Szállodaavatás Kecskeméten

Ünnepélyes keretek között adták át Magyarország első Four Points by Sheraton szállodáját május 23-án Kecskeméten. 

A beruházás összértéke meghaladta a 3,5 milliárd forintot, amelyből összesen 723 millió forint uniós támogatás. A Four Points by Sheraton Kecskemét Hotel és Konferenciaközpont ot a Starwood szállodalánc tagjaként, az Interstate Hotels & Resorts fogja üzemeltetni.

A megnyitó ünnepség előtt sajtótájékoztatót tartottak és a szakújságíróknak bemutatták a szállodát, amely 136 komfort szobából, penthouse lakosztályból áll. Wellness-, fitnesz-részlegben úszómedence, jacuzzi, infra-, bio-, finn szauna, gőzkabin, merülőmedence, jégkút és tágas pihenőtér található. Bistorant éttermében egyszerre 200 főt tudnak megvendégelni. Egyedülálló a ház 480 fő befogadására alkalmas konferenciaközpontja, amelyben összesen 1400 négyzetméteren egy három részre szekcionálható bálterem és 6 szekcióterem van.

A tájékoztatón, majd az ünnepélyes átadáson is elhangzott, hogy ennek a beruházásnak a sikere azt mutatja, hogy lehet összefogással álmokat megvalósítani. Zombor Gábor, Kecskemét város polgármestere arra volt büszke, hogy a válság ellenére Kecskemét folyamatosan fejlődik, Pintyőke Marcell, a KÉSZ Csoport Marketing igazgatója
pedig arra, hogy a beruházásnak köszönhetően a KÉSZ Csoport kecskeméti ipari parkjában meglévő 200 munkahely mellett 43 új munkahely jött létre. Az új hotel a munkahely-teremtés mellett illeszkedik a kecskeméti autóipari beruházások koncepciójához is.

Csepreghy Nándor, fejlesztési programokért felelős helyettes államtitkár a szállodát sikertörténetként említette, és azt hangsúlyozta, hogy a beruházó a tervet a vállaláson túl is kiegészítette, amikor még egy szintet épített fel.

Thomas Willms, a Starwood Hotels and Resorts alelnöke, közép-kelet-európai regionális igazgatója az ünnepélyes megnyitón elmondta, hogy a 30 országban hozzávetőlegesen 160 tagot számláló Four Points by Sheraton a Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc. szállodaláncban kifejezetten business szállodákat üzemeltet. A Starwood Hotels and Resorts Worldwide, Inc. a világ egyik vezető turizmussal és szállodaiparral foglalkozó vállalata, amely 100 országban 1 112 létesítménnyel rendelkezik. Saját és üzemeltetett ingatlanjain keresztül 154 000 alkalmazottnak ad munkát. A Starwood Hotels egy teljesen integrált tulajdonos, üzemeltető és franchise szolgáltató a szállodák, üdülők és a lakóhelyek területén, ahol a következő nemzetközileg elismert márkákkal van jelen: St. Regis®, The Luxury Collection®, W®, Westin®, Le Méridien®, Sheraton®, Four Points by Sheraton®, Aloft®, és ElementSM®.

Varga Mihály, a KÉSZ Csoport elnöke hangsúlyozta, hogy büszke a KÉSZ Csoport és a Starwood együttműködésére. - Így jöhetett létre a Four Points by Sheraton Kecskemét. Ezzel a beruházással egy olyan létesítményt hoztunk létre, amely magában foglalja Kecskemét összes értékét is - mondta.

Külön kiemelte, hogy a Four Points by Sheraton Kecskemét a nemzetköziség mellett büszkén hirdeti a magyar kultúrát is. Minden szobát a Magyar népmesék animációs filmsorozat epizódjaiból készített képi kollázsok díszítik, a hotel kertjébe pedig kecskeméti barackfákat ültettek. A barackfa motívumok visszaköszönnek a lobby díszítésében is. A külföldön már bevált protokollnak megfelelően a szálloda vezetése a mindennapi működéshez szükséges alapanyagok beszerzésénél a hotel vonzáskörzetében élő hazai termelőket részesíti előnyben.

Polgár Tibor, a szálloda igazgatója a szálloda értékeit hangsúlyozta, a minden szobában 40 colos tévét, az üzletemberek számára fontos vasalódeszkát és vasalót, a speciális ágyat, az antiallergén szobákat. Véleménye szerint a szálloda az üzletemberek számára megad minden kényelmet, az itt dolgozó emberek teszik egyedivé a szállodát kedvességükkel, mosolyukkal, jó munkájukkal.

Az ünnepségen kedves meglepetésre is sor került: Varga Mihály és Zombor Gábor még a projekt indulásakor cserélt egymással nyakkendőt, azzal az ígérettel, hogy majd az átadáskor visszacserélik. Ez most, az ünnepélyes szállodaavatón megtörtént.


Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje

Különleges megoldással készült a pesti ötcsillagos ház új kampányfilmje 

Építészeti vizualizációval készült a Crowne Plaza Budapest új kampányfilmje.
Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában

Megfizethető szálloda magyaroktól magyaroknak - megnyílt a Lifestyle Hotel a Mátrában 

Elképzeléseik szerint öt éven belül tizenöt-húsz hazai és külföldi egységgel rendelkező hazai szállodalánccá bővülnek.
Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója

Ez a szállodalánc az ország legvonzóbb munkaadója 

A HoReCa-szektoron belül.
Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében

Ötcsillagos luxushotel Opatija szívében 

Opatija központjában várja vendégeit az arisztokratikus hangulatú topszálláshely, a Hotel Milenij.
Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?