Szállodaigazgatói kinevezések a Danubius Hotels Groupnál

2019. június elejétől átalakul a Danubius Hotels Group büki, sárvári és pöstyéni Health Spa Resort Thermia Palace szállodájának vezetése.

A büki és sárvári szállodákat tizenkét éve igazgató Katz Péter Spa szállodák vezetésében szerzett szakmai tapasztalatára a Danubius egyik pöstyéni szállodájában is igényt tartanak. A szakember elfogadta az ajánlatot, így pályafutását júniustól a Danubius Hotels Group ötcsillagos pöstyéni Health Spa Resort Thermia Palace és Irma Gyógyfürdő igazgatójaként folytatja, így a szállodalánc egyik legjelentősebb és legexkluzívabb gyógy- és wellness-szállodáját fogja irányítani. Katz Péter, több, mint negyven éves vendéglátóipari és tizenöt éves szállodaigazgatói pályafutást tudhat maga mögött. A DHSR Bük és Sárvár élén töltött éveinek egyik legfontosabb eredménye volt a büki szálloda nagyon sikeres all inclusive szolgáltatásának bevezetése. Péter kimagasló szakmai tudását több neves szakmai szervezet is elismerte: megkapta a Nemzetgazdasági Minisztérium Pro Turismo Díját, és a Best of Budapest valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének Év Szállodása címeit is.

Németh Viktória követi Katz Pétert a Danubius Hotels büki szállodájának igazgatói székében. Bükön az all inclusive megoldás bevezetésének köszönhetően az utóbbi években jelentősen megnőtt a kereslet a szálloda szabadidős szolgáltatásai iránt, a szálloda kiemelkedő sikereket tudhat magáénak ezen a területen. Németh Viktória a Danubius Hotels Group sárvári szállodájának operatív és gazdasági igazgatói pozíciójából érkezik a büki szálloda élére. Az új vezető “Danubius növendék”, a főiskola elvégzése óta a szállodalánc kötelékében dolgozik.  Az elmúlt tizenöt évben büki és sárvári szállodákban többek között revenue, sales, marketing és pénzügy területeken is tapasztalatot szerzett. A szakember különösen büszke arra, hogy szakmai karrierjét a Danubiusnál kezdte és szerencsésnek tartja magát, amiért mindig kihívást és fejlődési lehetőséget biztosító feladatokat kapott a Danubius Hotels Group szállodáiban.

A Danubius Hotels Group központi elhelyezkedésű, kitűnő wellness szolgáltatásairól ismert sárvári szállodájának élére is új igazgató kerül, június elsejétől Henrik István fogja vezetni, aki egyúttal a sárvári és büki szállodák értékesítési igazgatói feladatait is ellátja majd. István tizenkét éve dolgozik a szállodaiparban, 2010 óta a Danubius sárvári és büki szállodáinak csapatait erősíti. Korábban a Danubiusnál proaktív értékesítéssel, majd rendezvényekkel és a szálloda sportcsoportjaival foglalkozott. Ez utóbbi különösen testhezálló feladat volt számára, hiszen szakmai karrierjét megelőzően az elsőosztályban kosárlabdázott. A szakember 2016 óta a sárvári és a büki szállodák értékesítési és marketingigazgatójaként dolgozott.


Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel

Harmadszorra is Európa legjobb szállodái között a Maison Bistro & Hotel 

Az elismerés újabb gyümölcse a kompromisszumot nem ismerő, minőségi, profi szolgáltatásnak és kiváló vendéglátásnak.
Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be

A Hotel Clark nem akármilyen elismerést zsebelt be 

A TripAdvisor idei győztesei közt ott találjuk a Lánchíd budai-hídfőjénél, a Vár tövében található hotelt.
Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában

Változás a Mellow Mood Csoport egyik vezetői pozíciójában 

Bayer Bence másfél év kihagyás után visszatért a Mellow Mood Hotels-hez.
Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában

Páratlan művészeti élmény ebben a pesti szállodában 

Mától látogatható Fischer Judit Mundane Romance c. egyéni kiállítása a Hilton legújabb budapesti szállodájában.
A Marriott-nál  indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként

A Marriott-nál indul a LevelUp! program - a hazai szállodaipar egyedülálló kezdeményezéseként 

A Marriott cégcsoport megelégelte azt a problémát, ami gyakran előtérbe kerül üzemelésük során: ez pedig a vendéglátóipari területen mindenki számára ismerős szakemberhiány.
Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek

Jelentős segítség érkezik állami szintről a bajba jutott visegrádi hotelnek 

A súlyos mértékű tűzkárt szenvedett, több mint 100 főt foglalkoztató, 4 csillagos szálloda Hotel Silvanus helyreállításához az MTÜ 60 millió forinttal járul hozzá.
Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak

Tarcalon találkoztak a magyar kastélyszállodások, hamarosan Olaszországba indulnak 

A kastélyszállodások Tarcalon, az Andrássy Kúriában tartották éves közgyűlésüket április 15-én, hétfőn.
Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand

Bemutatkozott a BOTANIQ Collection prémium turisztikai brand 

Igencsak látványos rendezvény keretében, április 11-én, a Pesti Vigadóban debütált az új brand. Ahol az is kiderült, mit rejtenek a "titkos kertek"?
Díjeső a TRIBE budapesti tagjának

Díjeső a TRIBE budapesti tagjának  

Három kategóriában is díjazták a WING által fejlesztett TRIBE Hotel Budapest Stadiumot a LIV Hospitality Design Awards-on.

Interjú

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal

Hat érdekes és meghatározó téma a JAB Csoporttal 

Olyan szakmai információk, amelyekről ritkán esik szó az európai szállodai és kiskereskedői területen piacvezetőnek számító német alapítású textilcég esetén.
Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni”

Vámos Nóra: „Sokszor minden lépésért meg kellett küzdeni” 

A helyszín a Hardangervidda Nemzeti Park, ahol annak idején Amundsen készült fel az Antarktisz-expedícióra.
Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban

Első az életképesség: fenntartható üzleti modell a vendéglátásban 

A vendéglátóipar fenntarthatósági fordulata elkerülhetetlen az ökológiai lábnyomunk csökkentéséért - de vajon hatékonyan cselekedhet-e a fenntarthatóságért egy olyan vendéglátóhely, amelynek saját jövője sincs biztosítva?