Kaszonyi Alexandra a Mindshare-től érkezett, ahol korábban Business Directorként öt éven keresztül felelt az Unileverhez tartozó márkák integrált marketing kommunikációjáért.
Alexandra több, mint 20 éves tapasztalattal rendelkezik a média területén, számos ügynökségnél dolgozott vezető pozícióban, ahol a különböző márkák online és offline kommunikációjáért, valamint a stratégiai megvalósításért volt felelős, a Coca-Cola-nál pedig elsősorban operatív szinten biztosítja majd a kampányok kivitelezését, a médiával és ügynökségekkel való együttműködés gördülékenységét.
Kaszonyi Alexandra a The Coca-Cola Company-nél a posztot eddig betöltő Eipl Vilmost váltja. A cég korábbi Media Operations managere idén júniustól a vállalatcsoporton belül teljes Kelet-Európért felel Media&Connections Manager pozícióban, feladata a regionális médiastratégiák megalkotása, a médiabefektetések hatékonyságának növelése és a digitális média-infrastruktúra erősítése lesz.
Forrás: Store Insider