A 300 németországi, horvátországi, luxemburgi, ausztriai, szlovákiai, szlovéniai, svájci, csehországi és magyarországi házak számára a németországi Eschborn székhelyű Best Western Hotels Central Europe GmbH nyújt közös vállalati ernyőt.
Az éves konferenciának a Best Western Premier Hotel Kronsberg és a hannoveri vásárterületen található ExpoWal adott otthont. A háromnapos esemény keretében megvitatták a márka aktuális és jövőbeli projektjeit és stratégiáit. Ezen kívül a számos workshop és a „Munkatársak” központi téma teret biztosított az intenzív tapasztalatcserére és a legjobb gyakorlatok átadására. A program egyik csúcspontját jelentette David Kong, a Best Western Hotels & Resorts CEO-ja és elnöke fellépése, aki Phoenixből érkezett a konferenciára.
Marcus Smola, a Best Western Hotels Central Europe GmbH ügyvezetője így nyilatkozott: „Több, mint másfél éve működik Európa tíz országában határokon átnyúló szervezetünk. Az elmúlt hónapokban szorosabbá fűztük kapcsolatunkat, a tapasztalatcsere és az együttműködés rendkívüli mértékben erősíti szállodáinkat, valamint márkánk európai fejlesztését. Annál inkább örülünk, hogy itt Hannoverben pontosan erre építhetünk és közösen beszélhetjük meg és fejleszthetjük stratégiánkat, mely csoportunkat tovább viszi.”
Vendégként Bodo Janssen, az Upstalsboom Hotels ügyvezetője adott elő a munkatásak értékorientált és -becslő vezetéséről. A konferencia súlypontját ennek megfelelően a „Kihívás: Az alkalmazott” témakör jelentette. Az előadások és legjobb gyakorlatok keretében szállodatulajdonosok és tapasztalt szakemberek kaptak szót, köztük Klaus Michael Schindlmeier. A németországi Wiesloch városában található Best Western Plus Palatin Kongresshotel ügyvezetője már többször is Kiváló munkaadó kitüntetésben részesült, a Munkatársak témát pedig kreatív és rendkívüli módon közelíti meg.
Michael Stuhldreher, a mainzi Lost & Found ügyvezetője, szállodaipari és gasztronómiai tanácsadó, különösen középvállalkozásként működő szállodák részére mutatott be javaslatokat. A számos workshop keretében ezen kívül F&B-koncepciók, ügyfélmegtartási, marketing- és értékesítési témák kerültek megtárgyalásra.
Az ez évi konferencia esti programjának fénypontja az első alkalommal megrendezésre kerülő Best Western főzőverseny volt: Négy szálloda csapata küzdött teljes odaadással és kreativitással a különböző mottókat és utasításokat követve a győzelemért.
Forrás: Vendég & Hotel Online