A netes szobafoglalások 40 százaléka meghiúsul

A fogyasztói elégedettség mérésére szakosodott iPerceptions nemrég nyilvánosságra hozott jelentéséből az derül ki, hogy a felhasználók több mint 40 százaléka feladja a próbálkozást, hogy szállodai szobát foglaljon valamely hotel weboldalán.

A Hospitality Index nevű tanulmány szerint a legtöbb ilyen esetben vagy a foglalási rendszer túlságosan bonyolult, vagy navigációs problémák lépnek fela foglalás során, így a potenciális vendég meghátrál. A végső szobaár a foglalni próbálóknak csak 13 százalékát rettenti el.

Az elemző cég szerint sok weboldal B2C foglalási rendszere a viszonteladói B2B oldalak mintájára készül, nem eléggé felhasználóbarát, ezért az oda először látogatóknak mintegy 45 százaléka képtelen végigjutni a foglalási folyamaton. A foglalás egyébként átlagosan 10-12 klikkelést vesz igénybe, ami a szakemberek szerint túlságosan hosszadalmas, így nagyobb az esély, hogy menetközben megszakítsa a felhasználó a bukkolást.

Ők azt tanácsolják a szállodáknak, hogy minél kevesebb választási lehetőség elé állítsák a vendéget, ne kérdezzenek rá feltétlenül, hogy standard vagy deluxe szobát szeretne-e, hiszen a vendég nem is mindig tudja, mi a különbség a kettő között.

Az iPerceptions felmérése arra is rámutat, hogy a rendszert már használó és legalább egy foglalást sikeresen befejező felhasználóból visszatérő vendég lehet a szálloda weboldalán. Lényeges tehát, hogy már az első alkalommal is könnyen használható rendszert tegyünk a vendégeink elé – hangsúlyozza a társaság.


Fehér ház a kéklő tó partján – születésnapot ünnepelt a Kenese Bay Garden

Fehér ház a kéklő tó partján – születésnapot ünnepelt a Kenese Bay Garden 

Van a Balaton északi partján egy hely, amit, ha egyszer felfedez az ember, szinte biztos, hogy szeretne oda visszatérni.
Átadták az idei Aranynap-díjakat

Átadták az idei Aranynap-díjakat 

Hat magyarországi konferencia és wellness szálloda, valamint rendezvényhelyszín kapott elismerést.
Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a  Danubius Hotel Helia megújulásáról

Napfényes fejezet – a Danubius-lánc, köztük a Danubius Hotel Helia megújulásáról 

A Danubius Hotel Helia – nevéhez méltóan, hiszen a „Helia” a Naphoz kötődőt jelenti – fénylő pont a főváros szállodai kínálatában.
Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában

Újabb négy ház a Hilaris Hotels portfóliójában 

Négy magyarországi szálláshellyel bővül a szállodalánc.
Megkezdődött a 44. Országos Borverseny

Megkezdődött a 44. Országos Borverseny 

Mintegy 2700 palack bor versenyez.
Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája

Már fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája 

Az ötcsillag superior minősítésű hotel 285 szobájában több mint 600 vendéget tud fogadni.
Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.