Az elmúlt évek során több magyar utazó fakadt ki egyes horvátországi turisztikai szolgáltatók viselkedése miatt. Sokan a nyári időszakban magas árak, mások a néha barátságtalan szolgáltatók miatt emeltek szót. Ezen negatív vélemények pozitívvá tétele, valamint a modern marketingeszközök megismerése volt a fő mozgatója a Molnár Utazási Iroda meghívásának. 2014. június 4-én Krk szigetén, Glavotokban került sor a horvát-magyar turisztikai konferenciára és tréningre, melyre a szigeten lévő szállásadókat hívták meg. Ezen Csobota-Kis Árpádtól a 2010 óta Magyarországon futó „Barátságos Szállodák Program” bemutatását, hírverését, a szállodák részére nyújtott imázsépítést kérdezték. Oláh Sándor (merhetomarketing.info) feladata pedig a modern és mérhető marketingeszközök bemutatása volt. Június 12-én – a Krk szigeti turisztikai szolgáltatók részvételével – folytatódik a tréning.
A KrkTourist tulajdonosa, Molnár Endre kihangsúlyozta, hogy a tréninggel több célt szeretnének elérni. Az elsődleges az, hogy ismerjék meg a magyar utazók igényeit, vágyait, kritikáit a horvát szolgáltatókkal kapcsolatban.
Fontos, hogy a szolgáltatói figyelmesség és barátságosság növelésével versenyelőnyt érjenek el a konkurenciával szemben. Ha pedig ezt a megfelelő csatornákon, a legjobb PR- és marketingeszközökkel teszik, akkor garantált a több és elégedett magyar utazó.
A konferenciákkal és tréningekkel nem ér véget a „Csobota-Oláh Krk sziget-misszió”, mert a magyar csapat a nyár folyamán jelen lesz, és segít a helyi szolgáltatóknak a színvonal emelésében és a marketingfeladatok megvalósításában. Rövidesen önálló Krk-bloggal is jelentkeznek a sziget szépségeiről, programjairól. Ezen kívül kidolgozzák egy jövőbeli magyar-horvát turisztikai együttműködés alapjait.