Új globális kampányt indít az IHG szállodacsoport

Secrets of the City („A város titkai”)kampány keretében az InterContinental® a gasztronómia, a kultúra, a művészet és a divat területén a legjobb kisvállalkozásokkal és szakértőkkel együttműködve enged bepillantást a város titkaiba.

Az InterContinental Hotels & Resorts „Insider Experience” szolgáltatáscsomagjának célja, hogy egyedi és személyre szabott ajánlatokat kínálhassanak vendégeik számára, melyek megnyitják előttük a város titkait.

„Az InterContinental Hotels & Resorts 69 év tapasztalattal a háta mögött nyújt személyre szabott élményeket vendégei számára, és jelenlegi kampányunk is eköré épül. Insider Experiences („Bennfentes élmények”) szolgáltatásunk keretében örökségünk, az általunk megismert helyi nevezetességek és az évek során helyi partnereinkkel kiépített kapcsolatok bemutatásával tárjuk vendégeink elé a város titkait. Örömmel jelenthetem, hogy útjára indítottuk első három Insider Experience programunkat Londonban, Párizsban és Tel Avivban, és még ebben az évben továbbiakat is tervezünk Európa-szerte” – nyilatkozta Tom Rowntree, az InterContinental Hotels & Resorts Európai részlegének alelnöke.

Az InterContinental Hotels & Resorts Secrets of the City kampányát a nyomtatott és online sajtóban, szállodai marketingcsatornákon keresztül, valamint a közösségi médiában indítják útjára Európában és az Egyesült Államokban. A program keretében elsőként Londonban, Párizsban, illetve Tel Avivban kínáltak egyedülálló élményeket. A kampányhoz egy rövid videó is készült Marco Gentile rendezésében, amely a Londonban élő modell, Dioni Tabbers főszereplésével enged betekintést az exkluzív bennfentes élmények és a vendégek számára kínált luxus világába.

{youtube|id=NeEphYkKidA}

 

Forrás: Vendég & Hotel


Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül

Az Accor valóban egyedi élményeket kínáló brandje idén további házakkal bővül 

Európa-szerte tovább bővül az egyedi szálláshelyeket kínáló Handwritten Collection.
Fontos mérföldkő a hostellánc életében

Fontos mérföldkő a hostellánc életében 

Új szintre lépett az a&o Hostels minőségirányítása.
Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél

Újabb TRIBE szálloda ennél a reklámügynökségnél 

A Grayling Hungary nemzetközi kommunikációs ügynökség tovább bővíti ügyfélportfólióját.
Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget

Francia vidéket idéző hangulat, kulináris élmények és egy fürdőliget 

Exkluzív hotelélmény Dánszentmiklóson.
A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán

A Ruby-brandhez tartozó luxushotel épül Máltán 

A müncheni központú Ruby Hotels bejelentette első máltai szállodaprojektjét, a Ruby Ninu közösségi munkatér (Workspace) tavaly februári megnyitását követően.
Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok

Pazar panoráma, téglasüti és üzleti kapcsolatok 

Bemutatkozott a Clarion Hotel Vienna South.
NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken

NGM: februárban 1 millió feletti vendégérkezés a hazai szálláshelyeken 

A belföldi vendégek száma 5,4 százalékkal 485 ezerre nőtt, míg a külföldi turisták száma több mint 22 százalékkal 536 ezer főre emelkedett.
Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei

Ennyit ettek-ittak egy év leforgása alatt a Tribe hotel vendégei 

Beszédes adatok és izgalmas tapasztalatok egy hotel első évéből – így indult a TRIBE Budapest Stadium.
Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben

Moore-jelentés: a globális hotelipar eredményei 2024-ben 

A gazdasági kihívások és a geopolitikai bizonytalanság ellenére rekordévet zárt a nemzetközi szállodaipar.
Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást?

Danubius-kutatás: mi számít a vendégnek, ha Budapesten foglal szállást? 

A Danubius Hotels (DH) a budapesti szállodáikba látogató külföldi turisták körében végzett kutatást.

Interjú

Nagybor vagy semmi

Nagybor vagy semmi 

A Jammertal Borbirok ( JBB ) társtulajdonosa, dr. Szűcs Róbert a vörösbor helyzetéről, kihívásairól.
Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk

Szerepi Szabolcs: Aki kóstolja a borainkat - többet szeretne tudni róluk 

Borturizmusról és fejlődésről mesélt nekünk az Etyeki Kúria üzletfejlesztési-és cégvezetője.
Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban

Lisa Sigl: Alig várom, hogy új trendeket fedezzek fel a vendéglátásban 

Bemutatjuk a Klasszis TopDesign 2024 zsűrijének egy újabb tagját, a linzi designhotel igazgatóját, Lisa Sigl-t.