Magyar szállodások képzik horvát kollégáikat

Magyar turisztikai szakemberek oktatták a horvátországi Krk sziget turisztikai szolgáltatóit.

Az elmúlt évek során több magyar utazó fakadt ki egyes horvátországi turisztikai szolgáltatók viselkedése miatt. Sokan a nyári időszakban magas árak, mások a néha barátságtalan szolgáltatók miatt emeltek szót. Ezen negatív vélemények pozitívvá tétele, valamint a modern marketingeszközök megismerése volt a fő mozgatója a Molnár Utazási Iroda meghívásának. 2014. június 4-én Krk szigetén, Glavotokban került sor a horvát-magyar turisztikai konferenciára és tréningre, melyre a szigeten lévő szállásadókat hívták meg. Ezen Csobota-Kis Árpádtól a 2010 óta Magyarországon futó „Barátságos Szállodák Program” bemutatását, hírverését, a szállodák részére nyújtott imázsépítést kérdezték. Oláh Sándor (merhetomarketing.info) feladata pedig a modern és mérhető marketingeszközök bemutatása volt. Június 12-én – a Krk szigeti turisztikai szolgáltatók részvételével – folytatódik a tréning.

A KrkTourist tulajdonosa, Molnár Endre kihangsúlyozta, hogy a tréninggel több célt szeretnének elérni. Az elsődleges az, hogy ismerjék meg a magyar utazók igényeit, vágyait, kritikáit a horvát szolgáltatókkal kapcsolatban.

Fontos, hogy a szolgáltatói figyelmesség és barátságosság növelésével versenyelőnyt érjenek el a konkurenciával szemben. Ha pedig ezt a megfelelő csatornákon, a legjobb PR- és marketingeszközökkel teszik, akkor garantált a több és elégedett magyar utazó.

A konferenciákkal és tréningekkel nem ér véget a „Csobota-Oláh Krk sziget-misszió”, mert a magyar csapat a nyár folyamán jelen lesz, és segít a helyi szolgáltatóknak a színvonal emelésében és a marketingfeladatok megvalósításában. Rövidesen önálló Krk-bloggal is jelentkeznek a sziget szépségeiről, programjairól. Ezen kívül kidolgozzák egy jövőbeli magyar-horvát turisztikai együttműködés alapjait.


Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit

Kihirdették az Év Szállodája 2024 pályázat nyerteseit 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége 2025. januárjában ismét meghirdette az Év Szállodája pályázatot. Mutatjuk az idei győzteseket.
Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről

Accor-csoport: helyzetjelentés 2024-ről 

Soha rosszabb évet.
10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon

10+1 újdonság a HoReCa Design Kiállításon 

Az idei HoReCa Design Kiállítás, amely a Bútor, Lámpa, Dekor Kiállítás részeként látogatható, számtalan innovatív és különleges termékkel várja a szakmai érdeklődőket.
ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál”

ibis-kutatás: „Az élmények többet érnek az anyagi javaknál” 

Friss ibis-kutatás az idei utazási szokásokról.
Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o

Firenze frekventált helyén új egységet nyitott az a&o 

Az új szálláshely a Piazza del Duomótól 30 perc sétára található a városközpontban.
Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely

Az Accor Csoporthoz került a debreceni szálláshely 

Győztest hirdettek a négycsillagos Hotel Lycium bérbeadásának pályázatán.
Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak

Jól jön a Valentin-nap a hazai szállodásoknak 

Sok pár utazással tölti idehaza is az eredetileg Angliában és Amerikában a szerelmesek ünnepeként számon tartott február 14-ét, és az azt követő hétvégét.
A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján

A budapesti Kempinski ismét ott a Forbes Travel Guide előkelő listáján 

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest “négycsillagos” besorolást kapott..
Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren

Tavasszal nyit az ibis Styles hotel a debreceni reptéren 

Ez lesz az első szálloda az ország második legforgalmasabb repülőtere, a Debreceni Nemzetközi Repülőtér közvetlen közelében
Év Szállodája díjátadó gála  – még lehet jelentkezni!

Év Szállodája díjátadó gála – még lehet jelentkezni!  

Február 21-én részese lehet az év egyik legexkluzívabb szállodai eseményének.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.