Márkaváltás Budapesten: Hard Rock Hotel volt, Pullman lett

A Pullman Hotels & Resorts, az Accor prémium kategóriás nemzetközi hotelmárkája bejelentette első magyarországi szállodájának megnyitását. Az eddig Hard Rock Hotel Budapestként ismert szálloda mostantól csatlakozott a nemzetközi luxusbrandhez.

Az Andrássy úttól és a budapesti Operaháztól pár percre található Pullman Budapest Hotel március 27-én nyitja meg kapuit.  A vibráló hangulatú és stílusos Pullman a kortárs építészet, a felejthetetlen élmények és a személyre szabott vendégszeretet egyedülálló fúziója:

minden Pullman szálloda az érkezéstől kezdve inspiráló atmoszférával és lenyűgöző modern esztétikával veszi körül vendégeit.

Forrás: Pullman Budapest
Forrás: Pullman Budapest

Mint ezzel kapcsolatos közleményükből kiderül, a szálloda 136 elegáns és kényelmes szobával rendelkezik az épület hét emeletén. A szobák modern és funkcionális kialakításuk révén a kényelmes tartózkodáshoz szükséges összes felszereléssel rendelkeznek. Ingyenes fitneszfelszerelést is kínálnak. A fitneszlétesítmények mellett két tárgyalóterem is az üzleti utazók rendelkezésére áll. 

 

A ház étel-, ital- és szórakoztatóipari koncepcióját az Accor által 2022-ben megvásárolt vezető vendéglátóipari csoport, a Paris Society valósítja meg.

A vendégek a szálloda éttermének 70 beltéri és további 30 fedett ülőhelyén élvezhetik a kitűnő kulináris választékot. A hotel vendégei a 280 négyzetméteres tetőtéri lounge-ból kapnak ízelítőt a Budapest belvárosának történelmi látképére nyíló lélegzetelállító kilátásból, ahol emellé exkluzív, signature koktélok, változatos borkínálat és pompás falatkák közül választhatnak.

Nagy örömünkre szolgál, hogy a Pullman prémium márkánkat bevezethetjük Magyarországon, az Accor egyik legfontosabb közép- és kelet-európai piacán. Budapest Európa egyik legnépszerűbb úti célja, a szabadidős és üzleti utazók száma folyamatosan növekszik

– mondta Dilek Sezer, az Accor Premium, Midscale & Economy márkák délkelet-európai vezető fejlesztési igazgatója, majd hozzátette:

A Pullman szállodák összhangban vannak a mai mobil világgal, ötvözve a csúcsteljesítményt és a személyes jóllétet: pozitív, inspiráló hely, ahol a globális nomádok a lehető legjobban érezhetik magukat. 

Erdei Bálint, a Redwood Real Estate Holding alapító tulajdonosa, a hotel projekt fejlesztője és korábban is a Hard Rock tulajdonosa: 

Ingatlanfejlesztő cégünk célja, hogy egyedi és magas színvonalú irodai, szállodai és lakópark fejlesztési projekteket valósítsunk meg a budapesti ingatlanpiacon. Az Accorral való együttműködés jó lehetőséget kínál arra, hogy helyi szakértelmünket az Accor nemzetközi színvonalával ötvözzük. 

A korábban Hard Rock Hotel Budapest néven működő szálloda modern építészete és kortárs belsőépítészete a Pullman Budapest Hotelt a város új látványosságává teszi. A szálloda egyedülálló környezetet kínál, ahol az üzlet és a szórakozás találkozik, és ahol a vendégek mindent megtalálnak, amire a hatékony üzleti utazásokhoz és megbeszélésekhez, illetve a pihenéshez és szórakozáshoz szükségük van.

Mint saját forrásból megtudtuk, a korábban Hard Rock Hotel brand tagjaként működő szállodába jóval kevesebb vendég érkezett, mint az előzetesen várták volna, és ennek egyik oka nemcsak a nyitás idején is tartó világjárvány miatti lezárások, majd utána a lassan éledő utazási kedv volt, hanem az is, hogy

a Hard Rock-brandhez mindenütt a világon hozzátartozik egy kaszinó is, ennek működtetéséhez pedig Budapesten az üzemeltetők nem kapták meg a szükséges engedélyeket.

 

A Pullman különben az Accor csoport felső kategóriás nemzetközi márkája, amely

elsősorban a kozmopolita utazókat célozza meg, akik széleskörű kapcsolatokkal rendelkeznek, és szeretik a munkát és a szórakozást összekapcsolni.

A Pullman Budapest Hotel ideális helyen, a város szívében, a sokszínű és élénk 6. kerületben van, a város leghangulatosabb színházainak és klubjainak helyet adó pesti Broadwayn, a Nagymező utcában lévő hotel egy sarokra van a Nemzeti Operaháztól, közel az UNESCO Világörökség részét képező Andrássy úthoz, amely a sokakat vonz vásárlásra, városnézésre, üzleti találkozókra és kulináris élményekre.

 


Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.
Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe

Világszerte szárnyal a hotelipar topszegmens területe 

A nemzetközi tanácsadó cég elemzése szerint kiemelkedő évet zárt a globális hotelpiac.
Indul a Marriott saját képzési programja

Indul a Marriott saját képzési programja 

LevelUp! elnevezéssel innovatív képzés indul a vendéglátóipari szakemberhiány pótlására a Marriott cégcsoport kezdeményezésére.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?