Ismert szállodai szakember a Pullman Budapest hotel élén

A szálloda- és vendéglátóiparban szerzett több mint húszéves tapasztalattal rendelkező szakember kiterjedt tudásával és szakmai sikereivel járul hozzá az Andrássy úttól és a Budapesti Operaháztól mindössze néhány percre található szálloda működéséhez.

Szabó Áron a vendéglátásban kezdte pályafutását, és értékes tapasztalatokat szerzett front office területen, majd vezetőként a működési hatékonyság növelésére összpontosító projekteket, illetve márkaváltásokat is menedzselt eddigi karrierje alatt, továbbá tapasztalatot szerzett új ingatlanok fejlesztésében is. A Magyar Turisztikai Ügynökség vendéglátásért felelős igazgatójaként eltöltött évek során számos kulcsfontosságú kezdeményezést támogatott.

„Alapvetően a siker motivál – mondta Szabó Áron. – Hiszem, hogy a siker az egységes csapatmunka eredménye, mely mindig egy jó rendszeren és a rendszert működtető motivált embereken alapszik. Munkámban az embert tartom a legfontosabb értéknek.”

Szabó Áron, a Pullman Hotel új igazgatója
Szabó Áron, a Pullman Hotel új igazgatója
Fotó: Pullman Hotel

A Pullman Budapest idén áprilisban nyitotta meg kapuit. A hotel Szabó Áron vezetésével elkötelezett abban, hogy kiemelkedő szolgáltatásokat nyújtson, és tovább emelje kínálatának színvonalát. A szálloda új kezdeményezéseket tervez megvalósítani, amelyek növelik a vendégek elégedettségét és pozitív munkakörnyezetet biztosítanak a kollégáknak.

Az egyedülálló 5 csillagos prémium szálloda az épület hat szintjén 136 stílusos és kényelmes szobával rendelkezik.

Minden szoba kortárs és funkcionális kialakítása és felszereltsége biztosítja mindazt, amire a kényelmes tartózkodáshoz szükség van. A Pullman minden szobához és lakosztályhoz kérésre ingyenes fitneszfelszerelést kínál, így a vendégek saját tempójukban, szobájuk privát kényelmében edzhetnek.

A szállodában két tárgyalóterem áll az üzleti célból érkező vendégek rendelkezésére – a kozmopolita és festői tér tökéletes hely a munkához, a kikapcsolódáshoz, az alkotáshoz és a kapcsolatteremtéshez. A szálloda egészségtudatos, kiegyensúlyozott és kiadós reggeli ételválasztékával a vendégek lendületesen kezdhetik a napot.


Megújult a Kempinski Hotel Corvinus

Megújult a Kempinski Hotel Corvinus  

350 új élmény: a Kempinski Hotel Corvinus Budapestben befejeződött a szobák és lakosztályok felújítása.
Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak

Itt is lesz tagja a luxusszállodaláncnak 

A Hyatt luxusszállodalánc folytatja terjeszkedését a régióban az AluaSoul Sunny Beach megnyitásával Bulgáriában.
Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts

Bővíti lengyelországi portfólióját az IHG Hotels & Resorts  

Az IHG portfóliója Lengyelországban meghaladja a 30 működő és fejlesztés alatt álló szállodát.
Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója

Balaton-felvidéki egységekkel bővült az Eventrend portfóliója 

A Hazai Provence butikhotel és a 84 Bisztró a magyar cégcsoporthoz került.
SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben

SopronFest idején elegáns szalonzene a Hotel Mimiben 

A soproni Lőverek egy apró. romantikus szálláshelyén igazi házi muzsika szól majd a fesztivál ideje alatt.
Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?

Miért fontos az STR a szállodák napi működése során? 

Az STR (Smith Travel Research) egy nemzetközileg elismert rendszer, amely segíti a szállodákat teljesítményük nyomon követésében és összehasonlításában.
Friss trendriport :  hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában

Friss trendriport : hazai szállodai helyzet 2025. áprilisában 

A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége elkészítette áprilisi trendriportját a KSH adatai alapján.
Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében

Novotel-WWF együttműködés a fenntarthatóság érdekében 

A hotellánc a franciaországi WWF-fel partnerségben kidolgozta a fenntartható tengeri eredetű élelmiszerekkel kapcsolatos alapelveket.
KSH: áprilisi vendégérkezés adatok

KSH: áprilisi vendégérkezés adatok 

2025 áprilisában a turisztikai (kereskedelmi, magán- és egyéb) szálláshelyeken 1,4 millió vendég 3,4 millió vendégéjszakát töltött el.
MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője

MSZÉSZ közgyűlés: luxusturizmus, városfejlesztés és Budapest turizmusának jövője 

A beszélgetés során arról értekeztek, hogy mit jelent valójában a „luxus desztináció”.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.