Globális szállodai hűségprogramot indít az Accor

Az Accor egy új, ingyenes, teljes mértékben internet alapú, globális, multi-brand hűségprogramot indít útjára A|Club néven. A 2008. szeptember 15-től 90 ország több mint 2000 hotelében érvénybe lépő A|Club program keretein belül a vendégek hűségpontokat gyűjthetnek a Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis és all seasons szállodákban.

A hűségpontok ajándékutalványokra válthatóak át, és az év 365 napján felhasználhatóak az Accor hotelekben. Továbbá olyan partnereknél is érvényesíthetőek a pontok, mint például a Club Méditerranée és az Europcar, illetve törzsutas mérföldekké is konvertálhatóak a legnagyobb légitársaságoknál (Air France KLM, British Airways, Delta Airlines, Lufthansa, Singapore Airlines, Thai Airways, US Airways, Qantas).

A program teljes mértékben internet alapú, nagyfokú szabadságot és rugalmasságot tesz lehetővé a tagok számára és egyúttal személyre szabott szolgáltatást nyújt. A programhoz már egyetlen, Accor hotelben töltött éjszaka után lehet csatlakozni, illetve az érdeklődők megtehetik ezt a www.a-club.com weboldalon keresztül is. Ezt követően minden, a programban résztvevő szállodában eltöltött éjszaka után a tagok hűségpontokat gyűjthetnek és exkluzív szolgáltatások igénybevételére szereznek jogosultságot. Az eltöltött vendégéjszakák száma, illetve az egy év alatt összegyűjtött pontok száma alapján a tagok a programon belül egyre magasabb szintre juthatnak (A|Club Kártya, A|Club Ezüst Kártya, A|Club Arany Kártya, A|Club Platina Kártya). Az egyes szinteken felfelé haladva jelentősen emelkedik a szinten belül gyűjthető pontok száma. A gyűjtött hűségpontok soha nem évülnek el, amennyiben a tag évente minimum egy vendégéjszakát eltölt valamely, a programban résztvevő szállodában. Az Accor csoport reményei szerint a program három éven belül minimum 5 millió aktív tagot szerez.


Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely

Európa legjobbjai közt az ötcsillagos tokaji szálláshely 

Szálloda, gasztronómia és wellness terén Európa legjobbjai közé választották a Minaro Hotel Tokaj MGallery-t.
Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén 

Az Accor prémium nemzetközi szállodamárkája, a Pullman Hotels & Resorts november 1-jétől Szabó Áront nevezte ki a Pullman Budapest szálloda új igazgatójának.
Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel

Új tulajdonosnál a hányatott sorsú budai Design Hotel 

Az egykori négycsillagos hotelben már a felújítási munkálatok is elkezdődtek.
Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón

Tarolt a Prónay-kastély egy exkluzív díjkiosztón 

November 16-án tartották a Heritage Hotels of Europe Awards gáláját, amelynek során Európa történelmi szállodáinak legjobbjait ünneplik.
Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival

Hotel Divinus*****Superior: Kimagasló eredmények az Everguest megoldásaival 

A Hotel Divinus*****Superior az Everguest egyik legösszetettebb projektje.
„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon

„Zöld Szálloda” elismerés Szántódon 

A „Zöld Szálloda” cím mellett a Mövenpick BalaLand az elmúlt év során további rangos díjakat is elnyert.
Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából

Ízelítő a 2025. évi HOTCO konferencia programjából 

Az idén januárban Bécsben megrendezésre kerülő eseményen az iparág vezetői találkoznak, hogy feltárják a vendéglátás jövőjét meghatározó kulcsfontosságú trendeket, kihívásokat és lehetőségeket.
Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten

Egy sokszínű szállodalánc bemutatkozása Budapesten 

Alapvetően üzleti utazókat és szabadidős vendégeket várnak Best Western (BW) hotelekbe – a lánchoz 19 márka, 4 ezer taghotellel, több mint 100 országban szerepel az ernyőmárka egységeiként
Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora

Különleges videón az ikonikus budai szálló aranykora 

Új korszak kezdetéhez érkezett a Hotel Gellért, Budapest egyik legismertebb és legkedveltebb történelmi épülete, hiszen októberben megkezdődött a szálloda felújítása.
Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál?

Milyenek a kilátások év végéig a Balatonnál? 

A szántódi ötcsillagos szálloda üzemeltetői szerint év végéig kitarthat a nyártól kezdődő, októberben kissé alábbhagyó, de még mindig jelentős utazási kedv.

Interjú

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.
Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket

Rodrigo Tellez Acosta: Szeretem a meglepetéseket 

Senior Interior designer a Lissoni Associati-nál. A Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének tagja.