Az InterContinental Hotels & Resorts „Insider Experience” szolgáltatáscsomagjának célja, hogy egyedi és személyre szabott ajánlatokat kínálhassanak vendégeik számára, melyek megnyitják előttük a város titkait.
„Az InterContinental Hotels & Resorts 69 év tapasztalattal a háta mögött nyújt személyre szabott élményeket vendégei számára, és jelenlegi kampányunk is eköré épül. Insider Experiences („Bennfentes élmények”) szolgáltatásunk keretében örökségünk, az általunk megismert helyi nevezetességek és az évek során helyi partnereinkkel kiépített kapcsolatok bemutatásával tárjuk vendégeink elé a város titkait. Örömmel jelenthetem, hogy útjára indítottuk első három Insider Experience programunkat Londonban, Párizsban és Tel Avivban, és még ebben az évben továbbiakat is tervezünk Európa-szerte” – nyilatkozta Tom Rowntree, az InterContinental Hotels & Resorts Európai részlegének alelnöke.
Az InterContinental Hotels & Resorts Secrets of the City kampányát a nyomtatott és online sajtóban, szállodai marketingcsatornákon keresztül, valamint a közösségi médiában indítják útjára Európában és az Egyesült Államokban. A program keretében elsőként Londonban, Párizsban, illetve Tel Avivban kínáltak egyedülálló élményeket. A kampányhoz egy rövid videó is készült Marco Gentile rendezésében, amely a Londonban élő modell, Dioni Tabbers főszereplésével enged betekintést az exkluzív bennfentes élmények és a vendégek számára kínált luxus világába.
{youtube|id=NeEphYkKidA}
Forrás: Vendég & Hotel