„Új sajátmárkás stratégiánkkal még inkább középpontba helyezzük törzsvásárlóink, például szállodák és éttermek, kereskedők és irodák különleges igényeit. A működésükre vonatkozó ismereteink és felfogásunk segített abban, hogy kiváló minőségű, felhasználóbarát és egyéni igényekre szabott termékeket fejlesszünk ki” - mondta Frans W. H. Muller, a METRO Cash & Carry International elnök-vezérigazgatója és a METRO Csoport Igazgatótanácsának tagja. „Rendkívül versenyképes áraikkal a termékválasztékunk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy profi vásárlóink felvirágoztathassák saját üzletüket.”
Hat exkluzív márkából álló lefogyasztott portfolió
A METRO Cash & Carry új márkastratégiája hat exkluzív márkából álló lecsökkentett portfoliót tartalmaz, ezáltal biztosítja az áttekinthető struktúrát és a megfelelő célcsoportok általi jobb megismerhetőséget. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakítottuk ki, akik jelezték különleges igényeiket a minőség, teljesítmény, csomagolás és ár kérdésében. Emellett a METRO Cash & Carry piacelemzéseket valamint alapos belső és külső laboratóriumi vizsgálatokat is végeztet. Mindezeket az eredményeket figyelembe vették a stratégia és a hat exkluzív márka (Aro, Fine Food, Horeca Select, Rioba, Sigma) meghatározásának folyamatában.
Növekvő értékesítési részesedés
Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Átlagosan az értékesítési ár 10 – 20 százalékkal lesz alacsonyabb, mint a hasonló márkás termékeké, de olyan minőséget kínál, ami a piacon jelen levő legjobb szinthez hasonlítható. Ezeket a szigorú termékspecifikációk valamint az alaposan tesztelt controlling rendszer biztosítja. „Összességében ez az új megközelítés lehetővé teszi számunkra, hogy profi vásárlóinknak valódi hozzáadott értéket biztosítsunk. Ez különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején” - mondta Thomas Rudelt, a Vállalati Sajátmárka Igazgatóság vezetője. - „Ezáltal meggyőződésünk, hogy exkluzív saját márkáink elfogadottsága magas lesz.” A METRO Cash & Carry célja, hogy nemzetközi sajátmárkás értékesítéseinek arányát a jelenlegi 10 százalékról 2012-re 20 százalékra növelje. A 2008-as adatok alapján ez körülbelül 6 milliárd eurós összértékesítést jelentene. Az átfogó termékportfolió jelenleg kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a vállalat jelen van. (Metro)
A METRO Cash & Carry bemutatja új sajátmárkás stratégiáját
A METRO Cash & Carry kedden bemutatta új saját márkás stratégiáját, amely hat, kifejezetten a profi vásárlók igényeihez kialakított exkluzív márkából áll. Jellemzőjük a szorosabb választék, a vásárló középpontba helyezése és a kifejezetten versenyképes árak. Az új saját márkás portfolió fokozatosan kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a nemzetközi nagykereskedő jelen van.
Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely
Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén
Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel
Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón
November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival
A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon
A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából
Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten
Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora
Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?
A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.
Interjú
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk
Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban
Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket
Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.