Új gyorsétteremláncot villantott a McDonald’s

CosMc’s néven debütált az Egyesült Államokban a McDonald’s által indított új gyorsétteremlánc, amely a hírek szerint közel sem a sajtburger duplázására készül. Az üzleti modell célkeresztjében a késő délutáni kávézó forgalom lefölözése és a Starbuck’s-hoz hasonló láncok vevőkörének átcsábítása áll. Íme a CosMc’s 5 kulcseleme.

A júliusi első hivatalos híradások óta lehetett tudni, hogy a McDonald’s idei legnagyobb dobása közel sem a 35 évvel ezelőtti magyarországi premierre készített Pálfi-filmmontázs lesz - indítja cikkét a Storeinsider.hu.Sőt, az amerikai anyavállalatnál még csak nem is a termékportfólió megújítását, esetleg egy teljes re-brandinget céloztak meg. Miért is tették volna?

Chris Kempczinski CEO szerint a vásárlóik még „soha korábban nem voltak olyan elkötelezettek a márka mellett, mint ma.” Ha nem is a szó eredeti értelmében, mégis egyfajta re-brandingbe fogtak a McDonald’s-nál.

Az „aranyívek” alatt ugyanis elővették az 1980-as évek McDonald’s reklámjaiban Ronald mellett feltűnő, kacsaszerű bádogűrlény figuráját, és elnevezték róla a gyorsétteremlánc új projektjét.

„Akárcsak az eredeti McDonaldland karakter, a CosMc's is saját utat tör magának az egyedülállóan zökkenőmentes digitális és Drive Thru élményekkel.” – jelentette be hivatalos közleményében a McDonald’s.

A Store Insider összegyűjtötte a projekt 5. trendsetternek látszó kulcselemét az amerikai RestaurantDive információi alapján.

1. Pilot a múlt tapasztalataira építve

2. Kis formátum, nagy lehetőségek

3. Személyre szabható italok

4. Célkeresztben a Starbuck’s vevőköre

5. Egy lépéssel a vevők igényei előtt

A részleteket és a bemutatkozó videót megtekintheti a Store Insider oldalán >>

Forrás: Store Insider


A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert

A hely, ahol pezseg az élet, jó a hangulat és remek közösség van: Evezős Sörkert 

A Római-part legendás sörkertje 1983 óta a budapesti nyár kihagyhatatlan része.
Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester

Vétett az egyik alkalmazott – lépett Wang Mester  

A Mozium étterem vezetősége hivatalos közleményben tájékoztatta vendégeit a közelmúltban történt jelentős belső változásokról.
Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar

Nincs könnyű helyzetben a hazai édességipar 

A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és az idén is hasonlóra vagy enyhe csökkenésre számít a Magyar Édességgyártók Szövetsége.
Új trendek a gin piacon

Új trendek a gin piacon 

A főváros egyik legnépszerűbb ginfesztiválja idén új trendek felé nyit.
Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás

Maradt a húsvéti sonkából? Van megoldás 

Tippek a séftől.
Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon

Húsvéti nagyüzem a fővárosi piacokon 

Vége a böjtnek, jöhet a nagy eszem-iszom.
Furmintok csatája Franciaországban

Furmintok csatája Franciaországban 

A Patricius Borház Profundum Furmintja lett Bordeaux-ban a befutó.
Bajban a hazai sörfőzdék

Bajban a hazai sörfőzdék 

A Kisüzemi Sörfőzdék Egyesülete szerint versenytorzító hatásúak szerződéses gyakorlatok.
Fesztiválozik a MOHU új automatája

Fesztiválozik a MOHU új automatája 

A MOHU bemutatta a vállalat új fesztiválautomatáját a budapesti Telekom Vivicittá futóversenyen.
Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja

Elhunyt a villányi borvidék meghatározó alakja 

Mindössze 60 év adatott meg Tiffán Zsoltnak.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.