Új vizeken a Budapest kártya

Közös gondolkodásra hívta a budapesti vendéglátósokat a BTSZK Nonprofit Kft. a Colombus hajóra pénteken, annak érdekében, hogy a főváros áprilistól megújuló városkártyája olyan legyen, mely valós vendégforgalmat, s jelentős többletbevételt generál a benne résztvevő szolgáltatók számára.

A budapesti étteremtulajdonosok és vezetők örömmel fogadták a BTSZK ügyvezetőjének tájékoztatását, miszerint az új Budapest kártya minőséget, rangot jelent majd a benne szereplő szolgáltatóknak. Molnár József hangsúlyozta, hogy a most csatlakozó szolgáltatók nem csak egy jól használható, turistabarát termékcsomag részesei lehetnek, de a BTSZK olyan promóciós hátteret biztosít számukra, mely nem csak a kártyát megvásárló turistákat, de valamennyi Budapest iránt érdeklődő és a városba érkező vendéget elér a szervezet kiterjedt kommunikációs hálózatán keresztül. A Budapest kártya eddig 70 ezer példányszámban megjelenő kiadványát ugyanis a másfélmillió példányszámban megjelenő Budapest Guide váltja fel, melyben a kártyához csatlakozók kiemelt megjelenést élveznek. A marketingszervezet, az átlagban napi 5000 oldalletöltést számláló weboldalán, továbbá az Magyar Turizmus Zrt.-vel kötött stratégiai megállapodása során, az országos kiadványokban és a külképviselői hálózaton keresztül gyakorlatilag minden potenciális turistát elér. Az értékesítési hálózat is jelentős fejlesztés előtt áll, hiszen a BTSZK áprilistól lényegesen nagyobb hangsúlyt helyez a kártya on-line értékesítésére, továbbá erősíti a városban azokat az értékesítési pontokat, ahonnan a legnagyobb potenciális forgalom várható.

A BTSZK ügyvezetője mindemellett kiemelte, hogy a most csatlakozó vállalkozók egyúttal a júniusban megalakuló TDM rendszer haszonélvezői is lesznek, hiszen a TDM központi eleme is a Budapest kártya lesz, és a BTSZK valamennyi kommunikációja a jövőben a kártyára irányul. A fővárosi marketingszervezet vezetője már az idei évben jelentős forgalomnövekedésre számít, hiszen a kártya új összetételének és egyedülálló promóciós támogatásának köszönhetően egy ’must’ termék lesz a piacon. Az aláírt szerződéseket a BTSZK február 21-ig várja.

További információ:

Dimitrovics Uros, tel: 328-4083, e-mail: [email protected]


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.