A METRO Cash & Carry bemutatja új sajátmárkás stratégiáját

A METRO Cash & Carry kedden bemutatta új saját márkás stratégiáját, amely hat, kifejezetten a profi vásárlók igényeihez kialakított exkluzív márkából áll. Jellemzőjük a szorosabb választék, a vásárló középpontba helyezése és a kifejezetten versenyképes árak. Az új saját márkás portfolió fokozatosan kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a nemzetközi nagykereskedő jelen van.

„Új sajátmárkás stratégiánkkal még inkább középpontba helyezzük törzsvásárlóink, például szállodák és éttermek, kereskedők és irodák különleges igényeit. A működésükre vonatkozó ismereteink és felfogásunk segített abban, hogy kiváló minőségű, felhasználóbarát és egyéni igényekre szabott termékeket fejlesszünk ki” - mondta Frans W. H. Muller, a METRO Cash & Carry International elnök-vezérigazgatója és a METRO Csoport Igazgatótanácsának tagja. „Rendkívül versenyképes áraikkal a termékválasztékunk nagyban hozzájárul ahhoz, hogy profi vásárlóink felvirágoztathassák saját üzletüket.” Hat exkluzív márkából álló lefogyasztott portfolió A METRO Cash & Carry új márkastratégiája hat exkluzív márkából álló lecsökkentett portfoliót tartalmaz, ezáltal biztosítja az áttekinthető struktúrát és a megfelelő célcsoportok általi jobb megismerhetőséget. A saját márkákat a vásárlókkal szoros együttműködésben alakítottuk ki, akik jelezték különleges igényeiket a minőség, teljesítmény, csomagolás és ár kérdésében. Emellett a METRO Cash & Carry piacelemzéseket valamint alapos belső és külső laboratóriumi vizsgálatokat is végeztet. Mindezeket az eredményeket figyelembe vették a stratégia és a hat exkluzív márka (Aro, Fine Food, Horeca Select, Rioba, Sigma) meghatározásának folyamatában. Növekvő értékesítési részesedés Mind a hat márka innovációt és kiemelkedő minőséget ötvöz versenyképes árral. Átlagosan az értékesítési ár 10 – 20 százalékkal lesz alacsonyabb, mint a hasonló márkás termékeké, de olyan minőséget kínál, ami a piacon jelen levő legjobb szinthez hasonlítható. Ezeket a szigorú termékspecifikációk valamint az alaposan tesztelt controlling rendszer biztosítja. „Összességében ez az új megközelítés lehetővé teszi számunkra, hogy profi vásárlóinknak valódi hozzáadott értéket biztosítsunk. Ez különösen fontos egy gazdasági visszaesés idején” - mondta Thomas Rudelt, a Vállalati Sajátmárka Igazgatóság vezetője. - „Ezáltal meggyőződésünk, hogy exkluzív saját márkáink elfogadottsága magas lesz.” A METRO Cash & Carry célja, hogy nemzetközi sajátmárkás értékesítéseinek arányát a jelenlegi 10 százalékról 2012-re 20 százalékra növelje. A 2008-as adatok alapján ez körülbelül 6 milliárd eurós összértékesítést jelentene. Az átfogó termékportfolió jelenleg kerül bevezetésre mind a 30 országban, ahol a vállalat jelen van. (Metro)

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.