A júliusi első hivatalos híradások óta lehetett tudni, hogy a McDonald’s idei legnagyobb dobása közel sem a 35 évvel ezelőtti magyarországi premierre készített Pálfi-filmmontázs lesz - indítja cikkét a Storeinsider.hu.Sőt, az amerikai anyavállalatnál még csak nem is a termékportfólió megújítását, esetleg egy teljes re-brandinget céloztak meg. Miért is tették volna?
Chris Kempczinski CEO szerint a vásárlóik még „soha korábban nem voltak olyan elkötelezettek a márka mellett, mint ma.” Ha nem is a szó eredeti értelmében, mégis egyfajta re-brandingbe fogtak a McDonald’s-nál.
Az „aranyívek” alatt ugyanis elővették az 1980-as évek McDonald’s reklámjaiban Ronald mellett feltűnő, kacsaszerű bádogűrlény figuráját, és elnevezték róla a gyorsétteremlánc új projektjét.
„Akárcsak az eredeti McDonaldland karakter, a CosMc's is saját utat tör magának az egyedülállóan zökkenőmentes digitális és Drive Thru élményekkel.” – jelentette be hivatalos közleményében a McDonald’s.
A Store Insider összegyűjtötte a projekt 5. trendsetternek látszó kulcselemét az amerikai RestaurantDive információi alapján.
1. Pilot a múlt tapasztalataira építve
2. Kis formátum, nagy lehetőségek
3. Személyre szabható italok
4. Célkeresztben a Starbuck’s vevőköre
5. Egy lépéssel a vevők igényei előtt
A részleteket és a bemutatkozó videót megtekintheti a Store Insider oldalán >>
Forrás: Store Insider