Magyar fejlesztésű AI szoftver a vendéglátóiparban

Exkluzív budapesti esemény keretében mutatták be a hazai szakmai közönségnek május 23-án, az Everguest Intelligence-t. A mesterséges intelligencia a szemünk előtt alakítja át és forgatja fel a turizmus és a vendéglátás mindennapjait.

Azóta a szoftvert már nemzetközi környezetben, Bécsben, Barcelonában és Amszterdamban is bemutatták, mindenhol kitörő sikert aratva. Az eseményen szó esett az AI emberi vonatkozásairól is.

A mesterséges intelligencia ma már megkerülhetetlen tényező az életünk szinte minden területén. Mégis, sok kérdés és kétely van még az emberekben, vajon mennyire járul hozzá ez a technológia a mindennapjainkhoz. Sokan attól tartanak, a mesterséges intelligencia miatt veszélybe kerülhet a munkahelyük, hisz az AI sok feladatot önállóan is képes elvégezni. Az Everguest azonban bebizonyította, hogy a mesterséges intelligencia a turizmusban óriási erőt és előnyt jelenthet, főleg, ha az előnyeit az emberi szaktudással ötvözzük, akkor ebből a “házasításból” a szálláshelyek csak előnyt kovácsolhatnak.



Ezért készült el az Everguest Intelligence AI szoftver, amely teljesen felforgatja a turizmus állóvizét.



Gondos Kitti, a reputációs üzletág vezetője közvetlen közelről tapasztalhatta meg az AI térnyerését és az ezzel járó, kezdetben nehézségnek gondolt, majd idővel előnnyé vált körülményeket.


„A munkámat gyökeresen átalakította az AI, és ez kezdetben félelemmel töltött el, hiszen észleltem, hogy az én és a kollégáim által végzett folyamatokat váltja ki. Ezt az érzést nagyon nehéz leírni és idő kellett, mire fel tudtam dolgozni, hiszen olyan volt, mintha minden addigi erőfeszítésem értelmetlenné válna. Majd rájöttem, hogy a körülményeket nem tudjuk megváltoztatni, de azt igen, hogy hogyan reagálunk rájuk. Arra összpontosítottam, hogy mit tudunk kihozni ezekből a körülményekből a szállodák és az Everguest számára. Így született meg végül szakmai iránymutatásomnak is köszönhetően az Everguest Intelligence. Én pedig rájöttem, hogy az általam és a csapatom által nyújtott érték az AI-vezérelt megoldásoknak köszönhetően megsokszorozható, így pedig még nagyobb hatást érhetünk el”

- hangsúlyozta Kitti.

És valóban, az Everguest Intelligence nem csupán egy újabb alkalmazás a sok közül a turizmus és a vendéglátás számára; ez egy teljes körű megoldás, amely átalakítja az üzleti folyamatokat és jelentősen javítja a felhasználói és vendégélményt is.
 

„A mesterséges intelligencia megjelenése és térnyerése óriási lehetőségeket rejt. Az AI forradalma nem a negyedik ipari forradalom egy újabb eleme, hanem az emberiség történetének legmeghatározóbb technológiai forradalma”

 

- ezt már az alapító-ügyvezető, Belán Miklós emelte ki.

Egy teljes körű megoldás, amely átalakítja az üzleti folyamatokat és jelentősen javítja a felhasználói és vendégélményt is
Egy teljes körű megoldás, amely átalakítja az üzleti folyamatokat és jelentősen javítja a felhasználói és vendégélményt is
Fotó: Everguest


Az Everguest Intelligence lelkét a robosztus AI-architektúra alkotja, amelynek célja a minél nagyobb pontosság és hatékonyság elérése a szövegalkotási és analitikai területeken. A rendszer tanulási és prediktív analitikai integrációjának köszönhetően így korábban soha nem elérhető mélységig tudnak a szálláshelyek betekintést kapni a vendégek preferenciáiba és viselkedésébe. Ráadásul mindezt úgy, hogy nem kell többé hosszú és bonyolult képzéseket tartani a kollégáknak ahhoz, hogy kiismerjék magukat a rendszerben.

Szegedi Kristóf, projekt vezető elmondta, hogy óriási hangsúlyt fektettek a tervezéskor arra, hogy bárki számára könnyen kezelhető legyen a szoftver, ezzel is megkönnyítve, meggyorsítva és hatékonyabbá téve a napi munkafolyamatokat.

 

„Az elmúlt években arra törekedtünk, hogy a turisztikai ágazatban mi legyünk a legjobbak ebben. Folyamatosan azon dolgozunk, hogy új, felhasználóbarát és hasznos innovatív funkciókat adjunk hozzá az alkalmazáshoz” - emelte ki Kristóf.
 

A csütörtöki esemény a magyarországi bevezetési szakasz lezárása volt, melynek keretében összesen több mint 250 érdeklődő iratkozott fel a várólistára, ezen felül pedig több tucat nemzetközi üzemeltető és lánc iratkozott fel a szoftver felhasználási jogára.

A budapesti esemény az elmúlt hetek és hónapok sikeres megkoronázása volt, hiszen február óta már Bécs, Barcelona és legutóbb Amszterdam is megismerhette a szoftver pozitív tulajdonságait, valamint elképesztő jelenlegi és várható fejlesztéseit. A rendezvényen közel 150 résztvevő volt, akik a szakmai program keretében izgalmas előadásokat hallgathattak végig a mesterséges intelligenciáról, a szoftver előnyeiről, valamint egy átfogó közvéleménykutatás eredményeiről, amit az Everguest megbízásából a TÁRKI végzett el.

A közvéleménykutatás eredményeiből kiderült, hogy hogyan viszonyul a magyar utazóközönség a vendégvéleményekhez, mennyire befolyásolják őket utazási döntéseikben, valamint hogyan viszonyulnak a mesterséges intelligenciához.


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.