Globális szállodai hűségprogramot indít az Accor

Az Accor egy új, ingyenes, teljes mértékben internet alapú, globális, multi-brand hűségprogramot indít útjára A|Club néven. A 2008. szeptember 15-től 90 ország több mint 2000 hotelében érvénybe lépő A|Club program keretein belül a vendégek hűségpontokat gyűjthetnek a Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis és all seasons szállodákban.

A hűségpontok ajándékutalványokra válthatóak át, és az év 365 napján felhasználhatóak az Accor hotelekben. Továbbá olyan partnereknél is érvényesíthetőek a pontok, mint például a Club Méditerranée és az Europcar, illetve törzsutas mérföldekké is konvertálhatóak a legnagyobb légitársaságoknál (Air France KLM, British Airways, Delta Airlines, Lufthansa, Singapore Airlines, Thai Airways, US Airways, Qantas).

A program teljes mértékben internet alapú, nagyfokú szabadságot és rugalmasságot tesz lehetővé a tagok számára és egyúttal személyre szabott szolgáltatást nyújt. A programhoz már egyetlen, Accor hotelben töltött éjszaka után lehet csatlakozni, illetve az érdeklődők megtehetik ezt a www.a-club.com weboldalon keresztül is. Ezt követően minden, a programban résztvevő szállodában eltöltött éjszaka után a tagok hűségpontokat gyűjthetnek és exkluzív szolgáltatások igénybevételére szereznek jogosultságot. Az eltöltött vendégéjszakák száma, illetve az egy év alatt összegyűjtött pontok száma alapján a tagok a programon belül egyre magasabb szintre juthatnak (A|Club Kártya, A|Club Ezüst Kártya, A|Club Arany Kártya, A|Club Platina Kártya). Az egyes szinteken felfelé haladva jelentősen emelkedik a szinten belül gyűjthető pontok száma. A gyűjtött hűségpontok soha nem évülnek el, amennyiben a tag évente minimum egy vendégéjszakát eltölt valamely, a programban résztvevő szállodában. Az Accor csoport reményei szerint a program három éven belül minimum 5 millió aktív tagot szerez.


Turisztikai fejlesztés Nógrádban

Turisztikai fejlesztés Nógrádban 

Jelentős felújításon esik át az 1973 óta működő Salgó Hotel.
Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen

Hunguest hotelek Hévízen: wellness és kikapcsolódás egy helyen 

A Hunguest Hotels szállodaláncnál a lánc számos szállodája teljes körűen megújult, köztük hévízi egységeik is.
Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken

Belföldi és nemzetközi vendégérkezések hazai szálláshelyeken 

A Nemzeti Turisztikai Adatszolgáltató Központ (NTAK) adatai szerint eddig 2,4 millió belföldi és 2,6 millió nemzetközi turistát regisztráltak a hazai szálláshelyek.
Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén

Két új magyar szálláshely a világ fenntartható turizmusának térképén  

Két észak-magyarországi szálláshely nyerte el ma a nemzetközi Good Travel Seal minősítést, amelyet a világ egyik vezető fenntarthatósági turisztikai értékelőrendszereként tartanak számon.
MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly

MSZÉSZ márciusi trendriport – kevesebb belföldi vendég, mint tavaly 

Márciusi trendriport a KSH adatai alapján.
Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál

Brandváltás ennél a patinás fővárosi szállodánál 

A Mövenpick bejelentette a Mövenpick Hotel Budapest Centre megnyitását.
Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra

Újra nyitva a családok és a wellness rajongók kedvence: a Hunguest Flóra 

Évekkel ezelőtt, fejlesztés céljából zárt be az egri Hunguest Hotel Flóra azért, hogy 2024. december 18-án megújult külsővel és belsővel születhessen újjá.
A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke

A szállodások keleti régióülésére készül a megújult Hunguest Béke  

Május 7-én a nemrég újranyitott hajdúszoboszlói Hunguest Béke szállodában rendezik meg a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) keleti régióülését.  
Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén

Igazgatóváltás a Dorothea Hotel élén 

Az ötcsillagos budapesti belvárosi ház vezetése 2025 március elsejétől változott.
Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen

Új ötcsillagos ház nyílik Hévízen 

Az ötcsillagos szállodában a vendégeket nem csak a luxus legmagasabb foka, hanem valódi testi-lelki feltöltődés várja.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.