Globális szállodai hűségprogramot indít az Accor

Az Accor egy új, ingyenes, teljes mértékben internet alapú, globális, multi-brand hűségprogramot indít útjára A|Club néven. A 2008. szeptember 15-től 90 ország több mint 2000 hotelében érvénybe lépő A|Club program keretein belül a vendégek hűségpontokat gyűjthetnek a Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis és all seasons szállodákban.

A hűségpontok ajándékutalványokra válthatóak át, és az év 365 napján felhasználhatóak az Accor hotelekben. Továbbá olyan partnereknél is érvényesíthetőek a pontok, mint például a Club Méditerranée és az Europcar, illetve törzsutas mérföldekké is konvertálhatóak a legnagyobb légitársaságoknál (Air France KLM, British Airways, Delta Airlines, Lufthansa, Singapore Airlines, Thai Airways, US Airways, Qantas).

A program teljes mértékben internet alapú, nagyfokú szabadságot és rugalmasságot tesz lehetővé a tagok számára és egyúttal személyre szabott szolgáltatást nyújt. A programhoz már egyetlen, Accor hotelben töltött éjszaka után lehet csatlakozni, illetve az érdeklődők megtehetik ezt a www.a-club.com weboldalon keresztül is. Ezt követően minden, a programban résztvevő szállodában eltöltött éjszaka után a tagok hűségpontokat gyűjthetnek és exkluzív szolgáltatások igénybevételére szereznek jogosultságot. Az eltöltött vendégéjszakák száma, illetve az egy év alatt összegyűjtött pontok száma alapján a tagok a programon belül egyre magasabb szintre juthatnak (A|Club Kártya, A|Club Ezüst Kártya, A|Club Arany Kártya, A|Club Platina Kártya). Az egyes szinteken felfelé haladva jelentősen emelkedik a szinten belül gyűjthető pontok száma. A gyűjtött hűségpontok soha nem évülnek el, amennyiben a tag évente minimum egy vendégéjszakát eltölt valamely, a programban résztvevő szállodában. Az Accor csoport reményei szerint a program három éven belül minimum 5 millió aktív tagot szerez.


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.