A Kenderesi-féle sajtburesz után újra mémérzékeny szezonális terméket hozott ki a Zing: a Viszkis burger húsát gabonapárlatban pácolják. A burger premierje a film bemutatóján történt, az első szendvicseket a főszereplő, Szalay Bence állította össze, és ezzel felavatta az Allée-ban nyitott új egységet is.
A burger ötletével a Socially állt elő, a gasztromarketing-ügynökséggel 2015 óta dolgoznak, a kampányon a Positive pr ügynökség munkálkodik még.
„A whiskey a gasztronómia egyik kedvelt alapanyaga, a Zingnél pedig már nagyon érett, hogy ebből valami igazán különleges hamburger szülessen. Az Allee nyitás és a Viszkis film premierjének időpontja hozta magával a kampány ötletét, hiszen ez az első egysége a Zingnek, ami bevásárlóközpontban foglal helyet, karnyújtásnyira a mozitól. Az aktualitásokra való reagálás a Zing márka egyik fontos részét képzik, és lehetőséget teremtenek arra, hogy ezek által iheletett gasztroélményt nyújtson a vendégeknek, ahogy ez volt a sajtburesz storynál és a Moszkva téri nyitásnál is” – mondta el Varga Sári, a Socially tulajdonosa.
A sajtburesz-sztorinál egy olimpikon mondatára repült rá az ügynökség és a burgerlánc, amivel emlékezetesen morcossá tették a hivatalos olimpia-szponzor McDonald's-ot. Itt hagyományos együttműködésről van szó a filmmel, a nyitóvetítésen a vendégek és a stábtagok is Zing-burgereket majszoltak.
Forrás: Élelmiszer Online