Korábbi pozíciójában dr. Kápolna Beáta friss és ultrafriss áru beszerzési osztályvezetőként a METRO két legsikeresebb termékköre kínálatának magas minőségéről és folyamatos fejlesztéséről gondoskodott, így alkalma volt közvetlen kapcsolatot teremteni a hazai és nemzetközi beszállítói piaccal egyaránt. Az anyavállalat METRO AG kiemelt figyelmet fordít a tehetséges vezetők tudatos fejlesztésére csakúgy, mint a női vezetők előrelépési lehetőségeinek megteremtésére – erre nézve különböző programok folynak a vállalaton belül.
Dr. Kápolna Beáta 2020 óta tagja a kibővített Igazgatótanácsnak, és fontos szerepet töltött be eddig is a többcsatornás nagykereskedelmi értékesítési stratégia bevezetésében és alkalmazásában. A vállalati stratégiával összhangban Beáta célja egy átgondolt, adatelemzésen és a vásárlások pontos lekövetésén alapuló, a trendekhez és a piachoz illeszkedő termékkínálat biztosítása minősített, megbízható beszállítóktól. A Business Superbrands díjjal elismert METRO Nagykereskedelem termékkínálatban számos specialitás mellett folyamatosan fejlesztett saját márkás szortiment is található, mely a jövőben is nagy hangsúlyt kap a vendéglátóipar és a kiskereskedők igényeinek kiszolgálásában.
A most kinevezett felsővezető elődje, Alexis Jean-Pierre Maudelonde, korábbi beszerzési igazgató, a METRO életében a jövőben egyre nagyobb szerephez jutó virtuális piactér, a METRO Markets élén folytatja karrierjét, magánvállalkozásokért felelős kereskedelmi igazgatóként.
A METRO Magyarországot vezető öttagú Igazgatótanács 2023. október 1-től:
- Thierry Guillon-Verne vezérigazgató
- Dr. Kápolna Beáta beszerzési igazgató
- Kaszás Helga People & Culture igazgató
- Tóth-Korom Péter értékesítési igazgató
- Vörös Szilárd pénzügyi igazgató
Forrás: METRO / Turizmus Online