Magyar szállodások képzik horvát kollégáikat

Magyar turisztikai szakemberek oktatták a horvátországi Krk sziget turisztikai szolgáltatóit.

Az elmúlt évek során több magyar utazó fakadt ki egyes horvátországi turisztikai szolgáltatók viselkedése miatt. Sokan a nyári időszakban magas árak, mások a néha barátságtalan szolgáltatók miatt emeltek szót. Ezen negatív vélemények pozitívvá tétele, valamint a modern marketingeszközök megismerése volt a fő mozgatója a Molnár Utazási Iroda meghívásának. 2014. június 4-én Krk szigetén, Glavotokban került sor a horvát-magyar turisztikai konferenciára és tréningre, melyre a szigeten lévő szállásadókat hívták meg. Ezen Csobota-Kis Árpádtól a 2010 óta Magyarországon futó „Barátságos Szállodák Program” bemutatását, hírverését, a szállodák részére nyújtott imázsépítést kérdezték. Oláh Sándor (merhetomarketing.info) feladata pedig a modern és mérhető marketingeszközök bemutatása volt. Június 12-én – a Krk szigeti turisztikai szolgáltatók részvételével – folytatódik a tréning.

A KrkTourist tulajdonosa, Molnár Endre kihangsúlyozta, hogy a tréninggel több célt szeretnének elérni. Az elsődleges az, hogy ismerjék meg a magyar utazók igényeit, vágyait, kritikáit a horvát szolgáltatókkal kapcsolatban.

Fontos, hogy a szolgáltatói figyelmesség és barátságosság növelésével versenyelőnyt érjenek el a konkurenciával szemben. Ha pedig ezt a megfelelő csatornákon, a legjobb PR- és marketingeszközökkel teszik, akkor garantált a több és elégedett magyar utazó.

A konferenciákkal és tréningekkel nem ér véget a „Csobota-Oláh Krk sziget-misszió”, mert a magyar csapat a nyár folyamán jelen lesz, és segít a helyi szolgáltatóknak a színvonal emelésében és a marketingfeladatok megvalósításában. Rövidesen önálló Krk-bloggal is jelentkeznek a sziget szépségeiről, programjairól. Ezen kívül kidolgozzák egy jövőbeli magyar-horvát turisztikai együttműködés alapjait.


Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján

Tíz szál gyertya az Aria Hotel Budapest születésnapi tortáján 

2025-ben ünnepli fennállásának tizedik évfordulóját az Aria Hotel Budapest.
Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel

Újjászületett szálloda a kiállítások kapujában – megnyílt a négycsillagos hotel 

A korábbi Expo Congress Hotel felújításából született az Expo Tower.
Nem panaszkodhatnak a szállodások az idei pünkösdi hosszú hétvégére

Nem panaszkodhatnak a szállodások az idei pünkösdi hosszú hétvégére 

A június eleji hosszú hétvégén 45 százalékkal több vendég szállt meg a Balatonnál, mint tavaly, közölte a Visit Hungary.
Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.