Az emberek egyharmada (31%) többet akar utazni idén, mint tavaly, és 22 százalékuk hajlandó többet is költeni utazásra – derül ki az ibis által készített globális kutatásból.
Mindez arra inspirálja az utazókat, hogy fedezzenek fel új távlatokat, ragadjanak meg minden lehetőséget, és éljék át az életet a legteljesebb mértékben, teszik hozzá a felmérés készítői.
Fotó: Depositphotos
Ikonikus zenei fesztiválok, nagyszabású televíziós produkciók helyszínei, kihagyhatatlan sportesemények, kulináris kalandok – 2025 a felejthetetlen utazási élmények éve lesz.
A gyorsan változó világban az emberek utazási céljai is folyamatosan változnak. Az ibis nemrégiben megjelent, Go Get It: hogyan utazik a Z és Y generáció 2025-ben című jelentése azt vizsgálja, hogy az elkövetkező évek megújuló környezetében milyen motivációk határozzák majd meg az utazási döntéseket. Rávilágít az élményközpontú utazások növekvő tendenciájára.
A kutatás egyik fontos megállapítása, hogy
az emberek 58 százaléka úgy véli, „az élmények többet érnek, mint az anyagi javak”, ezért olyan helyszíneket keresnek ahol élmény várja őket.
A Go Get It: hogyan utazik a Z és Y generáció 2025-ben az ibis megbízásából, a világ vezető utazási trendkutató ügynöksége, a Globetrender megállapításai alapján készült globális felmérésen alapul. A felmérés nyolc ország – USA, Egyesült Királyság, Ausztrália, Franciaország, Németország, Brazília, Kína és India – 9000 válaszadójának véleményét foglalta össze, és globális képet adott a következő év utazási prioritásairól.
A jelentés innen vagy a Globetrender oldaláról letölthető.