A netes szobafoglalások 40 százaléka meghiúsul

A fogyasztói elégedettség mérésére szakosodott iPerceptions nemrég nyilvánosságra hozott jelentéséből az derül ki, hogy a felhasználók több mint 40 százaléka feladja a próbálkozást, hogy szállodai szobát foglaljon valamely hotel weboldalán.

A Hospitality Index nevű tanulmány szerint a legtöbb ilyen esetben vagy a foglalási rendszer túlságosan bonyolult, vagy navigációs problémák lépnek fela foglalás során, így a potenciális vendég meghátrál. A végső szobaár a foglalni próbálóknak csak 13 százalékát rettenti el.

Az elemző cég szerint sok weboldal B2C foglalási rendszere a viszonteladói B2B oldalak mintájára készül, nem eléggé felhasználóbarát, ezért az oda először látogatóknak mintegy 45 százaléka képtelen végigjutni a foglalási folyamaton. A foglalás egyébként átlagosan 10-12 klikkelést vesz igénybe, ami a szakemberek szerint túlságosan hosszadalmas, így nagyobb az esély, hogy menetközben megszakítsa a felhasználó a bukkolást.

Ők azt tanácsolják a szállodáknak, hogy minél kevesebb választási lehetőség elé állítsák a vendéget, ne kérdezzenek rá feltétlenül, hogy standard vagy deluxe szobát szeretne-e, hiszen a vendég nem is mindig tudja, mi a különbség a kettő között.

Az iPerceptions felmérése arra is rámutat, hogy a rendszert már használó és legalább egy foglalást sikeresen befejező felhasználóból visszatérő vendég lehet a szálloda weboldalán. Lényeges tehát, hogy már az első alkalommal is könnyen használható rendszert tegyünk a vendégeink elé – hangsúlyozza a társaság.


Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás

Verdi Budapest Hotel: befejeződött a márkaváltás, jöhet a felújítás 

Új név, új arculat, új lehetőségek.
Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók

Tojásfestés, locsolkodás, wellness a húsvéti befutók 

A tavalyi évhez hasonlóan népszerű a húsvét a belföldi utazók körében – derült ki az egyik szállásfoglaló portál adataiból.
MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások

MSZÉSZ Dél-dunántúli régióülés: hosszabb foglalási ablakok, növekvő számú nyári foglalások 

Április 15-én, kedden zajlott a szakmai program Pécsett.
Pihenés és konferenciaélet újratöltve:  nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája

Pihenés és konferenciaélet újratöltve: nyitva Hajdúszoboszló ikonikus szállodája 

A ház az elmúlt években teljesen megújult: a teljes felújtásnak köszönhetően modern külsővel és elegáns belső tereivel várja ismét vendégeit.
Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc

Az Emírségben nyitotta meg új egységét a Rove-lánc 

A Rove Al Marjan Island szálloda az Al Marjan-sziget tengerpartján nyílt meg Rász el-Haimában.
Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt

Belföldi szállásfoglalások alakulása Q1 alatt  

Főként rövid, 1-2 éjszakás belföldi utazásokat választottak a hazai vendégek az év első három hónapjában.
Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában

Luxusszállodát nyitott az Orient Express Rómában 

Az Orient Express La Minerva a legújabb ötcsillagos szálloda, amely Rómában nyílt meg.
Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus

Újjászületés – ismét fogad vendégeket a tavaly leégett visegrádi Silvanus 

Bár hivatalosan csak kedden nyitott újra a visegrádi Hotel Silvanus, már sok szoba volt foglalt, és a szerdai ünnepélyes megnyitó alatt is egyre érkeztek vendégek a házba.
Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában

Tűz Ronaldo marrakeshi szállodájában 

A tűzesetet „kis tűzként” írták le, azonban lángokat is lehetett látni az épületen belül, ami aggodalmat keltett a vendégek és a személyzet körében.
Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében

Magyar portré- és divatfotós kiállítása nyílt a Vár tövében 

Hetedik Art Corner kiállítás – a Leo Bistro és a Hotel Clark közösségi tereiben.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.