Magyar szállodások képzik horvát kollégáikat

Magyar turisztikai szakemberek oktatták a horvátországi Krk sziget turisztikai szolgáltatóit.

Az elmúlt évek során több magyar utazó fakadt ki egyes horvátországi turisztikai szolgáltatók viselkedése miatt. Sokan a nyári időszakban magas árak, mások a néha barátságtalan szolgáltatók miatt emeltek szót. Ezen negatív vélemények pozitívvá tétele, valamint a modern marketingeszközök megismerése volt a fő mozgatója a Molnár Utazási Iroda meghívásának. 2014. június 4-én Krk szigetén, Glavotokban került sor a horvát-magyar turisztikai konferenciára és tréningre, melyre a szigeten lévő szállásadókat hívták meg. Ezen Csobota-Kis Árpádtól a 2010 óta Magyarországon futó „Barátságos Szállodák Program” bemutatását, hírverését, a szállodák részére nyújtott imázsépítést kérdezték. Oláh Sándor (merhetomarketing.info) feladata pedig a modern és mérhető marketingeszközök bemutatása volt. Június 12-én – a Krk szigeti turisztikai szolgáltatók részvételével – folytatódik a tréning.

A KrkTourist tulajdonosa, Molnár Endre kihangsúlyozta, hogy a tréninggel több célt szeretnének elérni. Az elsődleges az, hogy ismerjék meg a magyar utazók igényeit, vágyait, kritikáit a horvát szolgáltatókkal kapcsolatban.

Fontos, hogy a szolgáltatói figyelmesség és barátságosság növelésével versenyelőnyt érjenek el a konkurenciával szemben. Ha pedig ezt a megfelelő csatornákon, a legjobb PR- és marketingeszközökkel teszik, akkor garantált a több és elégedett magyar utazó.

A konferenciákkal és tréningekkel nem ér véget a „Csobota-Oláh Krk sziget-misszió”, mert a magyar csapat a nyár folyamán jelen lesz, és segít a helyi szolgáltatóknak a színvonal emelésében és a marketingfeladatok megvalósításában. Rövidesen önálló Krk-bloggal is jelentkeznek a sziget szépségeiről, programjairól. Ezen kívül kidolgozzák egy jövőbeli magyar-horvát turisztikai együttműködés alapjait.


A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.
Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban

Az egész hétvége a kutyabarátságról szól a tokaji ötcsillagos házban 

Ezzel hívja fel a figyelmet a felelős állattartásra a Minaro Hotel Tokaj MGallery.
Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik

Az Accor hűségprogramja immár százmilliós tagsággal rendelkezik 

A szállodacsoport globális hűség- és kedvezményprogramja most köszöntötte százmilliomodik tagját.
Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában

Határmenti családbarát szálloda az Accent Hotels portfóliójában 

Olyan megoldásokkal, amelyek a gyerekkel érkező vendégek kényelmét szolgálják.
Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban

Így állnak a foglalások eddig a tavaszi időszakban 

A Szallas.hu legfrissebb adatai szerint.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.