"Rendkívül elégedettek vagyunk a Courtyard brand európai térnyerésével, sőt, a budapesti szálloda kivitelezési színvonala annyira megnyerte a tetszésünket, hogy az eljövendő fejlesztések tervezésekor a budapesti Courtyard képe lebeg majd a szemünk előtt." - mondta az ünnepélyes megnyitón tartott beszédében Amy McPherson, a Marriott International európai igazgatója.
A modern kialakítású, 235 szobás Courtyard by Marriott Budapest City Center megnyitásával már a harmadik brand képviselteti magát a Marriott portfoliójából Budapesten. A Courtyard Magyarországon egyelőre nem ismert név, habár ez a Marriott leggyorsabban növekvő márkája, világszerte 800 szálloda tartozik ebbe a csoportba.
"A Marriott Courtyard az ABLON első szálloda-fejlesztése. A 20 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintos épületegyüttes szakmailag komoly kihívás jelentett. - mondta Lovro Adrienn, a közép-európai ingatlanfejlesztő csoport, az ABLON Group magyarországi ügyvezetője. Fontos szempont volt számunkra az épület nagykörúti homlokzatának megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe, ugyanakkor biztosítani kívántuk a Marriott igényeinek megfelelő modern, elegáns belső kialakítást is.
"Mindemellett az ABLON Group tervei között szerepel a Blaha Lujza tér teljes felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. A beruházás két ütemben valósulna meg: az első ütemben a tér kétharmada, melynek költségét az ABLON kívánja magára vállalni.( Forrás: Tőzsdefórum Online )
A modern kialakítású, 235 szobás Courtyard by Marriott Budapest City Center megnyitásával már a harmadik brand képviselteti magát a Marriott portfoliójából Budapesten. A Courtyard Magyarországon egyelőre nem ismert név, habár ez a Marriott leggyorsabban növekvő márkája, világszerte 800 szálloda tartozik ebbe a csoportba.
"A Marriott Courtyard az ABLON első szálloda-fejlesztése. A 20 ezer négyzetméteres, kilencmilliárd forintos épületegyüttes szakmailag komoly kihívás jelentett. - mondta Lovro Adrienn, a közép-európai ingatlanfejlesztő csoport, az ABLON Group magyarországi ügyvezetője. Fontos szempont volt számunkra az épület nagykörúti homlokzatának megtartása és beillesztése a körutat meghatározó nagyvárosi képbe, ugyanakkor biztosítani kívántuk a Marriott igényeinek megfelelő modern, elegáns belső kialakítást is.
"Mindemellett az ABLON Group tervei között szerepel a Blaha Lujza tér teljes felújítása is, amely a környék fejlődésének is új lendületet adhat. Az ingatlanfejlesztő szerint az átalakítás során a tér arculatának egységes újraformálására van szükség. A beruházás két ütemben valósulna meg: az első ütemben a tér kétharmada, melynek költségét az ABLON kívánja magára vállalni.( Forrás: Tőzsdefórum Online )