávét és forró csokoládét kínálnak.