Új vizeken a Budapest kártya

Közös gondolkodásra hívta a budapesti vendéglátósokat a BTSZK Nonprofit Kft. a Colombus hajóra pénteken, annak érdekében, hogy a főváros áprilistól megújuló városkártyája olyan legyen, mely valós vendégforgalmat, s jelentős többletbevételt generál a benne résztvevő szolgáltatók számára.

A budapesti étteremtulajdonosok és vezetők örömmel fogadták a BTSZK ügyvezetőjének tájékoztatását, miszerint az új Budapest kártya minőséget, rangot jelent majd a benne szereplő szolgáltatóknak. Molnár József hangsúlyozta, hogy a most csatlakozó szolgáltatók nem csak egy jól használható, turistabarát termékcsomag részesei lehetnek, de a BTSZK olyan promóciós hátteret biztosít számukra, mely nem csak a kártyát megvásárló turistákat, de valamennyi Budapest iránt érdeklődő és a városba érkező vendéget elér a szervezet kiterjedt kommunikációs hálózatán keresztül. A Budapest kártya eddig 70 ezer példányszámban megjelenő kiadványát ugyanis a másfélmillió példányszámban megjelenő Budapest Guide váltja fel, melyben a kártyához csatlakozók kiemelt megjelenést élveznek. A marketingszervezet, az átlagban napi 5000 oldalletöltést számláló weboldalán, továbbá az Magyar Turizmus Zrt.-vel kötött stratégiai megállapodása során, az országos kiadványokban és a külképviselői hálózaton keresztül gyakorlatilag minden potenciális turistát elér. Az értékesítési hálózat is jelentős fejlesztés előtt áll, hiszen a BTSZK áprilistól lényegesen nagyobb hangsúlyt helyez a kártya on-line értékesítésére, továbbá erősíti a városban azokat az értékesítési pontokat, ahonnan a legnagyobb potenciális forgalom várható.

A BTSZK ügyvezetője mindemellett kiemelte, hogy a most csatlakozó vállalkozók egyúttal a júniusban megalakuló TDM rendszer haszonélvezői is lesznek, hiszen a TDM központi eleme is a Budapest kártya lesz, és a BTSZK valamennyi kommunikációja a jövőben a kártyára irányul. A fővárosi marketingszervezet vezetője már az idei évben jelentős forgalomnövekedésre számít, hiszen a kártya új összetételének és egyedülálló promóciós támogatásának köszönhetően egy ’must’ termék lesz a piacon. Az aláírt szerződéseket a BTSZK február 21-ig várja.

További információ:

Dimitrovics Uros, tel: 328-4083, e-mail: dimitrovics.uros@budapestinfo.hu


Igazi borkülönlegesség volt a kínai elnök búcsúajándéka

Igazi borkülönlegesség volt a kínai elnök búcsúajándéka 

Orbán Viktor miniszterelnök Hszi Csin-pinget egy 1949-es évjáratú Tokaji Aszúval ajándékozta meg.
Űzött őz és társai - a Zazie fúziós elemeket rejtő vacsorával bővítette kínálatát

Űzött őz és társai - a Zazie fúziós elemeket rejtő vacsorával bővítette kínálatát 

Friss, laza és pimasz gasztronómia. Tavalyi nyitása óta ez jellemző a Bíró Dani vezette, Kopaszi-öböl partján nyitva lévő Zazie-ra.
Ki lett az ország legjobb felszolgálója?

Ki lett az ország legjobb felszolgálója? 

A Szakma Kiváló Tanulója Versenyen a győztes Kóródi Béla lett, a Mátészalkai Szakképzési Centrum Kállay Rudolf Szakképző Iskola diákja.
Nappal hagyományos, éjjel automata - jön az első, távfelügyelt kisbolt

Nappal hagyományos, éjjel automata - jön az első, távfelügyelt kisbolt 

Tervek szerint már idén nyáron működnek az első távfelügyelt boltok Magyarországon.
Brad Pitt és Sting kedvenc borai Miskolcon

Brad Pitt és Sting kedvenc borai Miskolcon 

Idén tovább bővül az Avasi Borangolás programkínálata.
Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben

Michelin-csillagos gasztroprogram a debreceni Nagyerdőben 

Ízkánaán, Palya Bea és júniusi erdőillat Debrecenben.
Megvannak a pizzafesztivál győztesei

Megvannak a pizzafesztivál győztesei 

A pizzafesztiválon Magyarország legjobb pizzériái és pizzakészítő mesterei versenyeztek egymással.
Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton

Megnyílt a Dobay Cukrászda és Pékség a BudaParton 

Harmadik cukrászdáját nyitotta a gasztronómia területén két évtizedes tapasztalattal rendelkező VakVarjú Csoport Budapest egyik legmenőbb, legdinamikusabban fejlődő részén, a festői és egyben lazulós hangulatú BudaParton.
Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?

Nagy hazai borravaló-körkép: kinek és mennyit jattolnak a magyarok?  

 A digitális fizetés és a számlába beépített szervizdíj terjedésével folyamatosan átalakul a borravaló intézménye is.
Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról

Friss felmérés növényi alapú italok fogyasztásáról 

A Danone Magyarország 2024-ben részt vett az öt kelet-közép-európai országban végzett régiós kutatásban, amely a fogyasztók étkezési szokásait mérte fel.

Interjú

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”

Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet” 

Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.