„A FrissBox az egészség és a finom ízek szeretetéből született. Többféle menüt kínálnak, így megfelelve a különböző igényeknek és életmódnak. Az ételek kizárólag friss alapanyagokból készülnek, a menük 28 napig nem ismétlődnek, egész napra 5 különböző fogást biztosítva (reggeli, snack1, ebéd, snack2, vacsora). Emellett nagy hangsúlyt fektetnek a környezettudatosságra is, csomagolásaiktól például a védett fák, erdők biztonságban is maradnak” – mondta Sass Dani, gasztroszakértő, egyben a cég bevezető kampányáért felelős Armadillo kreatív igazgatója, az influencer üzletág vezetője.
A márka magyarországi (jelenleg budapesti) bevezetését az Armadillo influencer tevékenységgel 2021. június óta segíti, amióta megkezdték az ételkiszállítást Budapesten.
Az elmúlt 4 hónapban mikro és makro influencerek követőit célozták Instagram és Facebook posztokkal, storykkal, amelyeket Youtube videókkal támogattak, szeptembertől pedig 8 ismert magyarországi influencerrel folytatódik a FrissBox influencer kampánya.