A Hell 2019 nyarán vezette be az Energy Coffee termékcsaládját, 3 ízzel. Alig egy évvel bevezetését követően a termékcsalád első lett a fogyasztásra kész jegeskávék magyarországi kiskereskedelemi piacán, mind érték, mind eladott darabszám tekintetében, és ezt a pozíciót 2020. novembere óta őrzi a márka.
A siker arra sarkallta a Bruce Willisnek is szállító magyar brandet, hogy a különlegesebb termékek felé is nyisson. 2021 tavaszán a laktózmentes termékek kedvelőinek a cég kókuszos ízvilágú, és most az új sós karamellás jegeskávéjuk is a laktózmentes portfóliót gazdagítja. A vadiúj tejeskávé különlegesség a sós és édes harmóniáját hozza el praktikus, környezetbarát 250 ml-es aludobozos csomagolásban.
„Az utóbbi idők egyik legnagyobb felfedezettjét választottuk új termékünkhöz, hiszen a csokoládékban, süteményekben, fagylatokban oly népszerű sós karamellről elmondhatjuk, hogy egy igazi kedvenc. Új tejeskávénk ráadásul a laktózmentes termékcsaládot erősíti, tehát laktózérzékeny fogyasztóink is bátran választhatják.”, mondta Schmidt Krisztián, a Hell Energy kreatív marketingigazgatója.
Az új jegeskávé ital, ahogy a termékcsalád többi tagja, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer és mesterséges színezék nélkül készül és 40 mg/100ml koffeint tartalmaz.
A márka már jelenleg is 20 országban érhető el, többek között Görögországban, Horvátországban és az Egyesült Királyságban is.
Forrás: Store Insider