A kutatás egyik fontos megállapítása, hogy a fiatalabb netezők kevésbé türelmesek a lassan töltődő oldalakkal. A 18-24 év közöttiek 65 százaléka elvárja, hogy egy weboldal két másodperc, vagy annál rövidebb idő alatt töltődjön be. Az internetet utazási információkért, foglalásért böngészők egyharmada nem fog visszamenni egy honlapra, ahol korábban akadályokba ütközött. A felhasználók 57 százaléka mindössze 3 másodpercet vár, mielőtt elhagyja az oldalt. A felmérés arra is rámutat, hogy a felhasználók 59 százaléka más oldalakon is szörfözik, miközben betölt egy-egy utazási oldalt. És egy nagyon megszívlelendő információ a szállodásoknak: a rejtett költségek nagyon sokba kerülhetnek számukra, mivel az online vásárlók 43 százaléka törli a foglalást, ha a végösszeg nagyobb mint a foglalás elején feltüntetett ár.
Nem tolerálja a vendég a rejtett szállodai költségeket
Többek között ez derül ki a PhoCusWright legfrissebb felméréséből, amely az online szállodai szobát foglalók fogyasztási szokásait vizsgálta.
Egészségnap a hévízi Hotel Európa Fit****superior vendégtereiben
Második alkalommal hirdette meg a szálloda egész napos, ingyenes programját május 11-én, szombaton.
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Új szállodai brand érkezik Budapestre
Ez lesz a nemzetközi márka első magyarországi tagja.
Beszámoló a hazai szállodások tavaszi (59.) közgyűléséről / 2. rész
Az MSZÉSZ május 14-én, a Grand Hotel Esztergomban tartott szakmai találkozójának három érdekes előadásáról számolunk be.
Újabb lazulós skybar nyílt a BudaParton
Buda legújabb skybarja a Radisson BudaPart tetején várja vendégeit.
Egy híján 60: Esztergomban tartották tavaszi (59.) közgyűlésüket a hazai szállodások
Helyszíni beszámoló a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) tavaszi közgyűléséről.
így kötelezte el magát a fenntarthatóság mellett az Év zöld szállodája
Hazánk vezető márkái közül többen is kiemelkednek ezen a téren, amikor pedig a különböző szektorból érkező magyar márkák összefognak, akkor születnek az igazán jó megoldások.
Egy éves a Mövenpick BalaLand Resort Lake Balaton
Az első évben több, mint 50.000 vendég látogatott el Szántódra, az egyedülálló tematikával rendelkező, családbarát hotelbe.
Katolikus kulturális központból szálloda: új üzemeltetőnél a D50
Az Eventrend Group üzemelteti a továbbiakban a D50-et.
Új vezérigazgató két budapesti Marriott-ház élén
Angela Saliba a Budapest Marriott Hotel és a Millennium Court, Marriott Executive Apartments új vezérigazgatója.
Interjú
Klasszis TopDesign 2023 győztesünk: „Nem vagyunk azok a feladós típusok”
Interjú a Klasszis TopDesign 2023 verseny egyik díjazottjával.
Fejes Gergő: „Számomra fontos, hogy legyen valami meghökkentő részlet”
Idei Klasszis TopDesign versenyünkre készülve folytatjuk a 2023. évi Klasszis TopDesign verseny legemlékezetesebb mozzanatainak, szereplőinek bemutatását.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal
Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.