Az AccorHotels nemzetközi szállodaipari Hackathon versenyét második alkalommal rendezik meg a közép-kelet-európai régióban. Az első tavaly decemberben zajlott le, Varsóban, idén pedig a budapesti Novotel Budapest City ad otthont az eseménynek, 2018. június 8-10-én. A helyszín jól illeszkedik az esemény koncepciójába, hiszen a Novotel mint innovatív szállodamárka értékeiben magában hordozza a nyitottságot az újszerű megoldásokra. A mintegy 100 rendezvényre érkezőnek 48 órája van, hogy csapatokban kidolgozzon egy új, átütő, elsősorban digitális megközelítést, mellyel növelhető a vendégélmény értéke.
A versenyzők többsége a régióból érkezik, így magyar, szerb, bolgár, szlovák, osztrák és orosz résztvevője is lesz az eseménynek. A csapatok többek között a szállodai kommunikációs folyamatok, illetve szolgáltatások fejlesztésén, valamint olyan meglepő megoldásokon fognak dolgozni, melyekkel a szálloda látogatóinak igazán felejthetetlen élményt tudnak nyújtani ott-tartózkodásuk során, és melyek segítségével lehetőség lesz a szállodák működésének optimalizálásra. A csapatok a verseny végén rövid prezentációkban mutatják be a kétnapos munkájuk eredményét az öttagú zsűrinek, akik között jelen lesz az AccorHotels magyarországi vezérigazgatója és egyben a Kelet-Európai régió értékesítési, disztribúciós, marketing, revenue management és loyalty területekért felelős alelnöke, Luc Gesvret, a kelet-európai régió digitális projektjeiért felelős vezető, Jean-Yves Besnard, a NUMA Moscow alapítója, Yannick Tranchier, a Global Startup Awards vállalati kapcsolatokért felelős vezetője, Ricardo Maia, valamint a LogMeIn és a Microsoft képviseletében Takács Péter.
A versenyen a három legjobban szereplő csapat elutazhat Párizsba, illetve együttműködhet pilot projekteken. Emellett a csapatok valamelyike egy hónapig dolgozhat együtt a NUMA Paris vagy a NUMA Moscow szakembereivel. Az esemény különlegessége abban is rejlik, hogy egy szállodaipari szereplő interaktív, kooperatív módon szólítja meg a jövő munkavállalóit, és egyedülálló lehetőséget biztosít az együttműködésre, mely mind a hotelláncnak, mind a digitális innovátoroknak remek alkalom arra, hogy megismerjék a másik fél elképzeléseit, értékrendjét, illetve gondolkodásmódját, és közösen tudják megalkotni a jövő, minőségi hotelszobáját. A verseny zárónapja, amikor a csapatok bemutatják két nap alatt összeállított munkáikat, valamint amikor sor kerül az eredményhirdetésre is, sajtónyilvános, de regisztrációhoz kötött esemény.
Forrás: Vendég & Hotel