Junior Brand Managerként, majd újabb 2 év után Brand Managerként folytatta munkáját a Heineken márkán, ahol elsősorban a globális kampányok helyi megvalósításáért és a csomagolás innovációkért felelt, ezzel maga is hozzájárult a márka kétszámjegyű növekedéséhez. 2016-tól a Soproni márka Senior Brand Managereként, növekedő pályára állította a márkát. Vezetése alatt sikeresen újra pozícionálta a Soproni márkát. Az anyamárka erősítése mellett, szenvedélyes újítóként, számos innovációs projekten dolgozott.
„Nagy örömmel és izgalommal várom az új kihívásokat, melyekbe egy nagyon erős csapattal és kimagasló márkáinkkal vághatunk bele” – mondta Mottl-Molnár Orsolya. Az új Marketing és Kereskedelmi Marketing vezető kiemelte, hogy célja a piacvezető portfólió további erősítése, a valós fogyasztói igényeken alapuló márkaépítésen és innovációkon keresztül.
Forrás: Store Insider