A szálloda megnyitása óta 771 olyan egyéni vendéget tartanak nyilván, akik már egymillió forintnál többet költöttek el a szállodában; ők lesznek a Rogner Roialty (Rogner International) Card első tulajdonosai. A legnagyobb személyes forgalmat hozó vendégeket díszes oklevéllel és a törzsvendégkártyával köszöntik, nevüket megörökítik a törzsvendégek falán. Automatikus upgrade-lehetőség, welcome drink és szobabekészítések mellett minden további tartózkodásuk során személyenként egy Rogner Beverage Bont és egy Rogner Activity Bont kapnak, előbbi a szálloda négy különböző vendéglátóhelyén meghatározott keretösszegig italfogyasztásra jogosít, utóbbi a szálloda négy fő aktivitási területén (szépészet, terápia, sport-animáció, program) biztosít számukra a szolgáltatások igénybevétele esetén kedvezményeket. A Rogner Roialty Card további várományosa az a 234 vendég, akik már a következő tartózkodásuk alkalmával átléphetik az egymilliós határt.
„Milliomosok” a Rognerben
Január 1-jén különleges törzsvendég-akciót indított az ötcsillagos hévízi Rogner Hotel & Spa Lotus Therme.

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts
Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója
A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben
A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében
A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok
2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője
A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről
Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Szállodások tavaszi közgyűlése: fókuszban a hitelezés és a marketing tevékenység
Helyszíni beszámoló az MSZÉSZ LXI. közgyűléséről, Esztergomból.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.