A lépést egészségügyi okokból teszi meg az amerikai gyorsétteremlánc, hasonló módon, ahogy a Coca-Cola tette, amely egy reklámot indított, az elhízás kezelésére- tájékoztat a mashable.com.
A tervek szerint az összes csomagolótasakon és műanyagpoháron megjelennek a QR kódok. Az eszközzel "márka történetek" és adatok lesznek leolvashatók, amelyek szöveget és illusztrációkat egyaránt tartalmaznak. A "Trackmymacca" alkalmazás, amely Ausztráliában jelenik meg, még az élelmiszer származási helyéről is tartalmaz információt. A McDonald' fogyasztói kutatásai alapján, valamint saját globális tanácsadó testületével konzultálva indítványozta az új projektjét.
"Vásárlóink kívánalma, hogy többet akarnak megtudni az élelmiszerekről és azok összetevőiről, mi lehetővé tesszük, hogy ezek az információk egyszerűen legyenek elérhetők- kommentált Kevin Newell, a cég márkaigazgatója.
Az új csomagolási design múlt héten jelent meg az Egyesült Államokban és világszerte az egész év során jelen lesz. A QR-kód leolvasható szövegei 18 nyelven érhető el.
Forrás: Marketinginfo
Forrás: mashable.com