Az évi öt tematikus hétvégi nagykóstoló és a számos, hétköznap estére szervezett, egy-egy borvidéket, borstílust vagy aktualitást körbejáró sétáló kóstoló közös nevezője a minőségi borfogyasztás népszerűsítése, a hazai termelők és a fogyasztók találkozásának elősegítése.
„Folyamatosan keressük azokat a területeket, ahol tovább fejlődhetünk. A rendezvényeinken megismert borokat a vendégeink akár a helyszínen is szívesen megvásárolták volna – így logikus lépés volt egy önálló webshop elindítása. A Winelovers Webshop kialakításánál arra törekedtünk, hogy könnyen kezelhető, felhasználóbarát felülettel és struktúrával segítsük a borválasztást. Bár az internetes borvásárlás népszerűsége hazánkban még elmarad a nyugat-európai szinttől, hiszünk abban, hogy egyre többen élnek majd ezzel a kényelmes lehetőséggel.” – mondta el Tábor István, a Winelovers márka tulajdonosa.
A webshop induló kínálata felöleli szinte az összes hazai borvidéket; a jól ismert termelők mellett számos kisebb pincészet bora is elérhető. Mind a borok stílusában, mind pedig árfekvésében teljes körű a kínálat: a mindennapok könnyedebb tételeitől a különleges alkalmakra szánt ritkaságokig több mint 700 bor szerepel jelenleg a választékban. A palettát a borhoz köthető egyedi használati és ajándéktárgyak köre színesíti.
Forrás: Élelmiszer Szaklap