Magyar szállodások képzik horvát kollégáikat

Magyar turisztikai szakemberek oktatták a horvátországi Krk sziget turisztikai szolgáltatóit.

Az elmúlt évek során több magyar utazó fakadt ki egyes horvátországi turisztikai szolgáltatók viselkedése miatt. Sokan a nyári időszakban magas árak, mások a néha barátságtalan szolgáltatók miatt emeltek szót. Ezen negatív vélemények pozitívvá tétele, valamint a modern marketingeszközök megismerése volt a fő mozgatója a Molnár Utazási Iroda meghívásának. 2014. június 4-én Krk szigetén, Glavotokban került sor a horvát-magyar turisztikai konferenciára és tréningre, melyre a szigeten lévő szállásadókat hívták meg. Ezen Csobota-Kis Árpádtól a 2010 óta Magyarországon futó „Barátságos Szállodák Program” bemutatását, hírverését, a szállodák részére nyújtott imázsépítést kérdezték. Oláh Sándor (merhetomarketing.info) feladata pedig a modern és mérhető marketingeszközök bemutatása volt. Június 12-én – a Krk szigeti turisztikai szolgáltatók részvételével – folytatódik a tréning.

A KrkTourist tulajdonosa, Molnár Endre kihangsúlyozta, hogy a tréninggel több célt szeretnének elérni. Az elsődleges az, hogy ismerjék meg a magyar utazók igényeit, vágyait, kritikáit a horvát szolgáltatókkal kapcsolatban.

Fontos, hogy a szolgáltatói figyelmesség és barátságosság növelésével versenyelőnyt érjenek el a konkurenciával szemben. Ha pedig ezt a megfelelő csatornákon, a legjobb PR- és marketingeszközökkel teszik, akkor garantált a több és elégedett magyar utazó.

A konferenciákkal és tréningekkel nem ér véget a „Csobota-Oláh Krk sziget-misszió”, mert a magyar csapat a nyár folyamán jelen lesz, és segít a helyi szolgáltatóknak a színvonal emelésében és a marketingfeladatok megvalósításában. Rövidesen önálló Krk-bloggal is jelentkeznek a sziget szépségeiről, programjairól. Ezen kívül kidolgozzák egy jövőbeli magyar-horvát turisztikai együttműködés alapjait.


 Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban

Vizuális élményteremtés a luxusvendéglátásban 

A luxusvendéglátás világában minden apró részlet számít – legyen szó egy exkluzív enteriőrről, tökéletesen megkomponált menüsorról vagy az alkalmazottak megjelenéséről.
Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján

Szállodanyitás Tatán, az Öreg-tó partján 

Már csak pár napot kell aludni, és nyit a tatai négy csillag superior minősítésű Malom és Kacsa Boutique Hotel.
Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában

Nő az online foglalásos vendégéjszakák száma Európában 

A vendégéjszakák száma 2025 első negyedévében 2024 azonos időszakához képest 4,8 százalékkal nőtt.
MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra

MSZÉSZ: már lehet jelentkezni az Év Technológiai Újítása pályázatra 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége idén is meghirdette társult tagjai részére az Év Technológiai Újítása pályázatot.
Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels

Designhotel a Lánchídnál – új szállodát nyitott a CPI Hotels 

A cseh anyacéggel rendelkező hotellánc új Mamaison szállodája már várja vendégeit Budapest szívében.
15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe

15 éve vörösben – a Kempinski ikonikus nagyköveteinek ünnepe 

Idén 15 éves a Lady in Red program, amely a Kempinski szállodalánc egyik legjellegzetesebb arculati eleme.
Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról

Friss, ropogós trendriport – 2025 májusi szállodai forgalomról 

Az idei év ötödik hónapjában Magyarországon 987 szálloda üzemelt.
Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel

Elégedett a szaktárca a tavasz utolsó hónapjában elért turisztikai eredményekkel 

NGM: tovább dübörög a turizmus a hazai szálláshelyeken.
Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben

Négycsillagos reptéri szálloda Debrecenben 

Bemutatkozott az ibis Styles Debrecen Airport Hotel.
KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról

KSH-gyorsjelentés a hazai szálláshelyek májusi forgalmáról 

Áprilisban a turisztikai szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.