Televíziós, print (heti, havilapok, műsorújságok), online (női site-ok) és közterületi (citylight, backlight) felületeken is megjelenik a Knorr “Minden közös étkezés egy lehetőség” szlogennel futó kampánya, amely az Unilever nemzetközi kutatásának eredményére épül, vagyis arra, hogy világszerte csökken a közös étkezések száma.
A kampány egyik központi eleme a Phd médiaügynökség és a Tv2 együttműködése, aminek értelmében két hónapon keresztül hétköznaponként egyszer, a Hal a tortán, vasárnap pedig a Tv2 Moziverzum műsora előtti visszaszámláláskor jelenik meg a 45 másodperces szpot.
{video|id=491|width=480|height=385}
Az ügyfél márkastratégiája alapján a Phd tervező csapata készítette el kampányt.
Erre voltak nemzetközi kreatívok és irányelvek ügyfél oldalról, de alapvetően az itthoni televíziós megvalósítás, teljes mértékben a Phd ötlete volt. A kampány pr-feladatait a Próbakő Kommunikáció végzi.
A magyarországi gyógy- és wellness szállodákat is elérte a válság
Ez derül ki a Magyar Szállodaszövetség legújabb felméréséből, amelyet a Szövetség pécsi tagértekezletén prezentált április 23-án Dr. Erdei János, a Magyar Szállodaszövetség első alelnöke.

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében
Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

MSZÉSZ-elnök: erős évet zárt a hazai szállodaipar 2024-ben
Somlyai Zoltán ismertette a legfrissebb adatokat, információkat a budapesti régióülésen.

Közeledik a Hotels Tomorrow 2025
Az idei Hotels Tomorrow konferencia 2025. június 30-án és július 1-jén kerül megrendezésre Párizsban.

INS: friss vendégéjszakaszámok Romániából
Csökkenő turistaérkezést és vendéjszakaszámot regisztráltak keleti szomszédainknál.

Akcióban a HotelHero
A szállodák és éttermek összefogásának köszönhetően 2025. február 2-a óta vasárnaponként 300 rászoruló jut egy-egy tányér meleg ételhez.

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül
Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.

Fontos mérföldkő a hostellánc életében
Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél
A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget
Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán
A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Interjú

Nagybor vagy semmi
A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.