Mi is mindent megteszünk, hogy újra felkeltsük az utazás iránti vágyat

Luc Gesvret, az Accor régiós igazgatója

A szállodák világszerte és Magyarországon is újra fogadják a vendégeket. Az Accor szállodáinak mekkora része üzemel és hány készül a nyitásra?

Az elmúlt időszak rendkívüli kihívásokat jelentett az egész turisztikai ipar számára. A vihar elvonultával derűsebben várjuk a jövőt – néhány országban már lazítottak az utazási előírásokon, és újranyitották légterüket a kereskedelmi járatok számára. A hónapokig tartó lezárás után az emberek ismét látni szeretnék barátaikat, családjukat, utaznának, új helyeket fedeznének fel és élveznék a nyarat. A szállodák is várják a vendégeket, hogy bensőséges pillanatokká varázsolják a mindennapokat – és nem csak digitálisan, ahogy ezt az elmúlt hónapokban tettük.

Újra megnyitjuk szállodáinkat egész Európában, így Kelet- és Közép-Európában is. A hálózatunk kétharmada júniusig már újranyitott. Húsz magyarországi szállodánk közel fele már fogadja a vendégeket, és azt tervezzük, hogy a következő napokban vagy hetekben fokozatosan nyitjuk meg a többit is, ahol biztonságos és gondoskodó vendéglátással várjuk ügyfeleinket.

Hogyan támogatja az Accor alkalmazottait, akiket súlyosan érintett a világjárvány és annak következményei?

Az Accor alapértéke a szolidaritás. Amikor szükséges volt, tevékenységünk, alkalmazottaink és partnereink védelme érdekében szállodáink több mint kétharmadát bezártuk világszerte. Kifejezetten a járványra reagálva pedig ALL Heartist Fund néven 70 millió eurós szolidaritási alapot hoztunk létre, amellyel a Covid-19 által érintett munkavállalóinknak, partnereinknek, egészségügyi szakembereknek és nonprofit szervezeteknek segítünk.

Milyen egészségügyi biztonsági intézkedések érvényesek az Accor hoteleiben?

Munkatársaink, vendégeink és partnereink egészsége, biztonsága és jólléte mindig is prioritás volt számunkra, és ez még fontosabb most, ahogy fokozatosan helyreáll a mindennapi élet. Szállodáinkat ezért a legnagyobb körültekintéssel, mindig a helyi hatóságok tanácsaival és utasításaival összhangban nyitjuk újra.

A Bureau Veritasszal közösen kifejlesztettük az ALLSAFE tanúsítványt, amely összefoglalja alapvető tisztasági és megelőzésre vonatkozó szabályainkat, illetve igazolja is, hogy szállodáink megfelelnek ezeknek a szabályoknak. Széles körű egészségügyi intézkedéseink biztosítják vendégeink számára a a biztonságos környezetet. Megerősített takarítási programmal tartjuk tisztán a vendégtereket, gyakori fertőtlenítést vezettünk be a gyakran érintett felületek esetén, és ahol lehet, érintés nélküli be- és kijelentkezést, illetve fizetést alkalmazunk. A távolságtartást minden közös területen érvényesítjük, és a munkavállalóink átfogó biztonsági és higiéniai képzést kaptak.

A biztonság válik a vendégélmény új paradigmájává. Magyarországon eddig 7 hotel szerezte meg sikeresen a tanúsítványt: a Mercure Budapest City Center, a Mercure & Ibis Budapest Castle Hill, az Ibis Styles Budapest Airport, az Ibis Budapest Centrum, az Ibis Budapest Citysouth és a Sofitel Budapest Chain Bridge.

Vendégeink a legmagasabb szintű egészségügyi ellátást is igénybe vehetik. Az ALLSAFE részeként az Accor partnerséget kötött az AXA-val, a világ vezető biztosítójával, így teljes hálózatunkban orvosi segítséget tudunk nyújtani. Hamarosan minden vendégünk ingyenesen juthat majd az AXA legújabb fejlesztésű telemedicina-szolgáltatásához, a telefonos egészségügyi konzultációhoz, emellett szintén hozzáférhetnek az AXA kiterjedt hálózatának jól képzett egészségügyi szakembereihez is.

Hogyan készülnek a lezárások feloldását követő időszakra?

Megható volt látni, hogy a lezárások alatt hányan osztják meg izgalmasan, humorosan és kreatívan utazás iránti vágyukat a közösségi médiában. Szívmelengető, hogy az emberek is annyira hiányolnak bennünket, mint amennyire nekünk hiányoztak ők. A magunk részéről is mindent megteszünk, hogy eloszlassuk az aggodalmaikat és újra felkeltsük az utazás iránti vágyat.

Arra számítunk, hogy a feloldást követően az emberek másképp, felelősebb módon akarnak utazni. Az utazás ugyanakkor az álmokról, a felfedezésről és az együtt töltött idő öröméről is szól: felértékelődik az autentikus, tartalmas élmény, és kevésbé lesznek vonzóak a megszokott, középszerű szolgáltatások és termékek.

A belföldi és régiós idegenforgalom felelős szereplőjeként részt vállalunk abban is, hogy segítsünk azoknak az úticéloknak a népszerűsítésében is, ahol jelen vagyunk. Nem egyszerűen szálláshelyeket kínálunk tehát, hanem saját eszközeinkkel a magyar városok és régiók számos csodáját bemutatjuk.

Az Accornál az élmények nagyköveteként olyan pillanatokat kínálunk vendégeinknek, amelyek révén új lehetőségeket fedezhetnek fel utazásuk során. A tartózkodáson túlmutató, örökre szóló élmények megteremtésének kihívását példátlan lehetőségnek tartjuk. Az újfajta elvárásokra válaszul jöttek létre olyan komplex élménycsomagjaink, amelyek például a városok felfedezését a családi pillanatokkal ötvözik.

Bízunk az Accor jövőjében, hiszen erős és változatos a márkaportfóliónk, briliáns a csapatunk, stabil a hálózatunk – mindezek mögött pedig ott a szenvedélyünk, amely révén a legnagyobb viharokkal is megbirkózunk. Kapcsolódunk a folyamatosan változó világhoz, és készen állunk arra, hogy életünket korlátok nélkül éljük.

(x)


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?