Nők, divat, Mercure

A régióban először zajlott le a Mercure Fashion Ladies’ Night rendezvény, a szállodalánc nőknek szóló exkluzív estje a Mercure Budapest Korona hotelben.

„A két éve indult Mercure Fashion Night rendezvénysorozat folytatásaképp rendeztük meg a kifejezetten hölgyeknek szóló Mercure Fashion Ladies’ Night rendezvényünket” – mondta el Sabina Bartyzel, a magyarországi Novotel és Mercure szállodák regionális üzemeltetési igazgatója. – „A most debütáló formátumot egy nyári úriembereknek szóló, majd egy őszi, szintén hölgyeket célzó tematikájú fogja követni a Mercure Fashion programsorozat keretében.

A mostani helyszín különlegessége, hogy féléves felújítási munkálatokat követően ez alkalommal láthatták először a megújult szobákat a LeClub AccorHotels program hűséges tagjai és a partnereink.”

A rendezvényen Lakatos Márk stylist látta el a házigazdai feladatokat, aki az esemény kapcsán elmondta: „A francia divat a legnagyobb szerelmem, ráadásul az estének otthont adó Mercure Budapest Korona szállodában jóval ezelőtt idegenvezetőként dolgoztam, így olyan, mintha hazajöttem volna a program apropójára.” A rendezvényen divatbloggerek, influencerek és meghívott partnerek gyűltek össze, hogy a fenntartható divat jegyében felfrissítsék gardróbjukat. A meghívottak cserére szánt magas minőségű ruhadarabokkal készültek, melyek Lakatos Márk és a divatbloggerek iránymutatásával találtak új, immár stílustanácsokkal kisegített gazdáikra.

A szállodalánc korábbi divateseményein már olyan nagy márkák is részt vettek, mint a NUBU, Nora Sarman vagy az Elysian. Ezúttal a CAKO márka showroomjának legújabb darabjait tekinthették meg a vendégek. A tervezőt, Cakó Kingát az estére a házigazda, Lakatos Márk kérte fel. „Márkkal ezelőtt is dolgoztunk már együtt. Nagy megtiszteltetés volt, hogy egy hagyományteremtő szándékkal indított új programsorozat első meghívottja lehettem. Az estére az idei tavasz/nyár kollekciómat hoztam el, melynek darabjait barátom, Győri Márton festőművész munkáinak egyedi printjei díszítenek. A márka és a Mercure elvei között sok a hasonlóság: a megfizethető minőség, a mindennapokba kölcsönzött kényelem és egyedi stílus mindkettő védjegye.”

Az est fénypontjaként a szintén hazai tervezők ihlette új Mercure egyenruha kollekcióját, melynek kapcsán Nádassy-Szabó Eszter, a szállodalánc marketing menedzsere elmondta: „Az új egyenruhákon a modern letisztult vonalak mellett megjelenik a szolid, kortárs divat irányzatai szerint újragondolt matyóminta is. A márkánk arról lett ismeretes, hogy a divatot energiájának és sokszínűségének kifejező eszközeként kezeli, ezzel valami különlegeset és elegánst alkotva meg a dolgozóknak és vendégeknek egyaránt. Emellett az is fontos szempont volt, hogy az ízléses darabok kényelmesek legyen, a mindennapi munkavégzést támogassák.”

Az uniformisokon túl a szálloda a frissen felújított hotelszobákat is leleplezte, mely során eddig összesen 100 szoba kapott új designt.

Forrás: Turizmus Online


Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.
Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről

Adatok, irányok, kihívások – Somlyai Zoltán elnöki beszámolója a szállodaipar helyzetéről 

Mi történt eddig 2025-ben, és mi vár a hazai szállodaiparra a közeljövőben?

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.