Globális szállodai hűségprogramot indít az Accor

Az Accor egy új, ingyenes, teljes mértékben internet alapú, globális, multi-brand hűségprogramot indít útjára A|Club néven. A 2008. szeptember 15-től 90 ország több mint 2000 hotelében érvénybe lépő A|Club program keretein belül a vendégek hűségpontokat gyűjthetnek a Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, Suitehotel, Ibis és all seasons szállodákban.

A hűségpontok ajándékutalványokra válthatóak át, és az év 365 napján felhasználhatóak az Accor hotelekben. Továbbá olyan partnereknél is érvényesíthetőek a pontok, mint például a Club Méditerranée és az Europcar, illetve törzsutas mérföldekké is konvertálhatóak a legnagyobb légitársaságoknál (Air France KLM, British Airways, Delta Airlines, Lufthansa, Singapore Airlines, Thai Airways, US Airways, Qantas).

A program teljes mértékben internet alapú, nagyfokú szabadságot és rugalmasságot tesz lehetővé a tagok számára és egyúttal személyre szabott szolgáltatást nyújt. A programhoz már egyetlen, Accor hotelben töltött éjszaka után lehet csatlakozni, illetve az érdeklődők megtehetik ezt a www.a-club.com weboldalon keresztül is. Ezt követően minden, a programban résztvevő szállodában eltöltött éjszaka után a tagok hűségpontokat gyűjthetnek és exkluzív szolgáltatások igénybevételére szereznek jogosultságot. Az eltöltött vendégéjszakák száma, illetve az egy év alatt összegyűjtött pontok száma alapján a tagok a programon belül egyre magasabb szintre juthatnak (A|Club Kártya, A|Club Ezüst Kártya, A|Club Arany Kártya, A|Club Platina Kártya). Az egyes szinteken felfelé haladva jelentősen emelkedik a szinten belül gyűjthető pontok száma. A gyűjtött hűségpontok soha nem évülnek el, amennyiben a tag évente minimum egy vendégéjszakát eltölt valamely, a programban résztvevő szállodában. Az Accor csoport reményei szerint a program három éven belül minimum 5 millió aktív tagot szerez.


Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel

Új tulajdonosnál a Budapest Marriott Hotel 

Jó ideje árulták, mostanra megszületett a megállapodás: tulajdonost váltott a Duna-parti ötcsillagos szálloda.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.