Újabb világsztár reklámoz egy HELL-terméket

Először Bruce Willis, majd az olasz szívtipró, Michele Morrone után újabb világsztárt mondott igent a HELL felkérésére. Ezúttal Eva Mendes állt kötélnek - méghozzá a hírek szerint már az első szóra elfogadta a reklámfelkérést. Hogy miért? Erre alapos oka volt.

Mint a HELL ezzel kapcsolatosan küldött közleményéből kiderül, aormabontó, innovatív és környezetbarát termékkel robban hamarosan a termékpiacra - ennek neve Floewater. Az új magyar víz képviseletére pedig a hollywoodi filmsztár, Eva Mendes azonnal igent mondott.

Forrás: HELL Csoport
Forrás: HELL Csoport

Innovatív szűrési technológiával – úgynevezett CrystalTower-eljárással – készült, 250 és 500 ml-es alumíniumdobozban kapható kristálytiszta ivóvízzel lép piacra a Floewater. Az új termék végtelenszer újrahasznosítható, BPA-mentes belső bevonatú aludobozban, szénsavas és szénsavmentes verzióban kapható. A Floewater dobozához kék és arany színeket választottak, a design bálnát ábrázoló illusztrációja az óceánok varázslatos – és megóvandó – élővilágát idézi, írják.

Az új magyar víz június közepétől kapható, és mindenhol feltűnik majd Eva Mendes, kezében a Floewater új, aludobozos, szűrt ivóvizével. A magyarázat pedig egyszerű:

Az amerikai színésznő köztudottan odafigyel az egészségére, így karizmája és elkötelezettsége híven tükrözi a magyar márka értékeit,

- áll a közleményben.

 


Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf

Magyar piacon tűnt fel a 3 Michelin-csillagos spanyol sztárséf 

Vajon mit keresett ott?
Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál

Családias hangulatú étteremnyitás a Várnál 

Megnyílt a Varjúvár étterem a Várkert Bazárban.
SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron

SVÉT eszem-iszom Szigetmonostoron 

A Stílusos Vidéki Éttermiség (SVÉT), a nívós vidéki gasztronómiát képviselők szövetsége a Rosinante Fogadóba készül április 5-én.
Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból

Közösségi élménytér a Hunyadi téri vásárcsarnokból 

A vásárcsarnok állapota az elmúlt évtizedek során folyamatosan romlott.
Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról

Jó hírek a magyarországi sörfogyasztásról 

Ezzel a bővülés dinamikája visszatért a 2021-ben és 2022-ben mért 3 százalék körüli mértékhez.
Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést

Betiltották a budapesti aluljárókban történő sütögetést 

Vége a helyben sütésnek – a Főpolgármesteri Hivatal döntése szerint.
A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe?

A Coca-Cola kapcsán Önnek is a tej jut eszébe? 

Pedig ideje lenne, mert a tej egy ideje fontos szerepet játszik a kólagyártó cég életében.
Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese

Megvédte címét a pálinkaverseny tavalyi győztese 

Több mint 2400 minta versenyzett a XV. Quintessence pálinka- és párlatversenyen.
Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte

Megtévesztette a fogyasztókat a Foodora – meg is büntették érte 

Több mint 35 millió forintos bírságot szabtak ki az ételrendelési portál üzemeltetőjére.
A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori

A konyhasziget szíve – A Marrone-sztori 

Van egy családi alapítású olasz cég, amelyik professzionális, egyedi tervezésű konyhai rendszereket tervez, és le is gyártja saját tervezésű konyháit, konyhaszigeteit.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.