A METRO Cash & Carry bemutatja új sajátmárkás stratégiáját

A METRO Cash & Carry kedden bemutatta új saját márkás stratégiáját, amely hat, kifejezetten a profi vásárlók igényeihez kialakított exkluzív márkából áll. Jellemzőjük a szorosabb választék, a vásárló középpontba helyezése és a kifejezetten versenyképes árak. Az új saját márkás portfolió fokozatosan kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a nemzetközi nagykereskedő jelen van.

„Új sajátmárkás stratégiánkkal még inkább középpontba helyezzük törzsvásárlóink, például szállodák és éttermek, kereskedők és irodák különleges igényeit. A működésükre vonatkozó ismereteink és felfogásunk segített abban, hogy kiváló minőségű, felhasználóbarát és egyéni igényekre szabott termékeket fejlesszünk ki” - mondta Frans W. H. Muller, a METRO Cash & Carry International elnök-vezérigazgatója és a METRO Csoport Igazgatótanácsának tagja. „Rendkívül versenyképes áraikkal a termékválasztékunk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy profi vásárlóink felvirágoztathassák saját üzletüket.” Hat exkluzív márkából álló lefogyasztott portfolió A METRO Cash & Carry új márkastratégiája hat exkluzív márkából álló lecsökkentett portfoliót tartalmaz, ezáltal biztosítja az áttekinthető struktúrát és a megfelelő célcsoportok általi jobb megismerhetőséget. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakítottuk ki, akik jelezték különleges igényeiket a minőség, teljesítmény, csomagolás és ár kérdésében. Emellett a METRO Cash & Carry piacelemzéseket valamint alapos belső és külső laboratóriumi vizsgálatokat is végeztet. Mindezeket az eredményeket figyelembe vették a stratégia és a hat exkluzív márka (Aro, Fine Food, Horeca Select, Rioba, Sigma) meghatározásának folyamatában. Növekvő értékesítési részesedés Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Átlagosan az értékesítési ár 10 – 20 százalékkal lesz alacsonyabb, mint a hasonló márkás termékeké, de olyan minőséget kínál, ami a piacon jelen levő legjobb szinthez hasonlítható. Ezeket a szigorú termékspecifikációk valamint az alaposan tesztelt controlling rendszer biztosítja. „Összességében ez az új megközelítés lehetővé teszi számunkra, hogy profi vásárlóinknak valódi hozzáadott értéket biztosítsunk. Ez különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején” - mondta Thomas Rudelt, a Vállalati Sajátmárka Igazgatóság vezetője. - „Ezáltal meggyőződésünk, hogy exkluzív saját márkáink elfogadottsága magas lesz.” A METRO Cash & Carry célja, hogy nemzetközi sajátmárkás értékesítéseinek arányát a jelenlegi 10 százalékról 2012-re 20 százalékra növelje. A 2008-as adatok alapján ez körülbelül 6 milliárd eurós összértékesítést jelentene. Az átfogó termékportfolió jelenleg kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a vállalat jelen van. (Metro)

Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye

Épül Magyarország legnagyobb prémium spa létesítménye 

2025 tavaszán nyílhat meg a grandiózis beruházás, amely hatalmas löketet adhat Hévíz turizmusának.
MSZÉSZ budapesti régióülés: Somlyai Zoltánt jelölik a Szállodaszövetség következő elnökének

MSZÉSZ budapesti régióülés: Somlyai Zoltánt jelölik a Szállodaszövetség következő elnökének 

Szeptember 16-án a Mercure-Ibis Budapest Castle Hillben tartotta őszi, tisztújító régióülését az MSZÉSZ fővárosi tagozata.
Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását

Három napon át ünnepelték a Kimpton BEM Budapest megnyitását 

A megnyitók egyikén, amikor az utazási szakma és a rendezvényes cégek képviselőit hívták el – 2024. szeptember 13-án, pénteken - mi is jelen lehettünk.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad!

Álmodj, tanulj, valósítsd meg önmagad! 

Folytatódik a Marriott-lánc ingyenes képzési programja.
Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének

Nemzetközi elismerés egy pesti hotel vendégirányító rendszerének 

Red Dot díjat nyert a Dorothea Hotel látogatóirányító rendszere.
Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés

Új szinten egy hazánkban is elérhető fenntartható turisztikai minősítés 

A Good Travel Seal a világ legmegbízhatóbb minősítései között szerepel.
Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ

Az Év Fiatal Szállodását keresi az MSZÉSZ 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége meghirdeti az Év Fiatal Szállodása 2024 pályázatot.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében

Stratégiai partnerség a vendégelégedettség növelése érdekében 

A Novotel Budapest Centrum a Kertesz Communications Consulting Kft.-vel (KCC) kötött megállapodást.

Interjú

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.
Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén

Ariana Grüll: Az építészeknek túl kell lépniük a nemzetközi trendek puszta követésén 

A Klasszis TopDesign 2024 verseny egyik zsűritagja, Ariana Grüll a tavalyi versennyel kapcsolatos tapasztalatairól mesélt, és arról, hogy mit vár az idei pályaművektől.