A tavaszi rendezvény helyszínét biztosító Danubius Hotel Flamenco Executive Chefje, Altbäcker György a konyha kulisszái mögött kalauzolta a résztvevőket, és mutatta meg többek között azt is, hogyan készül naponta 8000-10000 sütemény a vendégek részére, a Gundel Étterem felszolgálói flambírozott Gundel-palacsintát tálaltak, és beavatták az érdeklődőket a dekantálás rejtelmeibe. Bechmann György, vezető cukrászmester „Az év GastroDesign Kávézója” címet elnyert Zsolnay Kávéházat képviselte, a helyszínen megelevenedő desszertkülönlegességei hamar a program legfelkapottabb állomásává tették a kitelepülést. Ám nem időzhettek itt egész este azok, akik még a Danubius Hotel Gellért által életre hívott Gasztro Szabaduló Szobában is próbára akarták tenni logikai képességeiket a képzeletbeli Niedermüller bárónő ellopott nyakékének történetére épülő tematikus teremben. Az édes pillanatok után pedig a keserű készítési fortélyait leshették el Horváth Dánieltől, a Danubius Hotel Helia Éttermi Igazgatójától, elmondása szerint „Négy mondatban olyan dolgokat meséltünk a kávéfőzésről, amiket egy laikus fogyasztó nem igazán tudhat, de a Szakmai Titkaink Éjszakája után a jelenlévők már tudják, mire kell figyelni egy tökéletes espresso lefőzésekor”.
A vendégek különleges kéréseiből a vállalat PR managerei, és Nagy Gábor, a Hilton Budapest Front Desk Supervisora is összegyűjtöttek egy színes csokorra való izgalmas történetet. „Nekünk házigazdáknak is szuper volt, hogy kimozdított minket a komfortzónánkból az esemény, és betekintést adhattunk mindabba, amiért annyira lelkesedünk minden nap” – mondta az esemény végén Balogh Sándor, a Danubius Hotel Flamenco Éttermi Igazgatója.
Az idei HR KOMM Award zsűrije minden bizonnyal nemcsak a szakmai eseményt, de az azt összefogó employer branding stratégiát, azaz a Danubius Hotels Group Munkatársi Értékprogramját is elismerte az aranydíjjal, amelyet Kőnig Erika Kommunikációs Igazgató és Szentléleky-Szabó Ágnes PR Manager vettek át a szállodavállalat képviseletében.
A rendezvény szervezésében az Aon Magyarország Kft. működött közre.
A Szakmai Titkaink Éjszakája programban kiemelt partnerünk volt a Budapesti Vendéglátóipari és Humán Szakképzési Centrum. Közös célunk, hogy a vendéglátást és idegenforgalmi szakmát népszerűsítsük a pályaválasztás előtt álló diákok körében. Ehhez pedig még mindig az a rég bevált módszer a legjobb, hogy példát mutatunk, hogyan tudjuk mi magunk szeretettel és örömmel végezni a munkánkat. – összegezte Kőnig Erika.