"Annyira meglepett az egész, hogy hirtelen nem tudtam eldönteni, hogy egy ügyes húzás volt-e a hotel részéről, hogy így lecsaptak az aktualitásra, vagy egyszerűen csak egy olcsó és ízléstelen reklámfogás - írja a addict.blog.hu egyik bloggere.- A földrengés szerencsére nem követelt áldozatot, és sokakat még csak meg sem ijesztett. A többség inkább kalandként fogta fel az rengést - már ha érezte egyáltalán - , és úgy élték meg ezt az egészet, mintha egy pillanatra Izlandra, Japánba vagy Los Angelesbe kerültek volna. Ők biztos jót fognak nevetni, ha találkoznak ezzel a szöveggel, de sok olyan ember is lesz, például az oroszlányiak, akik nem fogják majd a hasukat a nevetéstől, amiért valaki a kárukra poénkodik."
Nos a legnépszerűbb közösségi portálon vegyes a szokatlan marketingfogás megítélése, meglepő módon a többség ügyes ötletnek tartja a hirdetést.