Mint elhangzott, a magyar, román és lengyel piacon a hagymás-tejfölös a közkedvelt íz, az olasz, svájci és horvát fogyasztók a chilis változatot preferálják. A cég fő piaca azonban Magyarország és Románia, de a világ 27 országában kóstolhatják termékeit. „A szlovák, cseh és orosz piacokon a bacon a nyerő, míg ezt például egyes adriai vagy arab államban biztosan nem fogyasztanák”, mondta el a szakmai bemutató alkalmával Szabados Erhard, a cég marketingvezetője.
A felhasznált napraforgó zömében itthon terem, a földimogyoró viszont jellemző termőhelyéről, Dél-Amerikából érkezik, főleg argentin és brazil forrásokból. A cég két hazai üzeme éves szinten csaknem 15 ezer tonna napraforgót dolgoz fel – ez meghaladja az Eiffel-torony súlyát (10 100 tonna). Tavaly a Crasssh!-család termékeiből csaknem 2 millió kilogramm fogyott, legnépszerűbb íze a hagymás-tejfölös Original volt – ebből több mint 10 millió tasakot adtak el, de még a kissé megosztónak számító chilis változatból értékesített mennyiségből is jutott volna Veszprém vagy Békéscsaba teljes lakosságának egy-egy tasakkal.
A fekete sörök – porterek, stoutok – meglepően jó harmóniákat tudnak kialakítani például a paradicsommal, köszönhetően a bennük éppen csak a felszín alatt rejtező savanyúságnak. De nagyszerűen működnek a tengeri herkentyűk meredek ízeivel és a cheddar sajt bujkáló csípősségével.
A különböző olajos magvak gyártására alapította cégüket a tulajdonos testvérpár 1990-ben. A kezdetben 5 alkalmazottal működő cég mára már több mint 800 főt foglalkoztat, termékei 27 országban kaphatók, amelyek elsősorban napraforgómagok, popcornok, tökmagok és mogyoróféleségek.
Forrás: positiveadamsky.hu