Átalakulnak a Danubius Ügyfélszolgálatok

2009. június 2-tól kezdi meg tevékenységét a Szent István téren, a Danubius Budapesti Központi Szobafoglalás, egy olyan szervezet és csapat, amely a szállodalánc hatékony működéséhez vezető út fontos mérföldköve - tájékoztatta közleményében a társaság a Napi Turizmust.

A Danubius a szállodaiparban található legmodernebb számítógépes rendszerrel modernizálja a működését. A rendszer egyik legnagyobb erőssége, hogy a központosított adatbázis segítségével lehetővé válik a centralizált szobafoglalás megteremtése. A központi szobafoglalással megteremtik a keresztértékesítési lehetőséget hiszen minden szállodának az árai és az eladható szobái elérhetővé válnak a központi munkatársak által. Ugyancsak ez a rendszer koordinálja a szállodák honlapján, illetve az elektronikus értékesítési csatornákon az eladásra kerülö kapacitást. Ezáltal megteremtődött az úgynevezett “seamless availability” és “”rate parity” a szállodáik részére. Az új rendszer bevezetésével a szállodákban a szobafoglaláson dolgozó kollégák egy csapatba kerültek. A központi szobafoglalással nem szüntek meg munkahelyek.

Az új call centerben több nyelven beszélő profi munkatársak várják a hívásokat reggel 7 és este 8 óra között.

Az iroda elérhetőségei: Tel: (1) 889 9999, Fax: (1) 889 4111, E-mail: [email protected]

A rezervációs csapat vezetője Springer Ildikó. A Központi Szobafoglalás létrehozásával párhuzamosan megújul a Danubius Ügyfélszolgálat tevékenységi köre. A jövőben a Danubius EuroPoints & Bónusz törzsvendégprogramok ügyfélszolgálatának feladatait, valamint az általános Danubius ügyfélszolgálati teendőket végzik. Az Ügyfélszolgálat elérhetőségei: Tel: (1) 888 8200, Fax: (1) 889 4132, E-mail: [email protected]


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.