Televíziós, print (heti, havilapok, műsorújságok), online (női site-ok) és közterületi (citylight, backlight) felületeken is megjelenik a Knorr “Minden közös étkezés egy lehetőség” szlogennel futó kampánya, amely az Unilever nemzetközi kutatásának eredményére épül, vagyis arra, hogy világszerte csökken a közös étkezések száma.
A kampány egyik központi eleme a Phd médiaügynökség és a Tv2 együttműködése, aminek értelmében két hónapon keresztül hétköznaponként egyszer, a Hal a tortán, vasárnap pedig a Tv2 Moziverzum műsora előtti visszaszámláláskor jelenik meg a 45 másodperces szpot.
{video|id=491|width=480|height=385}
Az ügyfél márkastratégiája alapján a Phd tervező csapata készítette el kampányt.
Erre voltak nemzetközi kreatívok és irányelvek ügyfél oldalról, de alapvetően az itthoni televíziós megvalósítás, teljes mértékben a Phd ötlete volt. A kampány pr-feladatait a Próbakő Kommunikáció végzi.
A magyarországi gyógy- és wellness szállodákat is elérte a válság
Ez derül ki a Magyar Szállodaszövetség legújabb felméréséből, amelyet a Szövetség pécsi tagértekezletén prezentált április 23-án Dr. Erdei János, a Magyar Szállodaszövetség első alelnöke.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely
Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén
Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel
Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón
November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival
A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon
A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából
Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten
Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora
Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?
A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.