Új gyorsétteremláncot villantott a McDonald’s

CosMc’s néven debütált az Egyesült Államokban a McDonald’s által indított új gyorsétteremlánc, amely a hírek szerint közel sem a sajtburger duplázására készül. Az üzleti modell célkeresztjében a késő délutáni kávézó forgalom lefölözése és a Starbuck’s-hoz hasonló láncok vevőkörének átcsábítása áll. Íme a CosMc’s 5 kulcseleme.

A júliusi első hivatalos híradások óta lehetett tudni, hogy a McDonald’s idei legnagyobb dobása közel sem a 35 évvel ezelőtti magyarországi premierre készített Pálfi-filmmontázs lesz - indítja cikkét a Storeinsider.hu.Sőt, az amerikai anyavállalatnál még csak nem is a termékportfólió megújítását, esetleg egy teljes re-brandinget céloztak meg. Miért is tették volna?

Chris Kempczinski CEO szerint a vásárlóik még „soha korábban nem voltak olyan elkötelezettek a márka mellett, mint ma.” Ha nem is a szó eredeti értelmében, mégis egyfajta re-brandingbe fogtak a McDonald’s-nál.

Az „aranyívek” alatt ugyanis elővették az 1980-as évek McDonald’s reklámjaiban Ronald mellett feltűnő, kacsaszerű bádogűrlény figuráját, és elnevezték róla a gyorsétteremlánc új projektjét.

„Akárcsak az eredeti McDonaldland karakter, a CosMc's is saját utat tör magának az egyedülállóan zökkenőmentes digitális és Drive Thru élményekkel.” – jelentette be hivatalos közleményében a McDonald’s.

A Store Insider összegyűjtötte a projekt 5. trendsetternek látszó kulcselemét az amerikai RestaurantDive információi alapján.

1. Pilot a múlt tapasztalataira építve

2. Kis formátum, nagy lehetőségek

3. Személyre szabható italok

4. Célkeresztben a Starbuck’s vevőköre

5. Egy lépéssel a vevők igényei előtt

A részleteket és a bemutatkozó videót megtekintheti a Store Insider oldalán >>

Forrás: Store Insider


Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány

Pezseg a nyár: indul a „Buborékok Nyara” kampány 

Az idei nyár hivatalos fröccse pedig nem más, mint a Macifröccs.
Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program

Helyi termelőkre épít az Auchan – Debrecenből indul az új program 

Mert fontosnak tartják, hogy áruházaik térségében lévő termelők, a kis- és középvállalkozások termékei felkerülhessenek az áruházaik polcaira.
A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól

A hely, amely nem csupán a finom falatokról és a süteményekről szól 

Az új helyszín a Gesztenyéskertben, a legendás Nagyvendéglő épületében kapott otthont – új arculattal, friss kínálattal, de a már jól ismert „czinieles” vendégszeretet szellemében.
Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában

Négy étterem, ami biztosan ott lesz a Time Out Market Budapest kínálatában 

A gasztronómiai és kulturális piac felfedte első négy éttermét.
Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait

Pecsét került a palackokra – kihirdették az év legjobb borait 

Kihirdették 2025. évi Országos Borverseny győzteseit.
Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál

Az élet túl rövid ahhoz, hogy az utazó ne kóstolja Erzsike fahéjas csigáját az M7-es fehérvári lehajtójánál 

Fél évszázad az autópálya mentén – 50 éves az M7 Bisztró.
Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz

Ha kitör a nyár, akkor érkezik a Balaton Gasztrokalauz 

323 balatoni étterem, strandbüfé, termelői piac, kávézó, kultúrbisztró, kézműves hamburgerező és pékség – egyetlen kisméretű kiadványban.
Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak

Itt a vége: mostantól nem vásárolhatnak energiaitalt a 18 év alattiak 

Megjelent a rendelet, és már hatályba is lépett.
Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról

Friss felmérés a magyarok italfogyasztásáról 

A kutatás rámutatott, hogy a rendszeresség hatással van az elfogyasztott adagokra.
Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson

Hazai borkalauzt díjaztak a Gourmand International Awardson 

A legjobb európai borturisztikai könyv díját nyerte el a TokajGuide ötödik kiadása a gasztronómiai kiadványok világversenyén, a Gourmand International Awardson.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.