„A két éve indult Mercure Fashion Night rendezvénysorozat folytatásaképp rendeztük meg a kifejezetten hölgyeknek szóló Mercure Fashion Ladies’ Night rendezvényünket” – mondta el Sabina Bartyzel, a magyarországi Novotel és Mercure szállodák regionális üzemeltetési igazgatója. – „A most debütáló formátumot egy nyári úriembereknek szóló, majd egy őszi, szintén hölgyeket célzó tematikájú fogja követni a Mercure Fashion programsorozat keretében.
A mostani helyszín különlegessége, hogy féléves felújítási munkálatokat követően ez alkalommal láthatták először a megújult szobákat a LeClub AccorHotels program hűséges tagjai és a partnereink.”
A rendezvényen Lakatos Márk stylist látta el a házigazdai feladatokat, aki az esemény kapcsán elmondta: „A francia divat a legnagyobb szerelmem, ráadásul az estének otthont adó Mercure Budapest Korona szállodában jóval ezelőtt idegenvezetőként dolgoztam, így olyan, mintha hazajöttem volna a program apropójára.” A rendezvényen divatbloggerek, influencerek és meghívott partnerek gyűltek össze, hogy a fenntartható divat jegyében felfrissítsék gardróbjukat. A meghívottak cserére szánt magas minőségű ruhadarabokkal készültek, melyek Lakatos Márk és a divatbloggerek iránymutatásával találtak új, immár stílustanácsokkal kisegített gazdáikra.
A szállodalánc korábbi divateseményein már olyan nagy márkák is részt vettek, mint a NUBU, Nora Sarman vagy az Elysian. Ezúttal a CAKO márka showroomjának legújabb darabjait tekinthették meg a vendégek. A tervezőt, Cakó Kingát az estére a házigazda, Lakatos Márk kérte fel. „Márkkal ezelőtt is dolgoztunk már együtt. Nagy megtiszteltetés volt, hogy egy hagyományteremtő szándékkal indított új programsorozat első meghívottja lehettem. Az estére az idei tavasz/nyár kollekciómat hoztam el, melynek darabjait barátom, Győri Márton festőművész munkáinak egyedi printjei díszítenek. A márka és a Mercure elvei között sok a hasonlóság: a megfizethető minőség, a mindennapokba kölcsönzött kényelem és egyedi stílus mindkettő védjegye.”
Az est fénypontjaként a szintén hazai tervezők ihlette új Mercure egyenruha kollekcióját, melynek kapcsán Nádassy-Szabó Eszter, a szállodalánc marketing menedzsere elmondta: „Az új egyenruhákon a modern letisztult vonalak mellett megjelenik a szolid, kortárs divat irányzatai szerint újragondolt matyóminta is. A márkánk arról lett ismeretes, hogy a divatot energiájának és sokszínűségének kifejező eszközeként kezeli, ezzel valami különlegeset és elegánst alkotva meg a dolgozóknak és vendégeknek egyaránt. Emellett az is fontos szempont volt, hogy az ízléses darabok kényelmesek legyen, a mindennapi munkavégzést támogassák.”
Az uniformisokon túl a szálloda a frissen felújított hotelszobákat is leleplezte, mely során eddig összesen 100 szoba kapott új designt.
Forrás: Turizmus Online